Karım kendine ev alıyor bu bana haksızlık değil mi?

Eşimin çok büyük bir birikimi var eli çok sıkı bir kadın çok çalışıp para kazandı bekarken de öyleydi bir kaç işte çalışırdı şimdi kendine çok güzel bir villa alıyor kendi üzerine ben de kavga çıkardım benim de üzerime olması için o da diyor ki bu parayı ben kazandım çok çalıştım ben kendi üzerime alıyorum boşansak yarısı bana kalır mı? ya da dava etme hakkım var mı bana sende biriktirseydin sen de alsaydın diyor boşansam işine de gelir kendisinin çok farklı hayalleri var
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar babasından aldığı bir arabası var bekarken almıştı evlendikten sonra bir villa aldı bana ne kadarı düşer
Karım kendine ev alıyor bu bana haksızlık değil mi?
Cevapla