Ben içimi döküyorum siz ne yapıyorsunuz?

Üniversiteye başlayacağım. Haftaya cumartesi günü Kıbrıs’a gideceğim. Hazırlık yapıyorum. Çok tuhaf hissediyorum kendimi. Duygularımı ifade edemiyorum çünkü tam toparlayamıyorum. Neler olacak? Kimlerle tanışacağım? Derslerim ve öğretmenlerim nasıl olacak? Arkadaş çevresi edinebilecek miyim? Özellikle son soru kafamı baya kurcalıyor.
Bu güne kadar ailem beni hiç yalnız bırakmadı. Aralık ayında 20 olacağım. Silivride yaşıyoruz ve hayatımda hiç tek başıma İstanbul’a gitmedim. Asla tek salmadılar. İstanbul’da okusam yine sık sık görüşecektik ama Kıbrıs? Kıbrıs büyük sürpriz oldu. (İstediğim bölümde tutan her şehri yazdık ve “yeter ki gelsin” dedik. Ama ailem yine de İstanbul olacağını düşünüyordu.) İstanbul’da da sürekli yanımda olacaklardı ama Kıbrıs’a gidince birkaç ayda bir görüşeceğiz. Bir yandan ayrılacağım için biraz mutluyum çünkü başımda sürekli bir dadı olmayacak artık. Ama bir yandan da korkuyorum.
İçimi dökmek istedim. Belki bir iki cümle yazarsınız. Kendimi daha iyi hissederim.
Ben içimi döküyorum siz ne yapıyorsunuz?
Cevapla