Aslen doğma büyüme İstanbullu olsakta anne ve babamda ikiside ayrı aşiretler 👻 Ve düğünlerimizi çok seviyorum konvoylarından tut herşeyiyle mükemmel😍
Babam, badıllı aşireti
Annem, canbeyli aşireti
Babam, badıllı aşireti
Annem, canbeyli aşireti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kız nerelisin sen Mardin mi Urfa mı Antep'li misn? Sarışın kürtler de var mı bu arada hiç? 😍
Olmaz mı var kuzenlerim sarışın mavi gözlü bizim anne tarafından biraz araplikta var biz melez oluyomuşuz babam öyle diyor ben pek anlamam😂 Arapların asli zaten sarışın olurmuş urfaliyiz aslen 😂 Antep'te ve Mardin'de de akrabalarımız var
Ya sen ne diyorsun ben de Gap turuyla oralara geldim hayran kaldım aşırı güzel yerler hele midyat ile halfeti efsane ya 😍 Kürtçe biliyor musun peki ailen eskiye dayalıysa illaki biliyordur heralde 😊
Midyatta kuzenim okudu Mardin'e gidemedim benimde uniden dolayı ama Antep'e gidip geliyoruz evet bende hayranım oraların farklı bı havası ve doğası var insana huzur veriyor İstanbul gibi yapmacık insanlar yok😅😁 maalesef İstanbul'da doğup buyudugumuz icin Kürtçe annem dışında hiçbirimiz bilmiyoruz 😌 bizde az buçuk anladığımız oluyor o kadar
Olsun ya, çok şanslısın vallahi 🥲🙈
Bende kendimi öyle hissediyorum🙈 davul zurna duyduk mu duramayiz biz 😅 davul zurnasiz düğün yapılmaz ona düğün denmez😂 İstanbul'daki düğünlere gidiyorum tanıdıkların vesaire arkadaş çok yavan geliyo bana
Doğrudur oranın sıra geceleri falan efsane herkes kalkip oynuyor 😂 hatta urfa saray konuk evine gitmistik abi kadinlardan daha iyi kıvırıyordu 😂 çok eğlenceliydii 🥳
Ahahah evet sıra geceleri meşhurdur😂😂 Anneannemin konağı tam sıra gecelerinin yapıldığı yere bakıyor her gece sesi duyardık damında yatmaya çalışırken😂😂
Aaa bende yay burcuyum bu arada😂😂
Yaa gerçekten mii? Nasıl denk geldi ya 😅 eğlenceye düşkün yay galiba biraz 😊 evet doğuda damda yatma mevzusunu da çok duydum sıcaktan😆
Evet özgürlüğüne ve eğlenmeye düşkün. Ovv hemde felaket sıcak 😂 arabadasın düşün esen rüzgar sanki kaynamış suyun Buhari gibi yüzüne vuruyor 😂😂 klimasız asla duramazsin ki zaten damda yatmanın keyfi bir başka olduğu için kimse klimalı odada yatmayı tercih etmiyor 😂
Haha aynen soğuk eser tabi damda 😅 ilk duydugumda çok garipsemiştim damda yatmayı ama oralara ayak basınca her saat başı sıcaktan su alıyorduk hakikaten yanıyor oralar 😂 artık garipsemiyorum 🥲
Evet birde buzlu su 😂 meşhur hiç gördün mü oralarda bı yerlerde? 😂 Karlamaç vardır birde gormussundur belki rendelenmiş buz veya temiz karın üzerine tatlı bir şurup ekilerek hazırlanan bir tatlıdır 😂
Yok ilk kez senden duyuyorum şimdi 🤭 soğuk su olması şart tabii 🥵 yanarız yoksa
Biz küçükken ara sokaklarda görürdük kuzenlerimle yerdik 😂
Allah allah ben de merak ettim şimdi 😁
Kız öyle ahım şahim bir şey değil buzlu meyve suyu gibi bir şey dusunebilirsin 😂😅
Hee anladıım 😆 orada o bile kıymete biniyordur ama sıcaklar yüzünden 😅
Hemde nasıl 😅😂
İyi geceler o zaman size 😊 sohbetiniz için teşekkür ederim çok keyifliydi 🙏🖤
Bende teşekkür ederim 🥰 bende çok keyif aldım 😍 iyi geceler tatlı rüyalar 💕
Aşiret aileleri zengin diyorlar aslı var mı
Evet son derece öyle durumu olmayan görmedim ben varsada bilemiyorum
Vay sizde zenginsiniz o zaman napiyorsunuz villada falan mı yasiyorsunuz
Valla aslında genelde konakta yaşanıyor ama biz İstanbul'da normal bı dairede yaşıyoruz zenginliği evlere arabalara harcamak ne derece mantıklı bilemiyorum 😂 çok gösteriş meraklısı değiliz tatiller bize yetiyor
Ya çok saşirdim o zaman siz o kadar zengin değilsiniz
Bizim evlerimiz Urfa'da İstanbul'da öyle bı lüks içinde değiliz zenginlikle alakası yok😂 köyler vesaire urfada
Himm ne bileyim hayatımda kaç kere zengin gördüm ki sjjdnd
Bu ülkenin başına gelirsem yapacağım işlerden biri aşiretleri dağıtmak olacak.
Annemin tarafı aşiret
Ama gayet elitler dlckdkf
Vallahi bizde aşirette büyüyüp yetişmedik İstanbul'da doğduk ve büyüdük 😂 ama düğünlerimiz tamda yerinde oluyor hakkı veriliyor
Zenginsen iç güveysi olarak gelebilirim djdjdj
Zenginiz kardeş msjsj
Kardeş dedin ya para için bile gelmem cjdjxx
Para boş iş be sevgi olmadiktan sonra 😅
Kaçtım beeeen jfjddj
Eyvallah iyi geceler adjjs
Yok çekirdek aileyiz biz😄
Kalabalık aileleri çok severim 😂
Yengen olmama yardımcı ol, el at
Değilim