Arkadaşlar danisacak kimsem yok da bana akıl verir misiniz?

Bir aile beni oğluna istiyor Avrupa'da yaşıyorlar oğlu namazında niyazinda biriymiş hiç kız arkadaşı olmamış efendi bir çocukmuş resmini attılar eli yüzü düzgün benden 4 yaş büyük. İşi gücü yerinde ben de bu sene üniversite sınavına hazırlanıyorum 2022 de 20 yaşıma gireceğim okumayı hep isterdim adamın durumu iyi orada bir sene dil kursuna göndereyim sonra okuturum diyor. Babamda adamı tanıyor çok efendi çok dürüst adam dedi kızım iyi düşün ben her türlü arkandayım ama bence olsun dedi bilmiyorum. Hayır demek içimden gelmiyor ısındım insanlara ama bir yandan da korkuyorum farklı bir ülke dilini bilmiyorum üniversite okumadım zaten çok sosyal değilim orada iyice yalnız kalır mıyım? Aklımda bir sürü soru var. Hani daha yolun başındayız ve okumak tek şartım eğer razı gelmezlerse iş olmaz zaten orada ya da burada üniversite okumak istiyorum adam işi uzatmayalım hayırlı iş uzamaz demiş birde en fazla 1-2 sene beklerlermis
Arkadaşlar danisacak kimsem yok da bana akıl verir misiniz?
Cevapla