Biri ile yaşadığınız utanç verici anılar var mı?

Biri ile yaşadığınız veya karşı tarafı utandıran utanç verici anılarınız var mı?

1. Anım; Ben yolda yürürken bir çocuk sevgilisi sanıp elimi tutmuştu, suratıma bakınca kıpkırmızı olup özür dileyip ve gitmişti.

2. Anım; Ortaokulda bir kağıda "Bu mesajı 15 kişiye göndermezsen.." gibisinden bir mesaj yazıp kağıttan uçak yapmıştık sonra camdan fırlatmıştık ama müdürün arabasına düşmüştü, daha sonra hiç bir şey yok gibi davrandık. Acaba ne oldu gerçekten merak ediyorum.

3. Anım; Türkçe öğretmenime yanlışlıkla "anne" demiştim, utanıp yerime oturmuş tüm. Çok utanç vericiydi.

4. Anım; Beden dersiydi sınıfa su içmek için döndüğüm de iki kişi hınzırca şeyler yapıyordu, gülmeye başladım. Utanıp, kızarmışlardı.

5. Anım; Lise de hoşlandığım bir çocuk vardı eli yanlışlıkla yanlış bir yere geldi, utanmıştık ama gülmeye başladık. Hoca pis pis bize bakıyordu.

Sizinde böyle okulda veya başka yerlerde, saçma veya komik anılarınız var mı?

Çocuklukta, ergenlikte eminim çoğu kişi utanç verici şeyler yaşamıştır.. 😄😂
Biri ile yaşadığınız utanç verici anılar var mı?
Cevapla