Sizce yanlis anlarlarmi bahane zannederler mi?

Sizce yanlis anlarlarmi bahane zannederler mi?
Sizce yanlis anlarlarmi bahane zannederler mi?
Ayni yerde calisiyoruz 6 ay oldu kinasina gittim nikahida sariyerdeydi bende uskudarda oturuyorum kina donusu martiyla yokus aşagi suratla iniyorduk ablamin ani frene basmasiyla yokus asagi dustuk ben ufak siyriklarla atlatmistim o yuzden arkadasimada gelicem dedim babam birakicakti beni sariyere ama ablam fenalasinca hastahaneye goturdu tomografi cekildi karin travmasi yasamis organlari zarar gormus igne yapti ilac vs verdi nikah 15: 00 da basliyordu 13: 30 da hastahaneydik babamda yetisemeyiz dedi bende cok gitmek istiyordum ama gidemedim kinasina gittim arkadasimada dedim resimleri vs attim ama gecmis olsun yazmis sadece baska bir sey yazmamis tavir almis sanirim ya da yanlis dusundu calistigim yerdeki herkes gitti bir ben gitmedim ve herkese gidecegimi soylemistim sizce bahane olarak gormuslermidir sorarlarsa bu sekilde acilliyicam
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum arkadasimin nikahina gidemedim olucalti
Sizce yanlis anlarlarmi bahane zannederler mi?
Cevapla