İlk başlarda arkadaş gibiydik yani ben onu arkadaş olarak görüyordum ama o sanırım beni yanlış anlamış Beni sevdiğini baya belli etti zaten bende buna yüz vermedim istemedim yani
Sonra bana o kadar kotu davranmaya başladıki şu an hala mecburen aynı ortamdayiz ve hayatı bana zehir esiyor onu görmek zorunda kaldığım her gün beni üzmek için elinden geleni yapıyor psikolojik baskı yapıyor resmen çok sinirliyim ona ben onu nasıl uzebilirim bıktım bundan normalde herseye kolay üzülmem zaten ama bu çok moralimi bozacak şeyleri biliyor resmen ona göre davraniyo 2 senedir böyle hala beni üzmeye çalışıyor
Sonra bana o kadar kotu davranmaya başladıki şu an hala mecburen aynı ortamdayiz ve hayatı bana zehir esiyor onu görmek zorunda kaldığım her gün beni üzmek için elinden geleni yapıyor psikolojik baskı yapıyor resmen çok sinirliyim ona ben onu nasıl uzebilirim bıktım bundan normalde herseye kolay üzülmem zaten ama bu çok moralimi bozacak şeyleri biliyor resmen ona göre davraniyo 2 senedir böyle hala beni üzmeye çalışıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Adam resmen mobing uyguluyor. Kabul ettirmeye zorluyor.
Senle arkadaslik kurma sebebide arkadasliktan yurumesiydi yurudu ama basaramadi. Buna musade etmemelisin. Sende gardini alcaksin yoksa cook uzulceksin
Yok ben onunla arkadaşlık kurmadım fazla samimi bile olmadım aynı ortamda olduğu için mecburen görüyordum ve espri falan yaparsa hep birlikte gülüyoruz falan tek ben yokum ama niyeyse sadece benimi yanlış anladı sonradan ilgisini belli etti bende bilmiyordum zaten benden hoşlandığını nerden bileyim sonra böyle yapmaya başladı
Ben onu nasıl uzebilirim 1 2 defa denedim üzüldümü bilmiyorum ama ben öyle yapınca hiç rahat vermemeye başladı
Diyelimki oldu sen onunla sevgili olmak zorundamisn.
Adam mecbursun diyor resmen. Buna musade etme asla. Bir durusun olsun. Tepkini koy. Karakterli ol. Yoksa herdaim laf yersin.
Geri adim atma. Mesele uzup uzmemesi degilki sen olayin neresindesin ya.
Azcik kafani kullansan iyice mala baglamissin.
Bir varlik sana bu muameleyi nasil yapabiliyor ve bu cesareti nerden aliyor. Senin bunu sorgulaman lazim. Bos seylere takiliyosun. Yok uzdude yok ben onu uzebilirmiyimde bu ne ya sen liseli ergenmisin nasil kafa bu
Ya bak ben onla muhatap olmuyorum zaten banane ondan konuşmuyorum bile tepkimide koyuyorum ama durduk yere böyle yapıyor bana ben gene birsey yapmıyorum umursamıyorum ama ister istemez çok moralimi bozuyor çünkü işi gücü sürekli benim moralimi bozmak rahat vermiyorki kafa dinleyeyim
Abi napayim yani bir ortamdasin ve sürekli sana kafayı takip senin zaaflarını öğrenip ona göre seni üzmek için elinden geleni yapan biri var bu durumda napicam ben gidip kavgamı edeyim ne istiyosun
Evwt. aynen oyle kavgaysa kavgaa
Bir kisi totosu yedigi birine boyle yapar. Cesaret buldugu kisiye. Adama bu cesareti vermissin arkadas. Sen koy bakalim tepkini. Agzina s. c bakalim herkesin icinde bakalim. Bir daha agzini acabiliyormu. Bu kafayla olmaz senden sen psikiyatrilik olursun
Kavga edersem o beni rezil eder gerekirse iftira bile atar öyle kolay olmuyor neyse saol
Evvvwt ozete geldik asil mesele bu
Pisirik ozguvensiz ve kendi hakkini koruyamayan ezik bir arkadss.
Sen bu yapiyla daha cok ezilir iftira yersin...
İftira atilanlar senin gibilee. Yani kolaylikla bunun yapilabildigi kisiler.
Korkaksin, bence senin tedavi olman lazim.
Muthis derecede ozguven kaybin var
Ya afedersinde m*lmısın hersey öyle kolay olmuyor benimde bir ailem var kavga ederim sorun çıkartırım bir yere kadar bunlar aileme giderse ailem beni bir daha sokağa bile salmaz herkesin ailesi seninki gibi değil buna korkaklık değil mantıklı davranma deniyo
Mal olan sensin. İste bu kafadakiler buna maruz kaliyor hep. Anlamiyoki tam bir aptal ya.
Yahu erkek milleti, senin gibisine bunu yapar. Ama sen dik olsan karakterli olsan bunu yapamaz... Adama cesaret veriyor senin bu korkak halin. Ya cidden sen nesin biliyomusun, aman bana bisi demesin aman ailem duymasin aman rezillik cikmasin aman iftira atar vs vs diye susturmak icin altina yatanlar varya onlar gibisin. Zaten sonunda bu olcak aynen devam et
Bi git ya saçma sa*ak konuşup durma bütün kadınlar cesaretsiz olduğu icinmi haberlerde onlarca kişi öldürülüyor deli delidir bir insanın akıl sağlığı yerinde olmadıktan sonra sen istediğin kadar cesaretli ol tepki göster gösterme ne yapacaksa yapar zaten
Sacma salak davranan sensin. Senin gibiler boyle ezik ezik yasayin. Bir tane kil kurdu gelmis, seni istedigi gibi cekip ceviriyor... Sende saf saf ezik ezik yasa. Hadi kaybol
Üzme derken npiyor konusuyomuydunuzki 2 sene demissin
Aynı ortamdayiz mecburen ne yapsam benimle dalga geçer gibi uyuz hareketler beni kucuk düşürmeye falan çalışıyor
Karşılık ver ya da ortamdan uzaklas
Uzaklasamam mecburum bir ara baya onu sinir ettim sanırım onu üzecek birsey dedim bu sefer iyice bana kafayı takti