En çok hangi konu hakkında konuşmaktan hoşlanıyorsun?

En çok hangi konu hakkında konuşmaktan hoşlanıyorsun?
Merhaba!
Şahsen, iş haricinde her konuda konuşabilirim 😂 işe gidiyorum doğal olarak işimle ilgili şeylerle muhatap oluyorum, eve geliyorum yine boş kalamıyorum, arkadaşlarla bir araya geliyorum yine aynı mevzu iş konuları. Yetti be yetti deli çıkacam en sonunda 😂 Sen peki; En çok hangi konu hakkında konuşmaktan hoşlanıyorsun?


Güncellemeler
+1 yıl
En çok hangi konu hakkında konuşmaktan hoşlanıyorsun?
Cevapla