Istemeye geldiklerinde kardeşim görümcemin küçük oğluna baktı (kalabalıktık) onunla oynadı felan. Neyse gittiler işte sonra. Yeğenin bir tane oyuncağı bizde (kardeşimin) odasında kalmış. O da bana getirdi, enişteyle görüştüğünüz zaman ona ver de yeğenine versin dedi. Üzerinden belki 1-2 hafta geçti, görüştük ve ben oyuncağı verdim o da iletti.
Sorum şu, ben bundan dolayı görümcemin kayanamı dolduruşa getirdiğini, çocuğun oyuncağını geri vermediler diye dedikodumuzu yaptıklarını düşünüyorum. Belki de oyuncağı unutması bir tesadüf bile değildi, sırf bozgunculuk çıkarmak içindi. Sizce benim mi düşünce yapım çok kötü, ben mi çok tetikteyim, gerçeklerden çok mu uzak yaşıyorum bu anksiyetenin içinde, yoksa sizce de şüphelenmekte haklımıyım?
Sorum şu, ben bundan dolayı görümcemin kayanamı dolduruşa getirdiğini, çocuğun oyuncağını geri vermediler diye dedikodumuzu yaptıklarını düşünüyorum. Belki de oyuncağı unutması bir tesadüf bile değildi, sırf bozgunculuk çıkarmak içindi. Sizce benim mi düşünce yapım çok kötü, ben mi çok tetikteyim, gerçeklerden çok mu uzak yaşıyorum bu anksiyetenin içinde, yoksa sizce de şüphelenmekte haklımıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer