Bana kötü davranan bir çocuk var ne yapabilirim?

Beni sınıfta herkesin içerisinde küçük düşürdü gerçi sınıftaki kızların hepsi bana destek oldu falan erkekler de arkadaşı onun ama en azından ne istedin kızdan sana ne zararı vardı falan dedi. Evet, cidden benim ona ne zararım vardı ki. İnsanların yanımda olması güzel ama ben obsesif bir kişiliğim genelde çok takıntı yaparım bir de ağladım 2-3 defa okulda aşırı da duygusal biriyim takma diyorlar ama benim için cidden hiç kolay değil. Ne yapmalıyım?
Bana kötü davranan bir çocuk var ne yapabilirim?
Cevapla