Merhaba arkadaşlar, uzun bir süre nenem ile birlikte yaşıyordum. Emekli maaşı kartı bende idi ve ben çekip ona veriyordum.
Nenem Ağustos ayının 2. haftasında vefat etti. Temmuz sonunda ödenen emekli ikramiyesi hesapta kaldı. Cenaze işlemleri vs. borç durumu oluştu. Bu parayı çekebilir miyim?
Nenem ay sonu maaş alıyordu. Temmuz ayının ay sonunda son maaşını aldı ve Ağustosun 2. haftası vefat etti.
Nenem Ağustos ayının 2. haftasında vefat etti. Temmuz sonunda ödenen emekli ikramiyesi hesapta kaldı. Cenaze işlemleri vs. borç durumu oluştu. Bu parayı çekebilir miyim?
Nenem ay sonu maaş alıyordu. Temmuz ayının ay sonunda son maaşını aldı ve Ağustosun 2. haftası vefat etti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer