Şimdi sorumu daha çok üye görecek. Teşekkürler dostlar. Maşallah. 🧿
Havalar soğumaya başladı! Serin havaları nasıl buluyorsunuz?
Şimdi sorumu daha çok üye görecek. Teşekkürler dostlar. Maşallah. 🧿
Biraz yorgun sıkılgan bunalmış
Havaların serin olması güzel ama bende böyle ruh halleri bırakıyor.
Arada kaybolan güneş , efil efil esen rüzgârın çıkardığı yaprak sesleri
Güzel ve dinlendirici aslında.
Ama boğucu da oluyor niyeyse...
En sevdiğim mevsim ilkbahar
Durgunluk ayı da sonbahar benim için.
Yazdan nefret ettiğim için
Yine de hoş geldin sonbahar..
Harika bir görüş. 😊🖐
🙆🙆🤗
🌸🌺
Ne diyelim mutluyuz😃😃
Ben sonbaharcıyım. Yorganımı şimdiden örtmeye başladım. Yorganın bana verdiği huzur ve mutluluğu bugüne kadar kimse veremedi..
Ben alışkınım Türkiye'nin soğuğu nemi Kurban olayım canim Türkiyem 🤗
Teşekkür ederim 🤗
Sarılacak bir Romeo bulmalı😂😛
Bide Eig seçmiş😄
Cevap
17Cevap
Ayaklarım çok üşümese aslında çok güzel oluyor sonbahar havası😊 Seviyorum bir battaniyeye sarılıp uyumayı, içtiğim çayın kahvenin içimi ısıtmasını...
Tavsiyeniz için teşekkürler.
Serin havaları hastalık havası olarak buluyorum. Bünyem İzmir havasına alışık olunca tabi soğuğu bile ayrı güzel.
Rabbim seni korusun. Dikkat et sadece. Tedbiri elden bırakma melek kız… 🧚♀️ 🤗
En sevdiğim havalar geldi ama ben yatak döşek hastayım yine
Öyle yapıyorum sağol 😇💜
Aynıyım, hatırlayıp sorduğun için sağol 🙂
Bugün gidicem🙏😊
Korona
Evet çift doz biontech olmuştum üstelik, ama olmasam daha ağır geçerdi belki, grip gibi geçiyor şu an
Çokk teşekkür ederim🥰 beni mutlu ettin bu kadar düşünceli oluşunla🙏💜
Asıl mis gibi kahvenin ve başucu kitaplarının tadı şimdi çıkar. Ben aşırı sosyalik , kafeler falan sevmiyorum. Cam kenarı , çay / kahve olursa bir iki samimi arkadaş ev ortamıda sohbet. Daha ne olsun.
Üretim yapanlardan alınırken para etmiyo
Sonra marketlerde bi bakıyoruz bizim sattığımızdan çok daha pahalı
serin havaları soğuk buluyorum...(umarım bu esprimden linç yemem ) ihihih
Çok özlemişim
Yaz iğrenç derecede sıcaktı bu sene
Dün gece birden serinledi, ve şakır şakır yağmur yağdı şimdi kapı pencere kapalı oturuyoruz.
Cok iyi bence bunaltıcı sıcak veya dondurucu soğuktan iyi :q
ahhh mükemmel... kimse gelip hot girl summer demeyecek o ayrı :D
Biz onu bulmuyoruz. O bizi buluyor.
Beb çok keyifliyim. Lanet sıcaktan kurtulduk nihayet
serin serin yürüyüşler daha güzel oluyor. Mis temiz hava, cok guzel 😊
Seviyorum ama daha fazla derin olmasın bugünkü hava iyi
En sevdiğim havalar bunlar, soğuk benim bir parçam gibi
Hüzünlü, derin düşüncelere dalarım.
Severim güzü. Çünkü ardından bahar gelir rüzgarların.
Dağa bayıra gidince topluyorum ıhlamur pek olmuyor kekik filan oluyor onlarda iş görüyor
Bizim bular hala çok sıcak bir an önce serinlesede kurtulsak sıcak havlarda
Ankara 'nın ayazına alışığız, doğalgazı düşünmeye başladık.😄
Kronik yorgunluk ve mide bulantısı karın ağrısı şikayetlerim var. İnşallah aklıma gelen başıma gelmez. 6. hissim kuvvetlidir. Kanser olma ihtimalim var.
Hazırlıklı olmaya çalışıyorum, her mevsimi ayrı severim.
Dün 300 gram kara bibere 25 tl verdim ıhlamur çiçeği bir hafta durur ağaçta toplanmazsa dökülür biraz zahmetli tozu alerji yapar belki ondan sebeb
Tam benim havalarım şimdi yazcılar düşünsün hdhsj😂
ben her zaman kışı daha çok severim..
o yüzden gayet güzel..
Arkadaşlar çok aşırı derecede üşüyen kişilere sesleniyorum tükettiğiniz kafein tein fazlası vücuttaki kan değerini azaltır kan yapacak besinleri ve sıvıları tüketmeniz gerekiyor
havaların soğuduğunu eve girince anladım ((: sıcak olsun istiyorum
Nasıl bulalım Ankara ayazı işte
Yani evdeysem çok severim dışardaysam söverim
En sevdiğim havalar. Keşke hep böyle olsa
iyi bulmasam ne olacak kış gelmekten vaz mı geçecek
Seviyorum bu havaları
Soğuk buluyorum ve sevmiyorum
Yeter serinleyelim artık
Ben çok üşüyen biriyim soğuk havaları sevmem
Bu havarı Çok seviyorum merkez
soğuk havalar bana göre değil. Bugün dondum dondum
Böyle havaları sevdiğim için sorun yok
En sevdiğim havalar 🥰
Bu paylaşıma çay içerek yorum yaptığım doğrudur
Serin havada uyuması daha güzel
Seviyorum ben, sıcak havalardan çok daha iyi.😃
Bütün yaz sıcaklardan sonra serin hava iyi geldi
Yağmur var kaç gündür üşüyorum
Yağmur yağınca hava serinliyor birde ince giymiştim ayrıca bu zamana kadar hiç kan eksikliği yaşamadım sanmıyorum öyle Bir şey olduğunu
Hı hı tamam canım
Tatlım canım iyi şeyler oluyor Türkiye yavaş yavaş yobaz kesim gidiyor modern kaliteli nesilller geliyor , hiç art niyet olmadan insanların birbirini nazikçe tatlım canım demesi 😍 gurur duyuyorum modern egitimli nazik laik cumhuriyetçi Türkiye ile , yobaz olsa tatlım dedi diye idam etme kalkar namus gitti diye 😂😂😂
Serin havayı seviyorum
Seviyorum
Çekici 😄
Serin yağmurlu havayi daha çok severim
Çok üşürüm sevmiyorum pek 🥺
buralar çokkkkk soğuk.. :(
Hızlı soğumasa iyi :)) Donma heykeli olucaz
Bulmk istemıyom olmasın. Uçtu mu çok lazm o bu ara
Severim böyle havaları
Üşüyorum
acayip huzurlu bir hava
Soğuk sevmem.
İyi işte
Bunaltici
𝐵𝑒𝑛 𝑠ı𝑐𝑎𝑘 𝑠𝑒𝑣𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚
Yazı özledim😂
Çok seviyorum.
Çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?