16 yaşındaki kız kardeşimin sosyopat olduğuna eminim ama bunu aileme kanıtlayamıyorum.
Sonradan böyle olmadı hep böyleydi sadece küçükken daha az belirgindi. 8-9 yaşlarında hayvanlara işkence yaptığını hatırlıyorum.. Neyse bir türlü inandıramıyorum işte. üniv için yurt dışına gönderme konusunda ailemi ikna ettim ( eğitimi için falan filan diyerek ikna ettim) Ama üniv'e kadar beklemek istemiyorum o yüzden yurt dışında yatılı bir liseye mi göndersek diye düşünmüyorum değilim , İngilizcesi de iyi zaten. Bizden ne kadar uzakta olursa o kadar iyi.
Sizce doğru bir strateji mi bu?
Sonradan böyle olmadı hep böyleydi sadece küçükken daha az belirgindi. 8-9 yaşlarında hayvanlara işkence yaptığını hatırlıyorum.. Neyse bir türlü inandıramıyorum işte. üniv için yurt dışına gönderme konusunda ailemi ikna ettim ( eğitimi için falan filan diyerek ikna ettim) Ama üniv'e kadar beklemek istemiyorum o yüzden yurt dışında yatılı bir liseye mi göndersek diye düşünmüyorum değilim , İngilizcesi de iyi zaten. Bizden ne kadar uzakta olursa o kadar iyi.
Sizce doğru bir strateji mi bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşadıklarımı anlatsam size netflix dizisi çıkar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer