İlk defa gece klübüne gitmek istiyorum ama beni ke gelecek hiçbir arkadaşım yok ne yapabilirim?

Tek gitmek sorun olur mu?
ben çoğu arkadaşımdan bir yaş büyüğüm

hem ne giyebilirim? ilk olacağı için stresliyim beni nasıl bir durum bekliyor sizce

yaş günüm için annem ve babamdan izin aldım içebilirim vs ama arkadaşım olmadığını söylemedim
Güncellemeler
+1 yıl
Buradan biriyle zaten asla gitmem boşuna yazmayın
İlk defa gece klübüne gitmek istiyorum ama beni ke gelecek hiçbir arkadaşım yok ne yapabilirim?
Cevapla