

Güncellemeler
+1 yıl
Sorum arkadasimin nikahina gidemedim olucalti


Sen dürüstçe cevap ver yeterli
Seni düşünen bu halinde sana bir şey olmadı senin bizi düşünüp mutluluk huzur dilemen de yeterli sen sağlığına kavuş demen yeterli olurdu
Ama sade bi geçmiş olsun diyorsa sende kafaya takma seni ne kadar düşünen arkadaşlar varsa sende o kadar düşün
Ben saglikliydim gidebilirdim ama yanlis anladi sanirim ayip etmis gibi hissettim
Yarin işe gidicem bende bie sey yok gorucekler kollarimda ve dizlerimde onun disinda bir sey yok ayip olmazmi patronum bile herkes gelse iyi olur yoksa ayip olur demis patronumda gitti bugun aklim hep nikahtaydi ama gidemedim arkadasim gitmek istemedigimi dusundu sanieim ne yaziyim sizce
Arkadasima bir sey yaziyimmi nasil gectigimi soriyimmi
ablan sonuçta ablanı o şekilde bırakıp eğlenmeye mi gidecektin kimsenin içi el vermez buna sende bişey olmayabilir ama kanından canından birine bişey olmuş sonuçta anlayışsız davranması garipp
Tabiki orasi oyle
Yarin işe gidicem bende bie sey yok gorucekler kollarimda ve dizlerimde onun disinda bir sey yok ayip olmazmi patronum bile herkes gelse iyi olur yoksa ayip olur demis patronumda gitti bugun aklim hep nikahtaydi ama gidemedim arkadasim gitmek istemedigimi dusundu sanieim ne yaziyim sizce
aklım ablamda kalacaktı durumu kötüydü ablamın yanında olmak istedim güzel gününde yanında olamadım kusura bakma dersin
Cevap
5Cevap
İster anlasinlar ister anlamasinlqr ablanin sagligindan daha degerli degil.
Yarin işe gidicem bende bie sey yok gorucekler kollarimda ve dizlerimde onun disinda bir sey yok ayip olmazmi patronum bile herkes gelse iyi olur yoksa ayip olur demis patronumda gitti bugun aklim hep nikahtaydi ama gidemedim arkadasim gitmek istemedigimi dusundu sanieim ne yaziyim sizce
Hiç bişey sağlıktan önemli değildir
Nasıl anladıysa anlasın sen gerekeni yaptın
Takma boş ver
Yarin işe gidicem bende bie sey yok gorucekler kollarimda ve dizlerimde onun disinda bir sey yok ayip olmazmi patronum bile herkes gelse iyi olur yoksa ayip olur demis patronumda gitti bugun aklim hep nikahtaydi ama gidemedim arkadasim gitmek istemedigimi dusundu sanieim ne yaziyim sizce
Gerçeği öğrenince anlayacaklar
Yarin işe gidicem bende bie sey yok gorucekler kollarimda ve dizlerimde onun disinda bir sey yok ayip olmazmi patronum bile herkes gelse iyi olur yoksa ayip olur demis patronumda gitti bugun aklim hep nikahtaydi ama gidemedim arkadasim gitmek istemedigimi dusundu sanieim ne yaziyim sizce
Boşverin öğrenirler gerçeği
Ogrenirlerse bahane olarak dusunmezler herhalde
Tabiiki bahane olmaktan çıkar
üsküdar da martıya mı binilir be kızım
Uskudarda martiya binmedim daha beter yerdeydi herneyse bugun butun gun aklim nikahtaydi sizce bahane gorurlermi cok gitmek istiyordum ya 😔😔simdi yanlis anliyicak hepsj
Noldu sana
Aciklamayi okuyabilirsiniz:)
Çok uzun
Okuma o zaman
Ama seni öyle görünce çok üzüldüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?