Ben birazdan alışverişe çıkacağım 💜
Sizde durumlar ne çalışıyor musunuz yoksa benim gibi kaytardınız mı?
Sizde durumlar ne çalışıyor musunuz yoksa benim gibi kaytardınız mı?


Üstündeki çok hoş
Teşekkür ederim canım 🌸🌸
Planım yok pek..
Sen bütün gün bana aitsin
Ben her gün sana aitim 😅
Cevap
26Cevap
Çalışma style is bitsin arkadaşlarla bişeyler içmeye giderim
Kolay gelsin
Teşekkürler 🤟
Bugün iki arkadaşım gelecek bana. O zamana kadar takılıyorum işte
Ben de dışarı çıkacağım bugün kendime bi kahve ısmarlarım bir de ayakkabı bakarım iki de karı kız keserim mis
Şu an için sakin. Beklediğim gibi. Bugün için plan yapmadım. Gün sakin geçsin yeter ki.
Sakinlik güzelmiş ::)
Öyle :)
İşlerimi bitirmeye çalışıyorum bir iki saate İzmir den ist evime dönmeye yola çıkacağım
Kolay gelsin şimdiden hayırlı yolculuklar
Belgesel izledim sonra kalktım tıraş oldum vesaire duş derken acıktım da yok bişi şu an
İyi alışverişler güzel kız
Tşkler
mükemmel bir gün..
gündüz çalışıyorum, akşam için çok plan ve alternatif var :)
Bugün, bu siteye boydan fotoğraf atıcak kadar yoklukta olmadığım için şükr ettim 😊
Sjsksllsğss
Bankalarda sürünüyorm 🤮
Spontane yaşıyorum plan yok
Plansiz yasamak en iyisi spontane
çok şıksın
Teşekkür ederim terapist hanım 😊💜
keşke İstanbul'da olsan bende gelirdim valla
Birlikte alışveriş yapardık dimi :)🌸
aynen
Çalışarak 🙄
Kolay gelsin
teşekkür ederim 🙏🙄
Hani cici hani bici 😀
burada 🙋🏻♀️
Hoş geldin 😀
Hoşbuldum 😜
😀👻👻
Yoldayız eşimin memleketine gidiyoruuz
İyi yolcuklar ve iyi gezmeler 🙈
Her zamanki gibi çalışarak..
seni gördüm daha iyi oldum :) <3
Kıyafet bakma düşüncem var bugün için
Sende mi avm ye 😀
He oda iyiymiş 😂
Evdeyim dizi izleyecem ya sen
Ne dizisi
Elite 4 sezon
Hımm
Yorucu
boş ve sıkıcı :(
Son soruma cevap verirmisin
Çalışıyorum
Bende geleyim mi canım sıkılıyor ya
Dur olduğun yerde
Ne tahmin ettin
Hasta geçiyor
Geçmiş olsun 😔
Cicili bicili şeylermi almayamı gidiyorsun :D
Oh yeaah
Uuuuuuuuuuuu
:))
😍😍😍
nereye gidiyon
Avm
amannn ne var gıs şu avm lerde
Cicili bici elbisler
salla... yeteri kadar vardır sende.
Bakmaya gidiyorum sadece çok beğenirsem anca alırım
paranı dikkatli kullan... tamam mı
Tamam 😅
akıllı bi gızsın fotodan belli.
Nerden anladın mesela akıllı olduğumu 😆
tek kelime ile TAMAM. sana ne ya yürü git işine gibi yaklaşmadın. hanfendice iletişim kurdun HELAL
İnsan olmak bunu gerektiyor :) teşekkür ederim güzel yorumun için :)
rica derim sana..
Güzel geçiyor.
Cok tatli kizsin bee
Thanks
Çalışıyoruz
Ye iç yat kalk
Robot gibi demi
Çalışıyoruz
Aktara gidicem. 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar