+1 yılİsteyen istediğini giyinir. Eşi karışmıyorsa bize de laf söylemek düşmez. Hata da, doğru da ona ait. Bir kişiye nasıl Namaz kılmıyorsun diye karışamazsak o kişiye de bir şey diyemeyiz, bir şey de düşünemeyiz.
Bize ters gelebilir ya da gelmez. Kır bahçesi gibidir bu dünya. Gül' ü de olacak Diken' i de olacak. Kimsenin kalbinin içini bilemeyiz. Namaz kılan her kişiye iyi de diyemeyiz, Açık olan her kişiye de kötü diyemeyiz.
Bu kişi sizin çok tanıdığınız birisi ise münasip bir dille tavsiyede bulunursunuz. Kırmadan, dökmecen, incitmeden. Ayrıca Anne olmasının bir engeli mi var. İsteyen istediği gibi giyinir. Buna karışamayız. Bu onun özel hayatıdır. Bizim doğrularımız Ona yanlış gelebilir. ya da Onun doğruları bize yanlış gelebilir.
Kaldı ki açık saçık birisine göz süzmenin, bakmanın ne alemi var. Bir kere gözün takılır bakarsın. İkincisine bakmazsın. Eğer halen bakıyorsan sende de sıkıntı var demektir.020 Yorumla
Soran+1 yılYa herseyin bi doğası var kandırmayalım birbirimizi nefsine hakim olamayıp bakabilir 2. Kez
- +1 yıl
Bana öğretilen, nasihatta bulunulan budur. Göz tabii ki de görecek. Gözün kapalı yürüyemezsin ama Göze Haram olan, Helal olmayan şeylerden sakınmalısın. Birileri sürekli Gözlerle nefsini tatmin etmek için bakıyorsa bunun adı GÖZ güzel kardeşim' dır. Bu erkek içindir.
Göz bu görecek, görürde. Çıplak birini de görebilirsin ama bakışlarını çekersin oradan. Bunun bir günahı yok ama tekrar bakarsan işte bu günahtır.
Soran+1 yılBakan gören kadar baktırana ne demeli 1 2. Si bakıp bakma değil mevzu ben yakıştıramıyorum kısa etek şort dedim buda benim fikrim bu kadar burasi özgür bir ulke
Soran+1 yılYorum yapabilirim pekala
- +1 yıl
Yorum yapmana bir şey diyen yok. Ne dedim ben; Bizim doğrularımız ona yanlış gelebilir. Onun doğruları da bize yanlış gelebilir. Herkes kendi hayatını yaşar. Yeter ki bizim hayatımıza müdahale etmesin, sınırlarımıza girmesin. Genel olarak söylüyorum bunu
Soran+1 yılTek doğru vardır neymiş onun bunun doğrusu olmaz
- +1 yıl
Doğru her zaman tektir. O kendince doğru olanı yapıyor. İlk yorumumda da söyledim. Onun bu hareketinin, giyim tarzının yanlış olduğunu ona söyle. Kırmadan, incitmeden...
Soran+1 yılYa şimdi söylesem ayıp olcak ben buraya söylüyorum
- +1 yıl
Yine de bir şey deme. Gücünün yetmeyeceği, değiştiremeyeceğin şeyler için uğraşma, üzülme, kafana takma
Soran+1 yılÇok üzülüyorum bi bilsen
- +1 yıl
Çocuk için mi 🤔🤔🤔 Tam anlamadım
Soran+1 yılGözlük numaralarına bi baktir yakin zamanda
- +1 yıl
Ben söz dinleyen birisiyim. Bu tavsiyeni unutmam 😊 Yine de bir şey anlamadım.
Soran+1 yılİşine gelmedi
- +1 yıl
Üzülüyorum dedin sonrada gözünü kontrol et dedin. İşine gelmedi demek nedir inan anlamıyorum. Yine de teşekkür ederim
Soran+1 yılÇocuk icinmi demişsin ben çocuk içinmi dedim
- +1 yıl
Çok yazmaktan sorunun dışına çıktım. Soruda Bu Kadın Bir de Anne deyince, aklım bir anda çocuğuna üzülüyormuşsun gibi algıladım. Soruda çocuk yok ama kafam gitti diyelim çok yazmaktan.
Kadının Ahireti için üzülüyorsan bir şey diyemem. Rabb'im herkesi hidayete erdirsin inşallah.
Soran+1 yılHerkesin ahireti kendine banane ve şu an beni dünya ilgilendirir tamam'ı cicim:)
- +1 yıl
Rabb'im hakkında hayırlısını versin inşallah
Soran+1 yılSeninde
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılSapık düşünen bir çok insan olacaktır tabi ki ama kimseyi ilgilendirmez kimin ne giydiği istiyorsa altı çıplak çıkar sokağa kime ne vücut onun vücudu sonuçta
24 Yorumla
Soran+1 yılYok ya kimseyi ilgilendirmezmi
Cevap sahibi+1 yılİlgilendirmez kime ne hayrıdr senin vücudun mu da başka kadının vücuduna karışıyorsun sen kimsin ki hayırdır
Soran+1 yılBen sana kim olduğumu gösteririm
Cevap sahibi+1 yılTamam
Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Kötü bişey düşünmem. Kimin ne giydiği beni ilgilendirmez
08 Yorumla
Soran+1 yılBeni ilgilendirir
Soran+1 yılKişinin kendini bağlar tabi ne giydiği siz yakınlık derecenin demişsiniz beni. Kardeşimde giyiyor ama benim yanımda değil yanında giydiğinde kendi gidiyor heryere yanima geldigindede biraz normal giyiniyor bu kadar buda benim kuralım dışarıdaki kadin giymiş beni şöyle ilgilendirir ben doğru bulmuyorum çok kısa ve çatır çatır da söylüyorum var mı
- +1 yıl
Haklı ya da haksızı aramıyorum. Kendi fikrinde haklı olabilirsin. Kardeşin yanında dikkat ediyor. Evli mi? Ben öyle anladım. Dışardaki herhangi bir kadının giymesini doğru bulmak ya da bulmamak ayrı. Kimsenin karışmaması ya da ilgilendirmemesi ayrı. Demek istediğim beni ilgilendirmediği için doğru bulup bulmama noktasında bişey demem. Kadın evlidir ya da bekardır. Ailesi / kocası kabul ettikten sonra ben doğru bulsma ne bulmasam ne. Bir anlam ifade etmez.
Soran+1 yılSadece bizim kocalardan ibaret değil dünya eş dost komşuluk hakkı diye bişey var tabi bu kavramların farkındalar ama işlerine gelmez insan kavrami
Soran+1 yılYa işte burada derim anca
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
bakış açınızı değiştirdiğinizde bu tür sorulara gerek kalmıycak :(( kötü gözle bakarsan isterse kara çarşafa bürünsün ona da ayıp dersin yani
317 Yorumla
Soran+1 yılYani çarşafa karsiyim
Soran+1 yılBir sınırı var herşeyin
Soran+1 yılYok bu toplumsal sorunlardan bir tanesi dokunulmazlığı yok yani bu eleştirmek değil olması gereken
Soran+1 yılYoksa ben yapıyorum dilede getiririm din Allah arasında diyip işin içinden sıyriliyorsunuz
- +1 yıl
hayır siz konuşunca bir şey değişmiyor boşuna çene yoruyorsunuz diyorum bu sıyrılmak olmuyo :)
Kırk alimi bir delille yendimde,
Bir cahili kırk delille yenemedim.. diye boşuna dememiş İmam Şafii siz bir şey bildiğinizi sanarak içi boş konuşmalar yapıyorsunuz :)) sizinle bu sohbet bir yere varmayacak o belli boşuna vakit kaybı
Soran+1 yılHadi hadi ben herzaman dikkatkiyimdir gözümden kaçmaz 12 dende vururum
Soran+1 yılAh be güzelim aaaa ben seni seni üzerim aaa...
Soran+1 yılDevam ediyimmi daha hancı değilim aaaa yolcu değilim aaa derdim ne aşk ne para pul noktalı virgül.
Soran+1 yılAnlayışın da ayrı gıt seni üzerim diyorum kendimi niye üzeyim bu sefer kesin nokta.
Soran+1 yılİstemeden canını yaktıysam kusura bakma ha şöyle çek git kendinin kadrinin kıymetini bil :)
İsteyen istediğini giyebilir kimsenin laf etme hakkı olmadığını düşünüyorum.
410 Yorumla
Soran+1 yılEttim ne oldu
Soran+1 yılYokya cahilmi oldum
Soran+1 yılArabistan yak ben seni göndericem arabistana
Soran+1 yılNiye hakaret ediyorsun güya teyzesiymisim olabilirde yan yana gelelim bakalım aramızda en az 10 yaş var evt birde yanyana görelim ne dersin
Soran+1 yılAsdfgghzxcvbnn
+1 yılSana ne acaba millet istediğini giyer yobaz zihniyetten bir çıkın anne diye ne yapsın çarşaf mı giysin herkes kendinden sorumlu?
11 Yorumla
Soran+1 yılSanane derken birde sakız cıgniyormusun
+1 yılBacak yaaa ne zaman bu hale gelindi.. Bacak alt tarafı.. Bugün sort yarın etek sonra tayt kot.. En sonunda cırtttt olacaksınız
125 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka kötü iyi anneyle giydiklerinin..
Soran+1 yılKötü iyi anne demedimki ya hele birde anne ise dedim sen ananı bacını gezdir öyle sana bişey diyen yok
- +1 yıl
Z kuşağının problemi atarlanmak.. Tartışamamak. Karşı tarafa atarlanmak.. Neyse boşa vakit harcamamsk lazım
Soran+1 yılBende Gökkuşağı yağmurdan sonra cıkan
- +1 yıl
Yorum belli ediyor.. İciniz gidiyor hsystı umursamadan yaşayanlara.. Kıskançlık.. Yazık
Soran+1 yılAyy kıskançlık ya içim gidiyo ya ne demezsin ya
Soran+1 yılÖzeniyorum ama fizik yok işte olsa yani 1 68 boyla bu kadar 90 70 90 ölçülerle olmuyo işte
- +1 yıl
Fiziğin kötü diyemi atarlanıyon leynnn
Soran+1 yılFizik yok ya tabi
- +1 yıl
Bana bak kürekle döverim seni.. Milletin şortuna karışma
Soran+1 yılGel döv burdayım
Soran+1 yılO elini kırar sonra...
- +1 yıl
Jajahahaha vayyyyy racon ha
Soran+1 yılKekekekeke
Soran+1 yılNe dersen de gerçeği yaşandı bunun döverim dedi o elini kırar sonra... burdaha kalkışmadı eğer kalkışsaydı sağ cıkcaydim yaşatmazdım
- +1 yıl
Sert kadınız haaa
Soran+1 yılYapım öyle
- +1 yıl
Yerler yapınızı cnmsss 😉😉😉😉
Soran+1 yılKusura bakmayın ana bacı filan dedim ileri gittim sizde naif bir insansınız bence ama döverim demek yakışmadı tabi
- +1 yıl
Önemli değil. İnsanın o anki ruh hali istemeden bazı şeyler söyletir. İsütndeypek durmadım.. Sende gizli bir şey var.. Naif kelimesini pek bilen yoktur. Ayrıca kırdıysak af ola dövdük diyerek. Sıkı dostlukşar kavgayla başlar. 😉😉
Soran+1 yılE bende öyleyim çünkü naif 😊 biraz sert olsamda
- +1 yıl
Arzu edersen beni ekleyebilirsin
Soran+1 yılYani görünürde kibarım
- +1 yıl
Her halinle kabulüm
Soran+1 yılEkledim sizi
- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
u +1 yılÖzgür bir ülke isteyen istediği gibi giyiniyor
Herkes kendınden kendi mahremınden sorumludur.02 Yorumla
Soran+1 yılÖzgür ülke mi :):)
- +1 yıl
Çok şükür
+1 yılBen seviyorum bir bayana şort ve etek çok yakışıyor
04 Yorumla
Soran+1 yılBen olsam erkekleri gezdiririm o şekil
- +1 yıl
Ben giyiyorum zaten etek falan kız arkadaşım giydiriyor hatta
Soran+1 yılGuzel
- +1 yıl
Giyip kadınları da anlıyorum yani
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇarşaf giyen kadın hakkında da, kısa şort giyen kadın hakkında da hiç bir şey düşünmüyorum...
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılNeden anneler giyemez mi. ama yakıştırması önemli tabi.. uygun. Bir şort ollmali
00 Yorumla Bir anne ya da değil. İstediği sürece şort giyebilir. Şort giymesi onu kötü bir anne/insan yapmaz.
00 Yorumla
+1 yılBeni tahrik eden her giyim yanlış, kısa şort, açık göbek, dar tayt vs.
02 Yorumla- +1 yıl
Gözün kapalı gez o zaman kim ne istiyosa ou giyer tahrik oluyosan çıkma bilader dışarıı
- +1 yıl
Peki, özür dilerim dünya
nedennsürekli kadınlar hakkında bişeyler düşünmek zorundayız ki kim nasıl ne istiyorsa giyer
25 Yorumla- +1 yıl
😁👏
Soran+1 yılTabi çıplak çıksın isterse
Soran+1 yılİlgilendirir tabi ben çarşafa dolansinlar demiyorumki
Gizli Üye(25-29)+1 yılGiyer 3 senelik evliyim çatır çatır giyom valla kocamda bişey demiyo diyemezde zaten. Biri yorum yapmış beni ilgilendirir yazmışsın o zaman sende giydirme. Dışardaki insanların ne giydiği seni ilgilendirmez koçum😂
315 Yorumla
Soran+1 yılİlgilendirir yakarım canını alırım falcatasini aşağı koçum benim
Cevap sahibi+1 yılSende karına giydirme , başkası ilgilendirmez seni aslan parçası 😂😂😂
Soran+1 yılBen bayanım canın erkek değilim hani dişi kaplan anladın🙂
Cevap sahibi+1 yılSen dış görünüşle yargılayan bir insansın anladığım kadarıyla. İstediğimi giyerim çocuğum yok ama olursada çatır çatır giyerim biz özgür yetiştik ve yetiştirildik modern hayatta yaşıyoruz her gün yeni çağ atlıyoruz evli ve anne olanlar şort ya da kısa bişey ne demek giyemez? Valla çatır çatır giyiyolar sen istediğin kadar giyemez de. Kendin giyme elaleme ne laf söylüyon kendi hayatına bak bence sen. Fiziğim var güzelimde giycem tabi kimse ayıplamıyor valla çocuk olunca be oluyo yaşlanmış mı oluyolar bizde ayıplanmıyo valla , sen bu kelimeyi kimsenin içinde bile söyleme gülerler sana 😂
Soran+1 yılGiyemez demedim giyerim diyosun ya tabi seni ilgilendirir bende çatır çatır sözüme esirgemem işine gelirse
Cevap sahibi+1 yılGülüm giyme o zaman. Bide ayıplamışsın hem cinslerine böyle söylüyon bide çok acayip
Soran+1 yılOlabilir benimde fiziğim var bende guzelim kiyersende minicik şort bende senin gibilere çatır çatır sözümü esirgemem ben yakıştıramıyorum sen giy
Soran+1 yılBenimde fiziğim var derken bu benim tercihim ister giyemediğimden değil
Cevap sahibi+1 yılSenin gibilere derken. Ağzını topla çünkü çeneme yetişemezsin. İster giy ister giyme banane kızım. Ayıplancak bişey yok 21 yüzyılda değilsin
Soran+1 yılToplanıyorum var mı çatır çatır hemde
Soran+1 yılSen çatır çatır derken iyide göze alcaksin ozaman her türlü yorumu yıkıl şimdi karşimdan
Cevap sahibi+1 yılHadi işine bak özgüvensizsin😂
Cevap sahibi+1 yılKaybol
Soran+1 yılYokya özgüvensizmisim ozgüven minicik şortla olmuyo
Soran+1 yılAýıplamiyorum başıma gelir birde aman diyim:)
+1 yılHayat tarzı insanları kıyafetleriyle yargılamak bana hep saçma gelmiştir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılLinçlerler seni şimdi ama bana da evli ve çocuklu kadınların şort giymesi garip geliyor
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok kısa olunca bekarlarinda ilginç
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılIsteyen istedigi gibi giyinir giyim ile kimseyi elstiremeyiz
06 Yorumla
Soran+1 yılBurasi özgür bir ülke fikirlerimi söylerim pekala
- +1 yıl
Saygı duyuyorum bende cevabimi gorusumu belirttim yani giyim ile kimsenin kisiligini anlayamayiz
Soran+1 yılKişilik farklı bisiy ama benim kalbim temiz yok kişiliğim on numara denilemez yani ozaman çıksın anadan doğma
- +1 yıl
Oyle gezenide var utanmasalar hic bisey giymeyecekler ne giyimler var ic camasirim gorunsun diye ugrasanlar vs vs yani sort giyip cikmis hic bisey bence
Soran+1 yılBanane çıksın öyle ben çatır çatır eleştiriyorum var mı ayrıca karşıdan filan görüyorum benim yanımda olsa giyemez bu kardeşim dahi olsa zaten giyemiyor yanjmda gezerken bu kadar rahatsız oluyorum ve benim çevremde yok o şekil barindirmiyorum
- +1 yıl
En iyisini yapiyosun buu sort olarak degilde vucut hatlarini belirtecek sekilde diyelim
+1 yılKıyafet însanın kendi tercihi beğenmek ya da beğenmemek bence çok önemli değildir kadın kendine yakıştırıyorum diyecek bir şey yok
03 Yorumla
Soran+1 yılBeğenip begenmemekten bahsetmiyorum hoş bulmuyorum kisacik
- +1 yıl
Benim içinde hoş değil açıkçası fakat müdahale edemiyorsun. Üstelik yobaz. yaftası yiyorsun
Bu izahtaki maksadım şu eğitim ve öğretimde bu boşluk var olduğu sürece biz hoş karşilamasak ta kadınlar giyiyorlar.
Soran+1 yılGiyen benden lafı yer kısacık o kadar hemde çatır catir
+1 yılGiyim kuşama neden karışıyosunuz bu kadar acaba
32 Yorumla
Soran+1 yılGiyim olmadığı için olmasın ortada
- +1 yıl
Size öyle geliyo herkes giyebilir öyle kategori yapma bence anne vs
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir çok erkek çocuğu annesinin popo yanağını görmek de istemez görülmesini de istemez.
20 Yorumla
+1 yılŞort giyen erkekle eşdeğer olarak düşünüyorum.
23 Yorumla
Soran+1 yılÖylemi
- +1 yıl
Evet eşitlikten yanayım.
Soran+1 yılTeyze öylemi:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen giymeyi severim. Eleştirenleri de anlamıyorum
41 Yorumla
Soran+1 yılEn azından sanane demiyosun
Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. İsteyen istediğini giysin size ne ki
07 Yorumla
Soran+1 yılGiyemez
Soran+1 yılKanun var ut var nizam var
Soran+1 yıl🤔 olması lazım
Soran+1 yılPeki
+1 yılO kadar seyden etkilenmiyorum
00 Yorumlagiyen giyer karışamayız bende giyerim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. Kendi bedeni kendi kararı beni ilgilendirmiyor..
00 Yorumla
+1 yılumrumda değil ne giydikleri özgür
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 413 cevap paylaştı. yakisan yakistiran giyebilir bence
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılKendi isteği ve tercihi benxe
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılyanıyorlar diye düşünürüm
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimseyi ilgilendirmez
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim yorumunda seni ilgilendirmez.
Cevap sahibi+1 yılSoru sorma o zaman mk
Soran+1 yılCevaplamak zorunda değilsin
Gizli Üye(18-24)+1 yılİsteyen istediğini giyer
10 Yorumla
+1 yılhoş değil..
ama benim haddime de değil..00 Yorumla
+1 yılSiz yakıştırın diye giymiyoruz zaten. 🥰
40 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 607 cevap paylaştı.
+1 yılHiç bir şey düşünmüyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılGüzel
Sanane demem gerekiyor
21 Yorumla
Soran+1 yılNe demek banane benim yorumundan sanane o zaman
Gizli Üye(30-35)+1 yılFıstık gibi oluyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYakında bikiniyle gezecekler..
00 YorumlaŞexi şer ve hepsini istiyorum 😊 😊 😊
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 330 cevap paylaştı.
+1 yılYakışına göre düşünürüm
00 Yorumla
+1 yılisteyen istediğini gıyebılırr
00 Yorumla
+1 yılHiç düşüncem yok
10 Yorumla
+1 yılbacakları çirkin olanlar zaten giymemeli
00 Yorumla
+1 yılbir şey düşünmüyorum
00 Yorumla
+1 yılKimin ne yaptığı belli değil sonumuz kötü
00 YorumlaPantolonu olmadığını
00 Yorumla
+1 yılBen bakıyorum popolarina
00 Yorumla
+1 yılGiyebilir yakışıyor.
00 Yorumla
+1 yılEtik degil.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı. kendi tercihi
00 Yorumla
+1 yılSen tesettürlü müsün
010 Yorumla
Soran+1 yılDeğilim
- +1 yıl
Çok dışlayacak bir durumda yok bence
Soran+1 yılNeyi
- +1 yıl
Sort giyen kadınları
Soran+1 yılBenim yanımda giyemez ona ben karar veririm
- +1 yıl
Memleket nere
Soran+1 yılGayet modern bir aileden geliyorum
- +1 yıl
O zaman bu tepki fazla geldi bana ha arkadaş olmayabilirsin samimi olmayabilirsin ama sort giyen kadını alenen dışlamak ne?
Soran+1 yılYapacak bişey yok
- +1 yıl
Sen bilirsin
Normal giyenibilir
00 Yorumla
+1 yılİtici.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer