lise mezunu ön muhasebe yapıyorlar
Bende 2 örgün lisans ve birde yüksek lisans mezunu Mali işlerde 7 yıllık tecrübesi olan yakında Smmm ruhsatını alacak biriyim
4 bine çalısıyorlar bende şu an iş arıyorum en son şirketimde 8 bin alıyordum
bana şimdi 4 bin falan veriyolar diyorlar 😃
öylede siz lise mezunu ön mubasebecisiniz bunu söylemedim ama onların kendilerini benimle bir tutması komik değilmi 😃
ozaman bende gidip doktorla kendimi kıyaslayın 😂 sizce kıskanmıyorlarmı?
Bende 2 örgün lisans ve birde yüksek lisans mezunu Mali işlerde 7 yıllık tecrübesi olan yakında Smmm ruhsatını alacak biriyim
4 bine çalısıyorlar bende şu an iş arıyorum en son şirketimde 8 bin alıyordum
bana şimdi 4 bin falan veriyolar diyorlar 😃
öylede siz lise mezunu ön mubasebecisiniz bunu söylemedim ama onların kendilerini benimle bir tutması komik değilmi 😃
ozaman bende gidip doktorla kendimi kıyaslayın 😂 sizce kıskanmıyorlarmı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence sorun sende onlarda değil kim senin maaşını mesleğini ne yapsın okumuşsun kendine paran yine kendine
yani boşverin böyle dialogları oturun birlikte sohbet edip çay için
şu soruyu soracak kadar cahil misin?
kusura bakma ama seni kıskanmazlar kişilik sorunun var kendini kimseden üstün görme ve çok görgüsüzce bir soru sordun.
Ozaman bende doktor neden 15-20 bin alıyor diyim 😂 benden üstün değil ya
kıyaslamaları komik değil gayet insani bunu soracak kadar ne var anlamadım o garip geldi sadece, onlarda muhasebeci tabiki kıskanırlar o parayı , aslında seni değil parayı kıskandılar:)
Ben yüksek lisans mezunu Mali müşavirim
Onlar lise mezunu ön muhasebeci nasıl kıyaslarlar 😂
canımsın burası Türkiye:) kıskanırlar takılma fazla bizde öğretmenler fazladan 1 ek ders alsa bile kıskanıyorlar:)))
Bizim memlekete has bir şey bu birde iyi alıyormuşsun harbiden doğruysa güzel maaş
15-20 alan Smmm var
Bu kadar eğitime bence çok az
15 20 alan vardır ama aslında o onların kazancı maaşı değil bildiğim kadarıyla çevre çok önemli bu işte ve evet zor bir süreç ve azda değil bence 15 20 kastediyorsan
Hayır bildiğin maaş hemde orta ölçekli
Hangi şehirdesin sen
İst
Tahmin etmiştim o şehre pek bir şey diyemem 15 te vardır 4 5 te vardır ama türkiye geneli çalışan için bu maaşlar hayal
Ön muhasebe 3-4 en fazla
Mali müşavirler 6-30 bin arası değişir
Biliyorum öyle olduğunu
Birde 15 20 alanlar yeminli mali müşavir yanında mı çalışıyorlar
Şirkette Orta ölçekli
Bir azınlık var demek ki
Kıskanıyorlardır ya bütün kızlar böyle o yüzden hiç kız arkadaş çevrem olmadı
En güzeli bende öyle yapacağım
İyi görünüp içten içe kıskanıyorlar ya
bence sende de meslek hastalığı var.
Kıyaslamaları komik
olabilir ama ne kadar smmm tanıdıysam sanki dünyayı kurtaranlar da onlar. kimse onlardan daha fazla bişey bilmiyor.
Kendini kıyasa sokan sensin bu soruyu sorarak