Bazen batıl inançlara inanasım geliyor.
Üç yüz beş yüz Allah ne verdiyse kabulümdür. 😀😀😀
Üç yüz beş yüz Allah ne verdiyse kabulümdür. 😀😀😀
Paralı fenomene bak bi de m almış ehehhe :d
Karılar rahatlık vermiyor :d
Aynen ölüm fermanımı verip kalemimi kırmışlar :d şaka bir yana cidden 15 yaşındaki ergenlerle uğraşmaktan bıktım ehhehe
Olmuyorum zaten son zamanlarda mesaj kutumu dahi kapatmıştım. Baktım olmuyor hesabı sildim bak artık piyasada yokum cvbnmönbvbnmöç
yoo 2. ne alaka 5 falan?
ıyy sen hala o meselede misin :d he he tamam benim ehehhe ne diyim cvbnmömnbvcbnmö sen nasıl görmk isityorsan :d
Bir teklifim var tabi eğer istersen bak ama görüşümü kaldırma. Hem zeusla hem de benle sesli görüşmek ister misin? :d
İyi de gelmeyecem dedi ve birçok kez geri döndü :d Arada siteye gelip, soru sorup saçma emojisini atıp duruyor ve artı olarak benden saklanıyor :d ayrıca ben onun hesabını birçok kez kullandığımı söyledim hatta birgün çok belli etmiştim onun takibinde olan kişiler sen de bugün çok farklılık var demişlerdi hiç unutmam ehehehe :d
oo thank you honey :d but sorunu beğenemem maalesef :d
Benimde sağ elim kaşınıyor ama hep para gidiyor. 😂
Cevap
24Cevap
Benimde inanasım geliyor ama, yok bir şey geldiği.. elini yıka belki kaşındırıcak bir şey bulaşmıştır 😃
Hshshs 😃 güldürdün
Aklıma hiç yıkanmayan insanlar geldi 😃
Hayır hayır 😱 özür dilerim lütfen özür dilerim.
Aklıma geldi sadece 😱
kız hurafe onlar inanma😅😅
bu arada tebrikler modluk için 🎀🎀
Evet yazdığım bu şey size bir mesaj olabilir! Evde vaktiniz bolsa ve canınız sıkılıyorsa YAZILIM öğrenmeye başlayın. Para kazanabilirsiniz. :)
Sağ kaşınıyorsa gelcek sol kaşınırsa gitcek ayak kaşınırsa yol gidecek sırt kaşınırsa dayak yiyecek gözü dalarsa misafir gelecek
Ohoooooo bitmez bizim bu hurafeler 😂😂😂😂
bizim köydede sağ el kasınırsa sulanmıs mastürbasyon zamanın gelmiş , sol elın kasınıyorsa dayak zamanın gelmıs derler .
batıl inanç işte.
Bende tam biri bana ıban verse de para göndersem diyordum. Ben ıbanmen
😄
Döviz saymaya başla. 😃 20 kuruş arttı iki günde. 🤣🤣🤣
Çok yükseklerde gözüm yok 😀
Olsun, yüksekten korkun yoksa. 😃
Kesin dayak geliyordur sana süveyda 😅
Dövize yatırdıysan oradan gelecek :D
Ben kesinlikle inanıyorum bu batıl inanca sağ laşınınca para geliyor sol laşınınca kesinlikle para gidiyor 😂
Fazla fazla gelirse bir güzellik yap ablaa))😀
yok bence baska bi sikintin var mantar olabilir veya yedigin bisey dokunmus olabilir🤔
Bu sağ avuç önemli, kaşınıyorsa para vardır 😃
Kirlenmiş git yıka güzelce 😒
Egzama başlangıcı, dermatoloğa git
Yüzde yüz gelecek, hiç şaşmaz. 😂😂😂
Gelirse kırışalım sjsjsj
🤣 Öyle olsa ben kaşınöasada kaşırım
Hihiimm evet para gelicek sana
İnşallah ihtiyacın varsa getirir
Bence yakında kavga edeceksin.
cut.
He para gelecek.😀
Evet gelecek
İnşallah
Hadi inşallah
Oyle bisey varsa bizde kaşıyalım
gülünç
I ıh ümitlenme
Git elini yıka pislikten dir be
Mikroptandir
Batılımızı kendimiz oluşturuyoruz gibi 😂
Gider ama gelmez
Evet para gelçek bekle ve gör
Galiba 😅
Olabilir
Dayak degilmiydi o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?