Temizlikçi diye tabir ettiğin kişi temizlikçi değil. Temizlikçiyse niye mutfakta?
Emeği ile para kazanmaya çalışan belki sizler gibi imkan verilmeyen bir yerlere gelmesi engellenen birisi belki?
İnsanlara nerede olursak olalım hangi konumda olursak olalım düzgün davranmak gerekiyor. Üstünlük göstermemek, ezmemek lazım. Unutmayalım ki düşmez kalkmaz bir Allahtır. Yarının ne olacağını, ne konumda olacağını bilemezsin.
şu an orası sizin eviniz, onun iş yeri, o çalışanınız, siz patronsunuz. Bazen insanlara anlayış göstermek gerekli. Bunu emek vererek bir yere gelen insanlar çok ama çok iyi bilir sizin bilememenizi çok net anlıyorum ki mutlaka hazıra konmuş birisiniz.
Azcık taviz verip bazı şeyleri görmezden gelmek sizin kazancınıza karşınızdaki kişinin mutluluğuna sebep olursunuz. Kırmadan kızmadan bir şeyler yaptırılmalı. Kocanızın aslında o anda size anlatmak istediği o kızı boşuna yormuş olmanız. Bence haklı.
Zaten %100 bu sorunun trol olduğunu, aslında yaşamak istediğin şeyleri kafanda tasarlayıp burada sorduğunu kendini tatmin ettiğini biliyorum. Olurda bir gün hayallerin gerçekleşirse bunlar kulağında bir küpe olsun her zaman.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılTemizlikçi diye onu ezmen mi gerek nasıl bir karaktere sahipsin sen ya. Aynı durumda sen de olabilirdin. Başka bir şey zıkkımlan sen de ne olacak yani. İnsanları kırmayı ne çok seviyorsunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİşvereni de olsan biraz daha kibar olabilirdin
maaşını ödüyorsun ama o da kölen değil ve böyle yaparak sadece ego tatmin ediyorsun
özgüvenli kendini bilen insan asla birilerini küçümsemeye çalışmaz
tabi ki isteklerini söyleyebilirsin bu onun görevi ama üslup önemli06 Yorumla
Soran+1 yılKüçük görmem ama rıca da Etmem
Cevap sahibi+1 yıl
bana menemen yap git demek yerine
canım menemen çekti bana bir menemen yapar mısın diyebilirsin
bu rica değil kibarlık
ona bu şekilde hitap ettiğinde senden bir şey eksilmez emin ol
tam tersine hem temizlikçi kız seni daha çok sever, saygı duyar hem de eşinin gözünde daha değerli olursun ve bir daha böyle basit şeyler yüzünden karşı karşıya gelmezsiniz
Soran+1 yılİş hayatında rıca yoktur tatlım. Mısın yoktur o onun görevi zaten. Bende bir genel müdürüm ve patronum bana bu dosya olmamış tekrar doldur der rıca yoktur. Teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılsende bir şey var
şu an aklıma gelmiyor adı ama ego tatminine benzer ne iş yapıyorsun ya da çalışıyor musun bilmiyorum ama o kıza öyle davranmak kendini işveren emir veren yerine koymak seni daha iyi hissettiriyor anladığım kadarıyla
bende hastanede çalıştım ama kimse şunu yap bunu yap diye konuşmadı benimle üstelik stajyerdim
doktorlar dahi hemşirelere karşı hep hanım diye hitap ediyor ve yapar mısınız diye konuşuyor
senin bahsettiğin iş hayatı nerenin bilmiyorum ama iş ortamını patron belirler ve sen böyle davranmaya devam edersen saygı sevgi değil sadece nefret toplarsın haberin olsun
Cevap sahibi+1 yılgenel müdür olduğuna inanamıyorum gerçekten
Soran+1 yılİnanmamak en Büyük özgürlüğün 😊
+1 yılKıza para veriyorsun diye o senin kölen olacak değil. Biraz insan ol. Umarım beş parasız kalırsınız da o kaf dağında ki burnun biraz dahi olsa sürtünür.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
O gencecik kiz durumu olsa sana kölelik yapmaz zaten. Canın başka bisey çekebilir. Ama bu karşındaki kişiyi asagilayabilecegin anlamına gelmez. Ne oldum delisi olmayın bu kadar. Rüzgar bir anda tersine döner sonra o menemeni başkasına yapan sen olursun. Ah almayın.
34 Yorumla
Soran+1 yılBenim çalışanımı benim için değerli değildir. Ailemden birisi değildir. sadece çalışanımdır ve ben kahvaltı için ona ekstra para veriyorum. Yapacak bitti
Soran+1 yılBoş
+1 yılpardon siz o Burnu havada. Para veriyorum diye köle muamelesi yapan k. o. dmun zengin züppelerinden biri olabilir misiniz aceba.
42 Yorumla
Soran+1 yılYoo
- +1 yıl
hıı iyi o zaman
Zikkimin kökünü ye! Kalk kendin hazirla. Insanlar hayatlarini devam ettirebilmek icin çalışıyorlar. Fakat senin kolen degiller. Parayla herseyi yapabileceğini sanan görgüsüzlerden bu tavir beklenir.
08 Yorumla
Soran+1 yılBen kendim yapacaksam neden? Tuttum onu
Soran+1 yılTerbiyeni takın... Ahlak yoksunu
Soran+1 yılDefol sorumdsn
Soran+1 yılDefol dedim
+1 yılSende biraz sakin mi olsan? Eşin doğru olanı yapmış. Sırf yanında çalışıyor diye kimseye saçma sapan davranmazsın.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi davranıyorum. Ama canım menemen istiyor gayet kibar söyledim ne yapayım ben mi yapayı
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu sorunun trol olduğu o kadar belli ki dizi çekmiyoruz canım biberleri ince doğratmaya devam et sen ahahsjshdh ha eğer gerçekse de gerçekten insafsızsın. İhtiyacı olan bir insan o kölen değil yani. Menemenini yarın da yiyebilirsin ölmezsin emin ol
01 Yorumla
Soran+1 yılBen kimseye kölen davranmam. Ama canım menemen isyiyor
+1 yılKızı ezmeye çalışmışsın ve kocan rahatsız olmuş bence adam hakli
11 Yorumla
Soran+1 yılEzmem. Benim üslübüm sert
Gizli Üye(36-45)+1 yılGörmemişlik böyle bir şey galiba, Amerikada nöroloji doktoruyum zaman zaman evime yardımcı temizlikçi çağırıyorum ama hep arkadaş gibi oluyorum onunla beraber sohbet ediyoruz türkiyeden, ailemden bahsediyorum o da anlatıyor dışarıda gezdiğimiz oluyor vs.
Sen resmen kendine köle tutmuşsun doğruysa ama kölelik çoktan kalktı yani.26 Yorumla
Soran+1 yılBen asla çalışanım ile sohbet etmem. Zorunda da değilim.
Cevap sahibi+1 yılYazık değil mi ona , sen de yapıyor olabilirdin o işi
Cevap sahibi+1 yılAyrıca çalışana mobing ciddi suçtur Amerikada , bu sebepten sıkıntı yaşayanları, işinden olanları biliyorum
Soran+1 yılBen bir şirkette genel müdürüm ve patronum asla muhabbet etmez. Doğru olan budur iş hayatında mesafe önemlidir ben gereksiz samimiyeti sevmem. Arkadaş olmam da herkes ile. Bu benim yapım
Cevap sahibi+1 yılAnladım , sizin düşünceniz tabi ki her şirketin yapısı farklıdır. Bence arkadaşlık samimiyet olmalı yani tıp camiası böyle yürüyor yoksa hiç çekilmez gerçekten :D
Soran+1 yılSizin fikriniz. Size. İyi geceler
+1 yılKocan muhtemelen o kız ile daha mutlu olur, boşan da adam kurtulsun bence...
06 Yorumla
Soran+1 yılSübiyancı mı benim kocam? O size yakışan bir şey!!!
- +1 yıl
Yaş aralığın 18 24 iken 20 yaş sübyan mı oluyor 😂😂😂
Soran+1 yılBenim yaşım 25 oldum bu ay. Kocam 31 yaşında bizim aramızda yaş normal ama 11 yaş. Bir sübiyancılıl ayrıca evliliğim de mutluyum.
- +1 yıl
Peki peki, boş zamanında sözlüğe bak sübyan me demek 😂
Soran+1 yılBen açıkliyim sübiyan çocuk demek. Sübyancı da çocuklarla işi olan seven , evlenen demek.
- +1 yıl
Bir genel müdürsün (25 yaşında) bir hamilesin, kendin 25 sin (o da ne kadar doğruysa bunca yalan içinde) 20 yaşındakine sübyan diyorsun, yorumlarını okudukça gülmekten kendimi alamıyorum 😂
+1 yılgörgüsüzce davranmışsın. Ben utandım okurken yaptığın şeyi
05 Yorumla
Soran+1 yılYa benim canım menemen isteyemezmi
- +1 yıl
eve gelen temizlikçinin görevi değildir o. Hizmetçi sandınız sanırım
Soran+1 yılBiz ekstra kahvaltı hazırlaması için para verdik.. ? Bizim anlaşmamızda var bu
- +1 yıl
Anlaşmanızda bu varsa bunu bu şekilde ifade ederek yaptırmalısınız. Saygısızca sana para verdim benim dediğim olacak tavrı hoş değil.
Soran+1 yılBen ona öyle davranıyorum ana birlikti artık. Eşimin hatrı için koymuyorum kapıya çok birikti sen bilmiyotsun
+1 yılALLAH o kıza sabır versin ben bu kadar aşalayıcı bir tabir görmedim ne demek hizmetçi okumamış biri
00 Yorumla
+1 yılKocanın yerinde olsam elimden cekiceğin olurdu. Sana hizmet edene bu şekilde densiz mi olursun hep.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. temizlikci ne zamandir yemek yapiyor la. hizmetci falan de bari iyi sallayin senaryoyu.
00 Yorumla
+1 yılParasını veriyorsun diye insanlara köle gibi davranmana gerek yok. Simarikca bir davranış olmuş.
00 Yorumla
+1 yılSana kahvaltı hazırlamak zorunda değil. Haddini aşmışsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaksızsınız hiç kusura bakmayın parasını ödüyorsunuz diye köleniz sanmaktan vazgeçin karşınızdaki de bir insan..
03 Yorumla
Soran+1 yılYa ben kahvaltıya menemen isteyemez miyim
Cevap sahibi+1 yılİsteyebilirsiniz ama eşinizinde söylediği gibi kahvaltı hazırlanmadan önce söyleyebilirsiniz, kadın uğraşmış hazırlamış sizde yok ben bunu yemicem canım menemen istiyor diyemezsiniz azcık insanlara saygınız olsun her şey parayla iş halletmek değil.
Soran+1 yılPara ile alakası yok hamileyim ve aşırı aşeriyorum ve sinieli oluyorum o da zaten farkında
+1 yılUslubunuz igrenc insanliktan nasibinizi de almamissiniz kızcagız adına cok uzuldum
415 Yorumla
Soran+1 yılİşi bırakabilir. Bizden memnun ona çok faydam oldu. Onu ben zorla israd ile açıktan liseye yazdırdım. Okul için kitaplar aldım ama ben menemen istiyorum. Ve hamileyim. anladın mı
- +1 yıl
Madem canınız cok cekiyordu emir vermek yerine oturdugunuz yerden kendiniz biberleri istediginiz buyuklukte dograyabilirsiniz.
- +1 yıl
Yardımcı tuttunuz diye her isi ona yaptıramazsınız.
Soran+1 yılBen ona neden para veriyorum? Kahvaltı için ekstra 2 bin TL veriyorum ben kendim doğriyim o zaman? Onun işine sson vereyim. ? Saçma sapan konuşma
- +1 yıl
İki biber doğramanız elinize yapışmaz.
Soran+1 yılKardeşim sen şaka mısın? Ben biber doğramak istesem neden bir yardımcı tutayım ben bir iş kadınıyım bir genel müdürüm ama şirkette patronum bu dosyayı düzgün doldurmamışşın tekrar yap dediği anda biter iş orda. Çünkü ben maaş alıyorum ordan şey mi diyim siz doldurun elinize yapışmaz iş hayatı ciddiliktir. Herkes görevini yapar. Okey
- +1 yıl
O ev sizin eviniz, mutfak sizin mutfağınız. Kızcağız temizlik yapacağını söylüyor menemeninizi ertesi sabah yerseniz ölür müsünüz? Zahmet edip sucuklu yumurta yapmış beğenmeyip ımı bin minimin istiyırdım diyip burun kıvırmışsınız bir de veya çok mu canınız çekti dışarıdan söyleyin 20 lira size koymaz iş kadınısınız çünkü.😁
Soran+1 yılKardeşim sen sakın çalışma çünkü bu cahillik ile iki günde kovulursun bu onun görevi? Ben gidip mutfağa girmeyi seven bir kadın olsam onu almam zaten? Ben dışardan söyleyeceksem onu yine almam. Kimseye ekstra şeffaf davranmak zorunda değilim. Bana üslün sert desen tamam derim doğru ama sen görevini yapmaması gerektiğini savunuyorsun cidden çok saçmasın. Çalışma hayatında yeri olmayacak bir kişilik sin. ,!!
- +1 yıl
Görevini yapmamak gibi bir durum değil bu size kahvaltı hazırlamış zaten ki çalışıyorum da gayet başarılıyım aklınızın yetmeyeceği konularda tez yazıyorum, kaba olduğunuz kadar aptalsınız da.
Soran+1 yılHangi konuda tez yazdın. Bir anayasa konusunda yazsaydın. Çünkü hakaret suçtur sana tek haraket etmedim? Ama Üslüptan bahsedip hakaret eden sensin !!! İşte bu yüzden kalite tesadüf değildir.
- +1 yıl
Anayasa konusunda tez yazılamaz tartışmaya açık bir konu değildir öncelikle bunu öğrenin, prestij terbiye öğretmiyormuş bunu öğrenmiş olduk siz kocanızın temizlikci (?) hanımı izlemesini seyredin😁
Soran+1 yılAnayasa konusunda çok tez yazılır. Eleştiri tezi yazılır. Cahillik ruhuna işlemiş tatlım.
Soran+1 yılBenim eşim senin ailenden olan erkekler gibi ahlak yoksunu değil. Sübyancı hiç değil. Eğitimin yarım ahlakın daha yarım. Üslüp deyip ahlaksızlığın merkesi olan bir eziksin.👎
- +1 yıl
tez, bilimsel yöntemde belli ön bilgilere dayanılarak, henüz kanıtlanmamış fakat mevcut bilgilerle mantıksal olarak çelişmeyen, bilimsel araştırma sürecinde doğrulanmaya çalışılan düşüncelerdir eleştiri ise bir kişi, eser ya da konuyu doğru ve yanlışlarını göstererek anlatmak amacıyla yazılan kısa metinlerdir. Eleştiri tezi diye bir şey yoktur çünkü eleştiri ayrı bir yazı tarzıdır. Bu ikisi arasındaki farkı bilmeyen sizsiniz cahil olan benim komikmiş doğrusu😁
Soran+1 yılEvet evet öyle 😀
Gizli Üye(30-35)+1 yılO evde sana ne gerek vardı anlayamadım.
Fuzuli duruyorsun.03 Yorumla
Soran+1 yılBen çalışan bir kadınım dostum. Bir şirketin genel müdürüyüm.
Cevap sahibi+1 yılTamam müdür.
Soran+1 yıl🥺
Gizli Üye(30-35)+1 yılParan var diye onu esir alamazsın. Saygılı olalım lütfen.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen saygılıyım
Cevap sahibi+1 yılKesin
Trol soru da ben yine yazıyım. Kız temizlikçi diyorsun aşçın ya da himetçin değil kalk sen yap zıkkımlan onun için aşçı tutabilirsin okey?
24 Yorumla
Soran+1 yılAhahahahhsh ben ona kahvaltı için ekstra 2 bin TL veriyorum sen bizim anlaşmamızı ne biliyosun
Soran+1 yılPeki.
- +1 yıl
Şsksjjsjdj bu kadın hep şizofren ve gizliden de geliyor evine temizlikçi geliyor yazıyor başka insanların sorularına falan alakasızca skkskeje
Eşin hakli her ne kadar parasini versen bile insanlari sıkmamak gerek
00 YorumlaYemek hazırlamak, temizlikçinin üstüne neden vazife onu anlamadım. Sonuçta günlük gelen biri hizmetçi değil ki
00 Yorumla
+1 yılSenin gibi vicdansızlar olduğu sürece iflah olmayız
03 Yorumla
Soran+1 yılHaddini bil.
- +1 yıl
Asıl sen haddini bil, inşallah karnındaki çocuk sana vicdan konusunda ders verir
Soran+1 yıltamam
+1 yılAdam haklıyı savunmuş. Temizlikçi diye agresif olman öı gerekli
06 Yorumla
Soran+1 yılYa ben menemen istiyorum ve hamileyim anlıyor musjn
- +1 yıl
Herkes itaat etmek zorunda yani. Nazik olamaz mısın
Soran+1 yılNe alaka? İş hayatında rıca yoktur bu onun görevi
- +1 yıl
Sen çalışıyor musun
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Meslek nedir
yani eşin haklı köle değil insanlar
17 Yorumla
Soran+1 yılKöle ne alaka. ? İşi bu
Soran+1 yılYa ben kibar biriyim ama bazen çok sinir ediyor. Birikmiş bir şey yani.
Soran+1 yılAnnesi hasta ona bakıyıor diye işine son vermiyorum günümüzde çok iyi meslekler bile 3 500 alırken ben ona 6 bin veriyorum. Bir öğretmen maaşı. Anladın mı
Soran+1 yılSonradan görmedim. Doğduğumdan beri yedi sülale den beri konak hayatı yaşıyoruz.. herkesin bie görevi var
+1 yılaradaki fark sen insanlıktan nasibini almamışsın
17 Yorumla
Soran+1 yılBen inandım.
- +1 yıl
biraz daha iyimse olmayı dene
Soran+1 yılİyimserim zaten. Sert üslübüm var ama kötü birisi değilim
- +1 yıl
sadece daha iyi birisi olabilirsin ilerde çocuğun olduğundan nasıl bir anne olduğundan gurur duymasını istiyorsan kendini geliştirmelisin
Soran+1 yılBenden etrafımdaki herkes gurur duyar ama iş hayatı ciddiliktir
- +1 yıl
sanırım seni böyle yetiştirmişler..
Soran+1 yılHayır ben gayet iyyim
+1 yılkızın hakkına giriyorsun ama
01 Yorumla
Soran+1 yılİşten çıkarmıyoeum ya bu eksiklerini rağmen dua etsin
birisi şu kıza menemen versin
02 Yorumla
Soran+1 yılHamileyim zaten
+1 yılGörmemişin önde gidenisin ya
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Troll yapmayı bırakmalısın 😂
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 333 cevap paylaştı. Kiskanciz galiba. kiz guzelmi?
05 Yorumla
Soran+1 yılDikkat etmedim
Soran+1 yılYa ben çalışanlarım ile pek göz teması kurmam. Ona menemeni anlatırken peyniri yemekle meşguldum tabağıma bakıyordum
Soran+1 yılEşim ile aramız çok iyi
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılvicdanlı mı ne eşin :D
00 Yorumla geçmiş olsun baco avukat onerebılırım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 957 cevap paylaştı. Sacmalamissin uslup denen bisey yok
00 Yorumla
+1 yılHamilesin eşinin gözü kıza kayabilir.
11 Yorumla
Soran+1 yılTamam 😅
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGozu vardir belki onda
01 Yorumla
Soran+1 yıl😀😀
Gizli Üye(25-29)+1 yılIyi kocan popona tekmeyi vurmuyo
05 Yorumla
Soran+1 yılSen olsam vurur
Cevap sahibi+1 yılKaybol terbiyesiz
Soran+1 yılSoru bneim sen kaybo
Cevap sahibi+1 yılInsan nusvettesi kocandada suç var neden seni tutuyo hala o evde
Soran+1 yılEşim bana aşık senin yorumunu ona attım gülücük attı sağol güldüdün
Gizli Üye(36-45)+1 yılİnşallah fazla üremezsiniz...
10 Yorumla
+1 yılbaşlayacagım efendimmi))? brükseldemi yaşıyorsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ciddi mi diyorsun 😐 ayıp etmişsin kocan hakli
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı. Kendine menemen yapmalısın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbiraz vicdanli olmalisin
00 Yorumla
+1 yılKendin zaten 18 yaşındasın neyin kafası bu
03 Yorumla
Soran+1 yıl25 oldum bir ay önce 😉
- +1 yıl
Kadının kadına yaptığını kimse kadına yapmadı
Soran+1 yılKadın la alaka yok
Haksızsın
00 YorumlaSen haksızsın
00 Yorumla
+1 yılkötü durum üzüntülü
00 Yorumla
+1 yılHayatta her şey olabilir
00 Yorumla
+1 yılDeğil
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBırak yaa
00 Yorumla
+1 yılEşin haklı
211 Yorumla
Soran+1 yılBence değil
- +1 yıl
Öncelikle eşin sonuna kadar haklı. Eğer bu yazdığınız üslup ile yardımcınıza emir verdiyseniz en hafif tabirle görgüsüzsünüz. Kimseye bu üslupla iş buyurma hakkınız yok. İnsan ilişkileriniz kötü. Eğer birisine fikrini soruyorsanız benceniz olmaz. Karşınızdaki ne dese haklıdır.
Soran+1 yılBen bir şirkette genel müdürüm. Hiç kimse kimseye şunu yapar mısın diye rıca etmez iş hayatında çünkü karşılıklı görevi onun? Ödülü değil
- +1 yıl
Ben şuyum ben buyum demeden önce ben insanım karşımdaki de insan siye düşünseniz
Soran+1 yılİş hayatı ciddiliktir. Kardeşim. Ciddilik. eğer bir çalışana aşırı müsama verirsen değerin olmaz sayılmazsın. Sizin öğrenmeniz gereken şeyler var bu şekilde en fazla üç gün sizi birisi işte tutuar
- +1 yıl
Benim de evime yardımcı geliyor. bende iş yaptırıyorum o memnun ben memnun o insan ben insan.
Soran+1 yılBende insanım ama herkes senin Gigi senli benli samimi olamaz ben yapım gereği sert biriyim kocama anneme böyle bir karakterim var herkes senin karakterinde olmaz. Olmadı diye insan değil diyemezsin
- +1 yıl
Bu üslupla insanlık yok
Soran+1 yılKardeş ne demeliyim söylesene bana menemen yapar mısın tatlım sana zahmet mi demeliydim biberleri de ince doğrasan çok mutlu olurdum mu? Böyle mi demeliydim dim
- +1 yıl
Aynen öyle diyeceksin
Soran+1 yılDemek zorunda Felan değilim. Bu onun işi minnet eder gibi ne ben halden hale giricem
+1 yılçok kabasın
15 Yorumla
Soran+1 yılSert diyelim
- +1 yıl
sertlikle alakası yok. aşırı kaba ve insanlıktan yoksunsun. istediğin şeyi kibar bir dille söylemek seni yormaz, iki kuruş para ödüyorsun diye evinde çalışan insana kölenmiş gibi davranman hiç normal bir şey değil bu arada.
Soran+1 yılBen kimseye ödüyorum diye demiyorum. İş hayatunsa rıca diye bir şey yoktur. Eğitim alın önce
- +1 yıl
burada eğitim alması gereken sensin 😅😅😅
Soran+1 yılİş eğtimi yok. Ben kimseye ekstra kibar davranmak zorunda değilim. Ben böyle sert birisiyim. Karakter bu. Ama sen eğitimsiz bir aslakasın
+1 yılHaksızsınız
10 YorumlaKıskançlıksın sen
00 Yorumla
+1 yılKocan aldatiyor
00 YorumlaKız güzel mi ki savunuyor
02 Yorumla
Soran+1 yılBilmem dikkat etmedim
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnsan ol insan
07 Yorumla
Soran+1 yılSenden mi öğrencem
Cevap sahibi+1 yılVerdiğin tepki sözlerin hiç insalcıl değil karşında parasını veriyor olabilirsin ama kölen değil
Soran+1 yılKölem değil ama bu onun görevi ben başlarken işe söyledim ekstrea 2000 TL kahvalru için vermiyorum. Ve ona ben arada farklı şeyler yemek istediğim zaman söylerim dedim
Cevap sahibi+1 yılİyide önceden söyleyebilirsin ya da daha kibar bir şekilde para veriyorsun diye senin kölen değil rabbim bu durumu senin doğacak çocuğuna yaşatmasın
Soran+1 yılRıca mı edicem iş hayatında rıca yoktur
Cevap sahibi+1 yılEmirde yoktur o senin kölen değil söylemenin üslubu vardır
Soran+1 yılEmir yok menemen canım istiyor bu gün onu yap dedim.
Gizli Üye(30-35)+1 yılFizk nasil kilosun
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer