Bir insan seviyorum dediği kişiyi neden üzmeye çalışır?

İlk başlarda arkadaş gibiydik yani ben onu arkadaş olarak görüyordum ama o sanırım beni yanlış anlamış Beni sevdiğini baya belli etti zaten bende buna yüz vermedim istemedim yani
Sonra bana o kadar kotu davranmaya başladıki şu an hala mecburen aynı ortamdayiz ve hayatı bana zehir esiyor onu görmek zorunda kaldığım her gün beni üzmek için elinden geleni yapıyor psikolojik baskı yapıyor resmen çok sinirliyim ona ben onu nasıl uzebilirim bıktım bundan normalde herseye kolay üzülmem zaten ama bu çok moralimi bozacak şeyleri biliyor resmen ona göre davraniyo 2 senedir böyle hala beni üzmeye çalışıyor
Bir insan seviyorum dediği kişiyi neden üzmeye çalışır?
Cevapla