Gün geçtikçe etrafımdaki insanlar azalıyor?

İki sene boyunca bir çok kişiyi çıkardım hayatımdan bazılarının ise kendi tercihiydi. Şu an yine arkadaşlarım var ama sık görüşmüyoruz hatta bazılarıyla hiç arada bir halimizi hatırmızı sorarız dertleşiriz falan. Yakınımda arkadaşım kalmadı kafam ne kadar rahat olsa da insan arkadaş da arıyor etrafında. Erkek arkadaşım var haftada bir görüşüyoruz onun yanında kimseyi aramıyorum sık görüşsek belki hiç aramicam ama kız arkadaşlarıma da ihtiyaç duyuyorum bazen kimseden de beklediğim arkadaşlığı göremiyorum bu durumda tavsiyeniz ne olur
Gün geçtikçe etrafımdaki insanlar azalıyor?
Cevapla