Ölen kişinin emekli aylığı çekilir mi?

Merhaba arkadaşlar, uzun bir süre nenem ile birlikte yaşıyordum. Emekli maaşı kartı bende idi ve ben çekip ona veriyordum.
Nenem Ağustos ayının 2. haftasında vefat etti. Temmuz sonunda ödenen emekli ikramiyesi hesapta kaldı. Cenaze işlemleri vs. borç durumu oluştu. Bu parayı çekebilir miyim?

Nenem ay sonu maaş alıyordu. Temmuz ayının ay sonunda son maaşını aldı ve Ağustosun 2. haftası vefat etti.
Ölen kişinin emekli aylığı çekilir mi?
Cevapla