Dün rast gele bir kız arkadaşımın instagram üzerinden yaptığı paylaşımı seninle de paylaşayım belki az da olsa öz güven verir.
Güzel kadın şişede kalan son dubleye benzer.
Herkesin gözü onun üstündedir ama almaya çekinirler.
Sonra da densizin biri gelir, löp diye götürür.
Bu yüzden güzel kadınlar ya yalnızdır, ya da öküzün biri almıştır.
Velhasılı kelam güzel beni beğenmez diye bir düşünceye kapılma. Emin ol bazı kızlar çok fazla güzel olduklarından kaybederler. Çünkü cesaret edip kolay kolay kimse duygularını açamaz.01 Yorumla
Soran+1 yılkardesım haklısında özgüven sıfır
En İyi Cevaplar
Ulan yine sen oğlum küçük değil malm*sın ağlıyor musun yine bir anlatamadık takma spora başla
14 Yorumla
Soran+1 yılOlm ınsan bırakamıyor takmayı ınların o bakısları suankı oldugum durumvesayre
- +1 yıl
İnan bana önce kendini sev sonra seni severler bak bu yazdıklarımı eğer dikkate alıyorsan bidaha burada yazanları okuma şu an bırak başka şeylerle uğraş takma oğlum yakışıklı adamsın kilo öyle gösterir zayıf olma ya erkek ol git erit dikkat et yemeğine küçük değil kafan şunu kafana sokkkk
Soran+1 yıleyvvallah saolasın kardesım ya keske senın gıbı dusunse su ınsanlar haklısın kafaya koydum yapıcam abı ıstedıgım gıbı olana kadar sabredecegım hayırlısı olsun sana sa ol yorum ıcın ıyı geceler bu arada
- Diğer konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılAz sukret.. yasamayi hakkediyorsun niye etmeyesin.. kafan kucuk geliyor cunku sacini kafana yapistirmissin abartma yaa hey Allahim... cok normal bence. kendi kuruntun.. barışık ol kendinle. degistirebilcen mibana baska kafa verin ddiye oyle bisey olamayacagi icin kkendini uzme.
06 Yorumla
Soran+1 yılsaolsun herkes ustume gelıyor ne yapayım zoruma gıdıyor ben anormalı dıye ya cıdden zoruma gıdıyor
- +1 yıl
O seniin kusurunsa birak olsun.. sen kusurunu benim su kusurum var demedikce kimse takmaz. ha dogru bazilari sekiilci milletin fizigiyle kafayii bozdugunndann kendilerine sira gelmiyor. cunku onlar kusursuz goruyor ama degiller.. cok buyuk bir sorun degil.. kirildigini belli edip sakayavur.. oylesiyle muhatap olma.. degmez cunku
Soran+1 yılne yapayım dedıgını yapıcam tabıkıde hayatımı kendımı sekıllendırmeye calısıcagımcok tesekkur ederım
- +1 yıl
Gece gece sinirim bozuldu ya.. abi bak.. olu bacagini kaybeden insanlar var. kucukte degil yokk yani onlarda.. ama herkes yasamayi hakketmiyorum diye dusunmuyor.. morelini bozma. sac seklini degistir az bucuk kilo verebilirsin tavrını da degistirdin mi de hic bir seyin kalmaz... mutlu ol :))
Soran+1 yılteşekkür ederım haklısındoğrus soze ne denır sıkıcaz dısımızı
- +1 yıl
Rica ederim de sık mani gerektirecek bisey mi vaaar yok. at sunu kafandan..
Bence bir anormallik yok halinde. Kendine haksızlık edip üzme kendini. Toparlan ve sevdiğin kıza açıl ;)
06 Yorumla
Soran+1 yılinankı bazen hungur hungur ağladıgım olmustur ırf bu yuzden cıddı anlamda kızk onusuna glınce o kadar cesaretlı degılkı yerdekı boktan bıle daha az özguvenıuım var kendımı sırf bu yuzden
Soran+1 yılevet gercekten böyle dusunuyorum ne yapayım care kalmadıkı
Soran+1 yılonu verırsem sıkıntı gıder dıyosun yanı dımı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
yanlış 1 görüntüyle kazanmayı düsünüyorsan daha iyi görüntülü birisi elinden alır
yanlış 2 her dönüp bakandan birşey olmaz kendin ol heryerde kafanı kolunu boşver sohbetinden düşünce tarzından etkilenen olursa daha saglam olur kişisel gelişim iyi geliyormuş hiç denemedim ihtiyacm olmadıgından belki sen deneyebilirsin00 Yorumla
+1 yılyorumları okudumda kardeş sen kafayı yemişsin psikolojin bozuk senin sana dısardan kafan küçük dedikleri için bu haldesin ve ergenlikte olur böyle şeyler sunuda biliyorsunki ergenlikten önceir takıntın yoktu bu ergenlik psikolojisi 2 fotonada baktım kafan hiç küçük değil benm kafamdan bile büyük ama vücudunla hafif bir orantısızlık gördüm ve senin vücudun biraz fazla büyük kas çalışma yemek yeme zayıfla * işte gerizekalı herif takılcagına böyle zayıfla olur biter *
00 Yorumla
+1 yılDostum biraz incelebilirsin. Gövden biraz yağlı sanırsam, yeterli paran varsa bir spor salonuna yazıl yağ oranını düşür. Ama dikkat et aşırı kas yapıp da üçgen vücuda sahip olma. Yağ oranını azaltmak ve incelmek istediğini söyle hocalara, onlar ona göre bir program hazırlarlar sana. Beslenme hakkında da çok bilgin yoksa araştır, protein ve vitamin ağırlıklı beslen. Ayriyetten saçlarını biraz uzat ve kabart, çok kısa kestirme saçlarını.
01 Yorumla- +1 yıl
Ve bir kadın gözüyle bakıyorum gerçekten yakışıklısın, moral düzeltmek için söylemiyorum. İnsanlar sürekli konuşur, birinin dış görünüşü hakkında hiç düşünmeden konuşan insan dünyanın en leş insanıdır böyle insanları derhal hayatından çıkarmalısın. Biri sana kafan küçük dediğinde sana fikrini mi sordum ben kardeş seninki büyük de ne oluyor de geç.
Bu kadar takıntı haline getirme bu durumu hepimiz bir gün ölecek olan değersiz varlıklarız şu dünyada, hayatı zindan etme kendine.
Ve fiziksel olarak iyi anlamda dikkat çekmek istiyorsan, şayet giyinmeyi çok bilmiyorsan bence bi stil sahibi olmalısın. Ne çok dar ne çok bol giyin, kotları bilhassa çok bol seçme. Gerçekten şöyle bi gözümde canlandırdım gerekli kiloyu verirsen çok daha güzel görünürsün. Yapman gereken tek şey incelmek ve fit bir vücuda sahip olmak.
Diğer konusunda 11,7b cevap paylaştı. Bu yaşlarda böyle takıntılar çok olur.. Abarttığını söylesem bilmem inanırmısın? Amaan ister inan ister inanma. ABARTIYORSUN.
06 Yorumla
Soran+1 yılherkes abartıyorsun dıyor ama bana cok anormal gelıyor ne yapayım insan takınca tam takıyor
Soran+1 yılah ıcımı baksalar hepsını bulurlar ama su onyarıları olmasa keske ama nafıle
Soran+1 yılcok tesekkur ederım abı saolsın bunları yapmaya calısacagım
l*n nesini beğenmiyorsun normal bence öyle çok da göze batan bir şey yok sırıtmıyor yani.. Git konuş kızla pişman olma sonradan.. Nice kafalar gördüm sen görsen yok artık dersin adamın kafa bildiğin fındık..
012 Yorumla
Soran+1 yılbenmkısıde fındık gıbı yahu durun 2 dkkaya foto atıcam sasırcanız
Soran+1 yılhttps://i.hizliresim.com/bQWznm.png bıde buna bakın abı ya ağlıcam
Soran+1 yılevet dedı arkadaslarım dedı bırkac kısı ve hep dedıler 1 sene boyunca ufacık kafan var l*n dıyerek hep dalaga ama doğrıkı uzatıyorlar cıddı anlamda konustum cocukla cıdn ölemı dıye evet knka ded daha ne yapayım
- +1 yıl
Olum kanka demiş işte muhabbet taşak zaten kanka bu sana doğruyu mu söyleyecek biri arkandan laf atmıştı tam ortamın gevşek olduğu anda yayılmıştır o da :D sen takma bunu milletle muhabbeti koyulaştır unuturlar zamanla profil resmin bile kafa ile ilgili len :D onuda değiştir ve her dediklerinde benim kafam küçük değil omuzlarım geniş de ama her dediklerinde :)) işe yaradığını göreceksin :))
Soran+1 yılhep dalga gecıyorlar ya olmuyorkı böle takmaktan baska carem kalmadı ya ıntaar bu yasta mk nasıl olcaksa piskoljı sıfır yerdekı bokdan daha az özguvenım var cdden ne yapcam bılmıyorum
- +1 yıl
Len ne intaharı muhtemelen lisedesin bende son sınıfa geçtim * et salla.. Lise zaten tamamen bok ortam * et diplomanı al sınavına gir iyi bir üni kazanıp yüzlerine tükürüp git onlar olacağıyla kalsınlar.. Sen takma onları böyle her şeydede aklına intaharı getirme.. Değmez intahar etsende değmediği göreceksin hem intahar etmeye çalışıp beceremezsen ve sakat kalırsan daha çok alay ederler ona göre :))
Soran+1 yıl1 sene oldu lıse bıtelı kardesım ama ınsanalr zorla kafama taktırıyorlar ne yapalyım züelmez bu durum asla duzelmez
Soran+1 yıll*n adamlara bı sovmedımkaldı kalkıp yanlarında gıttım 2 3 gun konusmadım fazlada uzatmadılar zaten
+1 yılBirisi kafam küçük der birisi yaşım küçük der birisi çüküm küçük der yeterin amaaaaaa!!!
28 Yorumla
Soran+1 yılneye yeter burada insanı seyleri soruyorz bakmak zorunda değilsın
- +1 yıl
şaka yapıyorum darılma
Soran+1 yılağlıyorum sırf bunun yuzuden pıskolojım sıfır özgüven desen yerdekı boktan daha az
- +1 yıl
Sakal bırakmak?
Soran+1 yılçıkmıyorkı bırakayım bıraksam nereye kadar be dahada mınyon güözükürüm ben
- +1 yıl
Olur mu, çeneniz uzun görünür, yaşınız kaç çıkar illa ki,
- +1 yıl
sebebini aradınız mı çıkmamasının
Soran+1 yılailede var genetık herlade bılmıyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılKafan güzelmiş, Öznur olsam sana verirdim.. Cidden vücudun hoş. Kalıplı erkek severim ben
O yüzden ben seni beğendim23 Yorumla
Soran+1 yıltesekkur ederım senın yorumuna nasıl cevap vereyım anlamadım yınede saolasın :)
Cevap sahibi+1 yılRica canım:))
Soran+1 yılbende senı begendım desem yalan olur germiyourz senı :(
Biraz zayflarsan iyi olur. Ve milletin ne düşündüğünü umursama
04 Yorumla
Soran+1 yılonlar yuzuden bu hale geldım bıde aynada cok dıkkat edıyorum ve kötü oluyorum ya
Soran+1 yıl:) saolasın yüzüm azda olsa güldü vallaha
yok be normall bence omuzların geniş olduğundan küçük gibi geliyordur bence ne dicek öznur sana ay bunun kafası küçük çıkamam mı saçmalama lütfen
07 Yorumla
Soran+1 yılkızlar estetiğede bakar cok mal gıbı duruyor ya arkadaslarımın kafası benmkınden kocamanlan cocugun boy 1.70 ufacık bısey ama kafası benden buyuk duruyor nasıl oluyorsa cok ufak arkadas benmkısı yanı anlıcan
Soran+1 yılkımse normal demıyor sokakta adamlar bakarken tıp tıp bakıyor bune der gıbı mk kızlar desen bırıde demıyorkı surdan bır ınsan gecıyor bakayım ne ulan kekosunu en cırkınıne baksam yıne donup bakmıyor neden zik gibi kafa var cunkı
Soran+1 yılresımde öyle görüyorsun az once 25 dkkalık vıde cektım ızlerken gözümden yas geldı l*n dedımkı bune bee kafaya bak ınankı kolum daha kalın duruyor kafamdan
Soran+1 yılhttps://i.hizliresim.com/bQWznm.png bıde buna bakın abı ya ağlıcam
çözüm basit zayıfla , saçları biraz uzat ve hep kabarık tut
13 Yorumla
Soran+1 yılöyle yapıyorum ama nafle bır anda aolmuyorkı
Soran+1 yıltesekkurlerabı abı artık bıseylerı feda edecegız saolasın yorum ıcın
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaçan küçük degil Lanka sadece biraz kilo sorunun var göbek kısmında hepsi bu gayet yakisiklisin dalga geçenler kıskaniyo takma sen
01 Yorumla
Soran+1 yılspor yapmaya calısıcam ınsallah duzlerım kardes
Saçma sapan konuşma lütfen. Gayette yerinde heryerin. Özgüvenini topla.
13 Yorumla
Soran+1 yılbılmıyorum artık ne dıcemı o kadar ınsan yorum attı saolsunlar herkes normal dedı ama aynada oyle gremıyorum ben ya acaba 2 yıldır takıntıyla yasadıgındamı böle goruyorum hep :S
Soran+1 yılhaklısın ya hayatı böle yasmaya mecbursak ayakta uydurmaya calısıcaz
+1 yılkendini yukarıdaki yere as kanka o zaman :D :D (şaka yapıyorum ha sonra beni günaha sokma )
00 Yorumla
+1 yılahah nokta gibi duruyor :) ama takılma bence onemlı olan ıçinin dolu olup olmadığı ;)
09 Yorumla
Soran+1 yılsonunda.https://i.hizliresim.com/bQWznm.png bıde buna bakın abı ya ağlıcam
- +1 yıl
ya yook artıkben şaka yaptığını düşünüyordum neresı kucuk ya kocaman kazan gıbı mı olsaydı? ayrıca gayet hossun bır kız gözüyle bakarsak bole düşünme bıle onemlı olan o kafayı nasıl kullandığın hem ayrıca senı tip olarak degerlendıren kızdan bir zhmet uzak dur seni sen olduğun için sevsin gelecek olan
Soran+1 yılöylemı dusunuyrsun ben kızların hep tipe baktıklerını dusunurum ve bu devırdekı kızların hepsıde öyle ama yalanda yok ortada hersey benmde yapacak bıseyım yok artık sakad egıl gercek acı cekıyom resmınn be dustugum hale baksana
- +1 yıl
tipe bakan kızlarla ılgılenme aklı olan once karsıdakı ınsanın zekasına bakar bosver sen gayet yakışıklısın devam et hayatına
Soran+1 yılavutmak ıcın dıyosun ama saol yınede cek tesekkur ederım
- +1 yıl
seni tanımıyorum o yüzden bir yabancısın sadece gerçekleri soyluyorum emin ol rıca ederım
Soran+1 yılteşekkür ederım keske herkes senın gıbı dusunse ama nafıle
- +1 yıl
Düşünenler vardır elbet
- +1 yıl
kafan normal vücudun falza büyük be kardeşm kafana takılacagına vücuduna takıl
kötü durmuyo kardeşım ama kılondan dolayı oyle goruyosun kılo ver duzenlı yemek ye orantılı ye bol su ıc kosu yap sıkıntın kalmaz
04 Yorumla
Soran+1 yılzamanım yokkı benm bunlara
Soran+1 yılteşekkür aderım abıcm yazdım bı kenera
spora başla özgüveninde artar sağlıklıda olursun bence normalsin üzüldüğüne deşmez
04 Yorumla
Soran+1 yılya gercekte görsen böle dusunmeszın bu foto bıde gercekte gor kol kadar kafam ya
Soran+1 yılsproa gıtmeye calıscam hayırlısıyla bakalım tesekkur ederım
bunlar mal gereksiz yorum yapmışlar kafan yeterince iyi ama vücütbüyük yagları yak
02 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yakarım evde yapıcam ama bu dedıklerını nasıl nasıl
- +1 yıl
günlük 3 porsiyon meyve. günlük 12x10 şınav 3 set yap. her 12 şinavda 30 saniye dinlen zorlanırsın ama alışırsın daha sonra. etrafındaki bir parkta her gün hızlı yürüyüş yap ama hızlı adımlar kısa olacak. koşma sakına 2 ay sonra koşmaya başla hamur işi olan hiç bir yemegi yeme. mekiğide şınav gibi uygula. arada plank yap (uzun süreli
+1 yılSenin kafan buyuk degil vucudun buyuk baya kas yapmissin zayifla biraz bence
04 Yorumla
Soran+1 yılkafama buyuk demıyorumkı kafama kucuk dıyor um onalr kas degıl kilo
- +1 yıl
Pardon kafam daginik yanlis yazmisim. Senin kafan kucuk degil vucudun buyuk olacakti o. Gercekten takinyi yapma bunu cunku cekici suruyor yapman gereken tek sey zayiflamak
Soran+1 yılhttps://i.hizliresim.com/bQWznm.png bıde buna bakın abı ya ağlıcam
Soran+1 yılonunla benm durumum farklı kı ama
tavanda bir demir gördüm as kendini oraya l*n olum allah sana akıl vermemişmi ne insanlar var l*n ayakları kolları yok yat kalk haline şükret vitaminsiz seni hadi git yat
00 YorumlaYa bilader allah aşkına buna mı taktın gayet de iyi duruyorsun hiç sıkma canını bende acayip bir şey bekliyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılne yapayım ınsanı zorla bole yaptılar yerdekı boktan daha az özguven var bende
Soran+1 yılabı cok guzel yazmıssın ya daha ne denırkı
+1 yılBenimde kafam büyük bro vücut olmayınca berbat oluyor.
En azından seninki küçük zayıflarsın biraz dengelenir01 Yorumla
Soran+1 yılabı keske buyuk olsa be keske sukret halıne bak benm halıme
+1 yılKnk bendede aynısı vardı çok büyük bir diyet lazım ben öle yaptım geçen sene Şu an tam kafam oldu ( hatta biraz büyük oldu) sanada tavsiye ederim. Benimkide aşk için o yuzden beni çok zorlamadı senide zorlamaz :)
00 YorumlaYa benim de kafa küçük ama yakından büyük normal gözüküyor uzaktan yumrulk kadar küçük gözüküyor. Diğer arkadaşlarımın kafası biraz daha büyük. Ergenliğimden olabilir mi bu. boy uzun kafa küçük. orantısızlık var
00 YorumlaBence kafan küçük degil vücudun geniş kızlardan cekinme ne olcak onlar cokmu dört dörtlük yav
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılzayiflayabilirsin. hem koca kafali olmak daha itici
014 Yorumla
Soran+1 yılGERCEKTEN KÜÇÜK BENM VUCUDA GITMİYOR AĞLIYORUM SUANDA BILE ABI YA
Cevap sahibi+1 yılYani olabilir benim de kalcam cok genis mesele zayıf olmama rağmen kemiklerimden dolayi kocaman duruyo basenlerim. Üstümde cok ince cok kötü bir görünüm kilo alsam daha kötü oluyo ama senin vucudun iri yapiliysa biraz daha incelerek dengeleyebiirsin böyle bir sansın var. Daha neler var şükret haline bu dert edilecek bisey degil arkadasim kendine güven en önemlisi aldirma ilerleyen yaslarda sen onlara dönüp bakmazsin.
Soran+1 yılYA bunun ıcın ağladıgımda oluyor fotografa baksen anlarsın
Cevap sahibi+1 yılOff hayir ya baktim ve inanmiyorum sana! Kafan gayet normal küçük falan hic degil sadece kilolusun bir 15 kilo versen kafan büyük bile kalir. Ve gayet yakisiklisin inan ben de ciddi bir problem var sandim :)
Soran+1 yılfotografta öyledır ama gercegını görsen varya inin içinden gülesin gelır ulan ınsandakı sansa bak hem okuz gıbısın orantısız vucudun var kafan küçük tip desen oda yok nasıl bıseymısım valla yasamayı hak etmıyorum
Cevap sahibi+1 yılHadi canım şımarıklik yapma otur zayifla ne güzel geniş omuzlarin da var altyapi iyi yani bifitness salonuna kaydol
Soran+1 yılağlıyorum dıyorum ne şımarıklıgı ya spora gıdecek zaman yok çalısıyorum vee ders calısmamda gerek aksam eve 9 da gelıyorum unıye hazırlanıyorum hayatın mk ben
Cevap sahibi+1 yılSeneye uniye baslicaksan bir sene dişini sık seneye gidersin. ben uni mezunuyum şu an o yaslarda bende boyle seyleri sorun ederdim ama sonra fikrim cok degisti seninde degisecek canim hiç oyle sorun yapilacak gibi degil unide vücut daha onemli oluyor zateb o yüzden kendine iyi bak
Soran+1 yılhttps://i.hizliresim.com/bQWznm.png bıde buna bakın abı ya ağlıcam
Cevap sahibi+1 yılasset.vidivodo.com/.../...2192327030856357.mp4.jpg ben küçük kafalı diye buna derim bu cocuk yarışmada birinci oldu ve bu cocuk cok cok zayif olmasina ragmen küçük kafali duruyo
Cevap sahibi+1 yılBaktim gayet normal sen bu cocuktan cok daha yakisiklisin zayiflamam ve bakim yapman gerekiyo sadece ama yaşın küçük daga takilma böyle şeylere canim
Soran+1 yıl19 yasındayım ya neresı kcuk hıc kız arkadasım olmadı ve nedenıde ubu kesınlıkle bu dur buna ınanıyorum yoksa neden olmasın dısarda kekoları goruyorum ne guzel kız arkadasları var ya bune benım hayattan cektıgım
Cevap sahibi+1 yılYok artik sana bisey diyemiyorum sadece zayiflaman gerekiyo kiz arkadasin olmuyosa da nedeni budur. Hersey ggönlünce olsun
Soran+1 yılteşekkür ederım ınan nabcamı bılmıyorum nasıl buyuk gosterıeyım kafamı dıye sekılde n sekıle gırıyorum be
- Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yıll*n yok be abartıyon sende benden yakışıklısın olum kafanda küçük falan değil ama kilo ver biraz yanları falan erit
00 Yorumla - Diğer konusunda 650 cevap paylaştı.
+1 yılkilo verirsen kafam küçük diye bir sorunun kalmaz bence yüzün güzel çünkü
04 Yorumla
Soran+1 yıltesekkur ederım ama kızların ön yargıları olmasa belkıde yanımda benı destekleyen adam aklıı bı arkadasım olurdu
- +1 yıl
senin desteğin kaybettin hırsın ve özgüvenin olmalı sporuna başlarsan dört dörtlük olursun o zaman sana bir sürü destek çıkacaktır zaten özellikle kızlar :)
Soran+1 yılbılmıyorum ama umarım oyle olur bana bıtane namuslusu yeter öyle fazlsı gerekmez olsaydı yanımda destek olurdu ama kısmet saol yaorum ıcın
- +1 yıl
evet herşeyin hayırlısı
seninki kalıp değil. yağ. dostum zayıflarsan bir sorun olmaz. çok kilolusun
02 Yorumla
Soran+1 yılaynen kolarım felan cok kalın odan bole görünüyor?
+1 yıldalgami geciyon olm kafanin neresi kucuk gayet normal tipinde var bak cikma teklifi bile aldin
01 Yorumla
Soran+1 yılo da ayrı bısey zaten ben anlayamıyorum kızalrı abıcım be bırı der ıgne kadar kol kadar bırı der normal bırıde cırkınsın söle bole bılmıyorum hayattan soguttular benı herkes
Olum. nerde sorun var. sadece takonti bu. masallahin var.
02 Yorumla
Soran+1 yılsaolasında herkes öyle dusunmuyor ama
fotoğrafa bakınca özgüveni olan bir tipe benziyorsun. ayrıca kafan küçük değil, kilon fazla, kilo verirsen iş çözülür
00 YorumlaKotu durmuyor ki o kadar ama takinti yaptiysan kilo ver biraz belki orani tutturursun :D
00 YorumlaSpor yap vücudu düzelt bir sonra saçı az uzat on numara
02 Yorumla
Soran+1 yılsacımı yıkadıgımda göresen agzıma kadar doluyorlar daha ne kadar uzatayımkı
Dostum boşuna takıntı yapıp üzüyorsun kendini kafanın boyutu gayet normal
05 Yorumla
Soran+1 yılAbı herkes öyle demıyor ıste
Soran+1 yıldoğru dıyosun abı ne yapayım üzülüyor ınsan
Soran+1 yılonlar laf yapır abı ne yapayım sureklı
Durup dururken guldurdun :) millet kafayi sicmis bu diye bana bakiyor :) saclari kabart
01 Yorumla
Soran+1 yılküçük duruyor ama degılmı? Sss
Yaw şakamı yapıyon bende başlığı gördüm dedim aa benim gibiler varmış dedim mutlu oldum kafan küçük değilki senin 16 yaşındayım benimki seninkinin yarısı kadar
00 YorumlaBenimde öyle vücuduma göre kafam çok küçük erkek arkadaşım sürekli bunu yüzüme vuruyor sana hak veriyorum ve anlıyorum ama bu durumu sevmekten başka bi çözümü yok ben öyle yapiyorumsende öyle yap
00 Yorumla
+1 yılAynı şey bende de var gerçekten çok kötü bir durum insan kıskanıyor başkalarını. Bazı insanlar düzgün şekilli şukullu ben yamuk kalmışım gibi sanki. Zor yaniiiiiğ
00 Yorumlaabi taktığın işe bak ya ula sende kalıp var bende o da yok
02 Yorumla
Soran+1 yılula olsa ne yazar bu kalup bı boka yaramıyor kı yahu
+1 yılBence sacmaliyosun gayet iyi gorunuyosun. Güvenini topla.
01 Yorumla
Soran+1 yılyerdekı boktan bıle daha az gücenım var ss
Gizli Üye(30-35)+1 yılöznuru bosver. gel ben senı böyle kabul ederım :) ciddiyim
013 Yorumla
Soran+1 yılciddiyim derken
Cevap sahibi+1 yıloznur konusunda:D en azından karsılıklı sevgı olurr
Soran+1 yılolsun ozaman nasıl olacak ben hala anlayamadım?
Cevap sahibi+1 yıloznur u silicen aklından ben olucam aklında daha ne diim
Soran+1 yılmesajatacakmısın?
Cevap sahibi+1 yılyaa utanıırm atmaya sımdı
Soran+1 yılsen at istersen tabı konusruz senınle hem kafam dağılır belkı gızlı olmasan atarımdım ben ınede sen bılırsın beklerım ben
Soran+1 yılmesajını beklıyorum suanda
Cevap sahibi+1 yılbekliyosunda utanırım sımdı..
Soran+1 yılsen atarımsın orda konusalım hadı merak ettım
Soran+1 yılbeklıyorum ama
Soran+1 yılcanım yorum attın kayboldun ortalıktan
Soran+1 yılordmaısn
Gizli Üye(30-35)+1 yılZayıflasan belki düzelir ama belki kafan harbi küçük.
05 Yorumla
Soran+1 yıldimi nasıl duzelırkı anlamadım ben
Cevap sahibi+1 yılBak biraz zayıflarsan çok değil bir 10 kilo verirsen kafanda vücutunla orantılı olabilir ama yinede bir küçüklük payı var bu kadar çok takma herkesin bir kusuru var bende kiloluyum mesela napim kendimi aşağımı atim :)
Soran+1 yıldoğru ama bn bı gun cıdden atıcam yanı
Cevap sahibi+1 yılSaçmalama elleri ayakları tutmayan insanlar var onlar bile hayata bağlı sen kafan küçük diye aşağımı atıcaksın kendini :) takıntı yaparsan intihara kadar gider 3 günlük dünya boşver
Soran+1 yıltakıntık 2 yıldır var be ne yapayım bacım nee
Gizli Üye(30-35)+1 yılBody buildingi birakmalisin kiloysasa zayiflamlisin
010 Yorumla
Soran+1 yılspor yapmıyorumkı ben ya onceden yapıyodum ama ilaç almadımkı hıc yapısal ısey heralde
Cevap sahibi+1 yılKücüklende böyle degildin?
Soran+1 yılkucukken kafam abartı sekılde buyktu omzumu gecermıs yanı o derece ama buyuduk ufacık kladı
Cevap sahibi+1 yılPeki suanki kaslarin degil dedin kilolarin mi?
Soran+1 yılkilo bunlar hepsı kılo
Cevap sahibi+1 yılOzaman zayiflamalisin vücudun şu an genis oldugu icin kafan kücük görünüyor
Soran+1 yılhttps://i.hizliresim.com/bQWznm.png bıde buna bakın abı ya ağlıcam
Soran+1 yılama nasıl olacak kolay değilki zaman iş işten gectıkten sonra hep böyle kalacak bılıyorum :S
Cevap sahibi+1 yılHayir böyle düsünme emin ol eger azim yaparsan istersen basaramiycagin sey yok hem hic dedigin kadar kötü bile durmuyor inan evet belki kisa bir sürede olacak degil ama sen istersen olur kendine biraz güven
Soran+1 yıltesekkür ederim ama düzelmicek dıye dusunuyorum annemınde kafa bıraz< ufak ve ben ona cekmısım buyuk ıhtımal
+1 yılBi kız olarak söylüyorum baya yakışıklısın. Kafanın boyutu ne alaka ya MWNCNDNCNSNCKS
00 YorumlaBenimkide küçük senin gibi uzun boyluyum kötü bise gerçekten :)
00 Yorumla
+1 yılYa koca kafa daha itici bence
01 Yorumla
Soran+1 yılOKADAR KUCUKKİ CİDDİ ANLAMDA KÜÇÜK YA
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaçlarını yukarıya kaldır sakal uzat ve kilo ver tamamdır alnında biraz dar o da küçük gösterir
00 Yorumla
+1 yılBence vücudun geniş diye kafan küçük geliyor sana
01 Yorumla
Soran+1 yılHerkese öyle gelıyorkı laf edıyorlar arkamdan kafası kucuk dıye
- Diğer konusunda 825 cevap paylaştı.
+1 yılönemli olan boyutu değil işlevi..
06 Yorumla
Soran+1 yıldoğru ama herkes böyle ön yrgılı olunca elden ne gelırkı _?
- +1 yıl
kim hangi konuda sana önyargılı davrandı mavişim de baaa?
Soran+1 yılherkes be abı vallaha kızalr bu zamanta tıpe sekle bakarlar bendee onlar olmadıgından bu takıntı ve kızlar degıl hersey nden ben anormalım be abı
- +1 yıl
yanlış biliyorsun kadın tipe bakmaz.. kadın dokunsal ve işitseldir.. karşı cinsten birini seçerken işittiği ve ona dokunduğunda hissettiği ile hareket eder.. bir kere en başta özgüvenin olmalı.. bak güzel kardeşm yurtdışında bu konuda bir çok araştırma yapılmıştır.. bunlardan biri.. https://www.youtube.com/watch?v=TgcapgUTV8o
Soran+1 yılya unu bılıyorumda herkız aynımı dusunuyor bıde o var yokkı karsıma onyargısız namuzlu bı r kız cıkmadı
- +1 yıl
çıkar çıkar..
Zayıflarsan kücük durmaz o kadar
12 Yorumla
Soran+1 yılneden ben ya onu anlamadım ben
+1 yılsaclarini kabarik yap
018 Yorumla
Soran+1 yılYAPSAMDA NAFİLE UFACIK E s
- +1 yıl
bir foto at oyle karar verelim belki sen takiyosun
Soran+1 yılKOYDUM BAK
- +1 yıl
abartiyosun zayiflasan tam orantili olur vucudunla
Soran+1 yılama ölüyorum cıdden kendımı ascam ya zayıfken bıle bana kfan ucukdemıslerdı vallaha ağlıyorum sınırden bazen nıye ben dıye
- +1 yıl
cidden takılcak gibi degil kesinlikle ama kilo vermen lazim
Soran+1 yılsporaa gıdıcem unıversteye hazırlanmam gerek 19 yasındayım sevdıgım kız gıresuna gıdıcek benm onu sevdıgımden haberı yok be ıcım kan aglıyor calısmak zorundayım ısten cıkamıyorum ders yapıcam onuda yapamıyorum spor desen o asla olmaz kendımı gebertcem cıdden kendı baharımı yasamam gerek ama oda gerıde kalıyor ıcıne sıcayım bu ayatın
Soran+1 yılhttps://i.hizliresim.com/bQWznm.png bıde buna bakın abı ya ağlıcam
- +1 yıl
zor bir donemden geciyorsun herkesin hayatinda olur boyle surecler onemli olan guclu bir sekilde bu donemden kurtulmak ve sen de zorundasin kafani derslere vermek zorundasin aynaya baktiginda kafam kucuk diye dusunme bugun sunlari calisicam iye dusun kendine guclu ve basarili oldugunu soyle inan bana duzelicek
Soran+1 yılher an kendımı görüyorum aklımdan cıkmıyorkı benden daha kılolu ınsanlar var ve kafaları vucuduyla orantılı arkadas bıdemınyon tıplıyım
- +1 yıl
minyon tipli misin
- +1 yıl
aynen bende bunu söyleyecektim aslında bir şey yok ama biraz zayıfla tabi o zamana kadar da saçlarını kabarık ve dağınık yap kafan kocaman olacak :P şaka bir yana bittterrrr en iyi cevabı vermiş... saygılar.
Soran+1 yılevet mınyon tıplıyım ondan böle gozukuyor ufacık be alla kahretsıkı ufacık duruyor
- +1 yıl
kafan kucuk degil ya arkadaslarin senden ne istiyor bazi insanlar kotu niyetli olur tamam mi senin zayif noktani bulmuslar iste sen taktikca onlar ustune gidiyor
- +1 yıl
bu arada asagidaki nicki uzun kardese tesekkurler :)
Soran+1 yılcidden kucuk ama dıyorlar hep sureklı dalga gecmıyorlarkı hatta bı kac defa dalga gectıler sonra konus acıldıkca kafan cıdden kucuk bence amelıyatfelan ol dıye cıddı cıddı soledıler
- +1 yıl
ne gerizekali onlar ya bunun ne ameliyati olcak neyse kimsenin dedigini takma kendine guven sac sakal yap en azindan dikkatini kafanin buyuklugu cekmez boylelikle
Soran+1 yılkafama sıcayım ya ailemın genetıgıne sıcayım afedersınız
kafan dominosa gitmiş kanka :D
00 Yorumla
+1 yılKafan normal vucudun buyuk az ye ayı :D:DDD:D
04 Yorumla
Soran+1 yılınankı yemıyorum öğlen yamegınden baska oda ıs oğle arası verıyor oyle vucud buyuk olunca kafam kucuk duruyor dıyorum sana ben kızım
- +1 yıl
İşte o yuzden düzensiz besleniyorsun
Soran+1 yılne yapayımkı
- +1 yıl
kahvaltı ogle akşam ara oguner hareket
+1 yılyo ilgisi yok kafan normal boyutta :D
013 Yorumla
Soran+1 yıl2 yıldır bun cılseını cektım be bro ne acılar cektım bı bılsen mılletın onyargıları yuzuden orantısız vucudlusun dıye
- +1 yıl
Benimde Kafam büyük Bence En Azından küçük Daha İyi
- +1 yıl
aslında kafan küçük değil baya kaslısın kasların küçük gösteriyo
Soran+1 yılnerem kaslı be buyuk kafa ıyıdır neden bkucuk kafa ıyı olsunkı orantısız olmasında n daha ıyıdır buyuk kafa
- +1 yıl
Nası Yaratıldıysan öyle Yaşamalısın Üzülme Hem büyük kafa kötü benlede koca kafa die dalga geçenler oldu
Soran+1 yılneresı kotukı koca kafalılıgın
- +1 yıl
boşver en azından sende benden iyi tip var hem kafan küçük değil tamammı sana öyle gelio
Soran+1 yılnasıl ya arkadaslarım hep der kafan uafacık dıye onların var zaten kestım muhattapmı onlarla
- +1 yıl
Koca kafa olmak daha kötü bişey bak onlar dalga geçiyor dalga geçmek kötü bişey suç onlarda boşuna üzülme
Soran+1 yılne bıleyım tek ısteğım kafamın vucudumla orantılı olmasıydı allah bızı böle yaratmıs böle yasıcaz böle olcaz hayırlısı
- +1 yıl
Bak kafan küçük olabilir ama kafanın küçük olması belki bir işe yarıcak?
Soran+1 yılne gıbı bır ıse yarayabılırkı be brıaderım
- +1 yıl
bilmem
+1 yıl:D derde bak ya benimkide büyük ne olucak
01 Yorumla
Soran+1 yılderdım buyuk kafam kücük arkadas
+1 yılbence sorun kafanın küçük olması değil :SDDSA
04 Yorumla
Soran+1 yılneymıs sorun
- +1 yıl
vücudun büyük
Soran+1 yılişte bu yuzden öyle duruyor ve cok boktan görünüyorum
- +1 yıl
zayıfla kanki spora falan git :D
Evet küçük bir de bedenie oranla küçük görünüyo
01 Yorumla
Soran+1 yılsorun orda herkesın bedenıyle kafası orntılı benen 5 kat kıloluların kafası nedense orantılı ama benmkısı ufacık kalıyor yahu neden isyan ettım harbıden ağlıyorum bunun ıcın be
+1 yılneyin kafası la bu :D
00 Yorumlakoca kafalı olmaktan iyidir sanırım :D
03 Yorumla
Soran+1 yılneden neyı vamırkı koca kafalı olaın cok ıyı olurdu benm ıcın bu vucuda
Soran+1 yılat sacı gıbı dumduz uzuyor sekılde vermıyorum hemen yana yatıyor ne yapayım kafa ucak olunca
hacı kafa küçük değil beden büyük
02 Yorumla
Soran+1 yılo yuzdende ufak duruyor bence
- Devamını Gör (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar