Sadece ben değil bir sürü insan var. Bunaldık artık be, eskiler uzun yaşamak için uğraşırmış biz kısa zamanda gidelim diye uğraşıyoruz. Tek isteğim bir kaç yıla ölüp kurtulmak, yoksa isyankar olacağım.
tamam demekki değilmişsin. ya umut etmekten vazgeçmemelisin hiçbir dert seni yiyip bitirmez hepsinin üstesinden gelirsin ama umutsuz olduğunda savaşmaktan vazgeçersin.
aslına bakarsan baş ağrıması değil daha fazla konuşmak detaylandırmak istiyorum. iyi geliyor konuşmak çare aramak yardımcı olmak. yol göstermeyi de severim yani.
Sebep her ne olursa olsun saçma.. herkesin bi sebebi olabilir istese ölmek için.. bu kadar basit ve kolay olmayın güçlü durun ayaklarınızın ustubde sapa sağlam durun
Umarım geçer lakin burdan sana nasıl yardımcı olabiliriz.. Umarım kötü bir hastalık değildir.. Bazen derdim var dersin, o kadar kötü dertliler var ki kendi derdini unutursun.. Ümitsizlik en büyük ölümdür.. Ümidini kaybetme.. Lütfen...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Gün gelecek hepimiz öleceğiz, biraz erken olsa iyi olur ama. Yaşamaktan yoruldum.
Benim gibisin
Sadece ben değil bir sürü insan var. Bunaldık artık be, eskiler uzun yaşamak için uğraşırmış biz kısa zamanda gidelim diye uğraşıyoruz. Tek isteğim bir kaç yıla ölüp kurtulmak, yoksa isyankar olacağım.
Bende inşallah kurtuluruz yakın zamanda
borçtan dolayı bayağı bunalmış durumdayım ama ölmeyi düşünmüyorum. hayat yaşamaya değer.
Borcun ne kadar
150 bin tlcik:D
Cokmus
biraz evet ama takılmıyorum senin sıkıntın ne bunaltan?
Hadtalik
hastalık fakat ne hastalığı problem ne?
Kronik olusu
yeni görüm detay konuşmak istemediğini. nasıl yardım edeyim sana bir iki gülümsemeni alsam hiç fena olmaz.
Yoruldum artık anlatmaktan
sen mi yazdın bu intihar sorusunu?
Bu soruyu sordum
tamam demekki değilmişsin. ya umut etmekten vazgeçmemelisin hiçbir dert seni yiyip bitirmez hepsinin üstesinden gelirsin ama umutsuz olduğunda savaşmaktan vazgeçersin.
Vazgeçtim işte k b başını ağrıttım
aslına bakarsan baş ağrıması değil daha fazla konuşmak detaylandırmak istiyorum. iyi geliyor konuşmak çare aramak yardımcı olmak. yol göstermeyi de severim yani.
Sevindim adına
adımamı sevindin vallahi böyle geçiştirme helal olsun
Ben umutsuzum sen değilsin işte buna sevindim
Bence Ergence bi düşünce.. hayat imtihan yeriyse neden pes ediyoruz.. direnelim zaten bi gün ansızın gidicez.. neyin acelesi bu
Degil
Sebep her ne olursa olsun saçma.. herkesin bi sebebi olabilir istese ölmek için.. bu kadar basit ve kolay olmayın güçlü durun ayaklarınızın ustubde sapa sağlam durun
Herkes güçlü olamaz
Sabırlı olabilir ama ölmek çözüm değil bi başlangicdir bunun bilincinde olmak lazim
Bana göre çözüm
Anlıyorum yanlış dusuncedesin ne desem ikna olmassin şu an bilinç altında sadece o var
Evet
Denedim olmuyo
Nasıl denedin
Bildiğin intihar
Hangi tür
Uyku hapını attım piknik tüpünüde açtım odada
Öldürmeyen Allah öldürmüyor
Aynen öyle. O yüzden tınlamayacan
Yaşamaya devam
maalesef
Derdin ne ki
Hangisini diyeyimki
Birini söyle
İhanet
Neden ölmek istiyorsun sebebi nedir?
Hastalik
Umarım geçer lakin burdan sana nasıl yardımcı olabiliriz..
Umarım kötü bir hastalık değildir..
Bazen derdim var dersin, o kadar kötü dertliler var ki kendi derdini unutursun..
Ümitsizlik en büyük ölümdür..
Ümidini kaybetme.. Lütfen...
Ümitsiz hastalık
Hastalığını merak ettim..😔
Kronik agrilar
Olabilir karamsar olmaya gerek yok bence..
Demesi kolay
Kolay değil aslaaa
Sana nasıl yardımcı olabilirim ki..🤔🤔
Olamazsın bu ağrılarım hep olacak
Ben ağrılarını alamam negatif düşüncelerin için dedim..
Şifalar diliyorum sana..
Keşke çaresi olsa
Bunları konuşarak dertleşecek ya da psikolojik destek alarak çözme yoluna gitmen lazım..
Çok gittim ama bıkmışım hayattan
Kaç yaşındasın sen?
Otuzdort
Mesaj kutunu ac ve kapat sonra
Neyin var anlat hemen bekliyorum