Ne gibi mesela? Bir de eskiden konuştuğum bi çocuk vardı iki defa buluşmuştuk sadece içip sokaklarda dolaşıyorduk öpüşüyorduk evine davet edince kabul etmedim onu mu davet etsem
Öncede sokakta tanıştığım bi çocuk vardı sonra iki üç defa buluşmuştuk öpşmüştük içmiştik falan evine davet edince konuşmayı kesmiştim aklıma tek onu davet etmek gelşyor ama bilemedim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Biraz uzebilir clup maddi açıdan. senn ilk gittiğin için sadece iki bira içip ortamı öğrenmeye calis
Neden üzebilir
Maddi durumun iyi mi
Sen Clio tarzı bır yere mi bara mi gideceksin
En yakın olanına giderim herhalde madi durumum da iyi yani ailem vericek zaten parayı
Bı denersin. İyi bir tecrübe olur.
Gece kulubüne cok gittim. Free ol rahat ol salaş git. Tekte gidebilrisin :) Ben ya tek gidiyordum ya da toplu arkadaslarla gidiyordum.
O tür yerlere seni gözetecek biri olmafan gitme. İçkine bir hap sabah bir adamın koynunda bulursun kendini
Kesinlikle çok tehlikeli başıma gelmez dememeli insan
@cicilibicilibiri ben bizi dinleyeceğini sanmıyorum ama.
Yaşayarak öğrenir insan :) Belki anlar bir gün
Tek gitmek sıkıcı olabilir nasıl hiç arkadasin yok anlamadım.
Arkadaşım var ama beni le gelebilecek arkadaşım yok
anladım tek gitmenin dezavantajları olacak ama sen bilirsin.
Ne gibi mesela? Bir de eskiden konuştuğum bi çocuk vardı iki defa buluşmuştuk sadece içip sokaklarda dolaşıyorduk öpüşüyorduk evine davet edince kabul etmedim onu mu davet etsem
olabilir güvendiğin biriyle gitmende fayda var.
Güvenmiyorum ama yani sarhoşken beni eve kadar bırakmıştı falan amacı belliydi aslında bilmiyorum
Gece kulübü yerine normal bı kafe bar gibi bir yerde kutlasaniz? Arkadaşlarınla birlikte
15imden beri klübe gitmek istiyordum o yüzden
gidersin ki ilerde acelen ne :))
Mini elbise giy öyle yerlere oyle gidilir hangi sehirdesin beraber gidelim
tek gittiğine pişman olursun bence
Orada birilerini bulmaz mıyım
oralardaki adamlardan pek hayırlı bir şey bekleme.
eğleneceksen önceden tanıdığın biri olmalı.
Öncede sokakta tanıştığım bi çocuk vardı sonra iki üç defa buluşmuştuk öpşmüştük içmiştik falan evine davet edince konuşmayı kesmiştim aklıma tek onu davet etmek gelşyor ama bilemedim
hiç yoktan iyidir ama ona sadece eğleneceğinizi ve daha fazlası olmayacağını şart koşmalısın
Tamam teşekkür ederim çok ✨
mutlu yıllar iyi eğleneceler
tek gitme bir erkekle git
Onu nereden bulucam
buradan bolca aday cıkar
Buradan istemem
emin klupten iyidir
Bende gitmek istiyorum aynı senim gibiyim gidecek biri yok :(
😂
Neyse ya yılbaşı için düşündüm bende
Neredeson birlikte gidelim
Kaç yaşındasın
71
Bu tarz yerlere gitmeden önce çevrende giden birileri varsa onlardan tavsiye al kendi başına bir şey yapma
Sorun hu çevremde çyle birileri yok
O zaman tek gitme çevrenden birisini bul öyle git buradan bulma
Ahah yok burdan biriyle zaten hiç gitmem bilemedim bi okula bakınayım öyle tipten biri varsa teklif ederim teşekkürler
Hangi şehirdesin ki?
İst
Gizli olmasan varya 😂
Tek gidersen orada tanisirsin
Emin misin? İnsanlar tanışmak istemezse ve ilk konuşma nasıl başlayacak ki
tek gitmek sakıncalı
Eskiden takıldığım bir çocuk vardı içip öpüşüyorduk evine davet etti bende bunu kabul etmedim bir daha onhnla konuşmadım onu mu davet etsem?
yine evine davet edecek senin için uygunsa edersin
Clubten sonra evine asla gidemem zaten ailem beni bekler kapıda 😂
o halde davet et bence pek sıkıntı olmaz 😂
Tamam umarım terslemez 😂😂
bol şans hocam her şey gönlünüzce olsun 🤗
Teşekkür ederim ☺️
rica ederim ne demek süre dolunca en iyi görüş olarak seçerseniz çok makbule olurum 🥰
Çıkarcııı 😂😂
küçük küçük çıkarlar = geleceğe büyük kazançlar efendim 🤣
Nerde kalıyorsun
Nerdesin
Beraber gidelim mi
Nerede yaşıyorsun
Bende ilk defa gidicem aynı şehirdeysek gidebilir miyiz?
Hayır
Neden
İstanbuldayım gel işte nolcak
Hicmi arkadasn yok
Var ama onlar çyle yerlere gelmez
Tek gitme
Neden
Güvenli olmayabilir. sen bilirsin.
Nerede yaşıyorsun
tekmi gidicen
Belki
yaşın kaç