
Peki siz ihtiyaç halinde ya da keyfi, kalmaya gider misiniz?

Eskiden çok giderdim. Pes yapardık sabaha kadar. Oyunlar oynar. Korku hikayeleri anlatırdık. Sonra film seyretmeler başladı. Hafta da 3 film izlerdik. Cd alışverişi olurdu. Benim yaptığım mixlerden liste oluştururduk. Herkese o cd den yapardık. Öncesinde ben onlara kaset doldururdum. Tavuk dönerin altın çağıydı. Poşet dolusu yarımları dizerdik.
Hiç gitmedim gitmem de. Arkadaşlarımın çoğunun abisi var. Bekar bir erkeğin olduğu eve yatıya gitmek uygun gelmiyor. Aileme de hiç gidebilir miyim diye sormadım çünkü uygun olmadığının bilincindeyim.
Cevap
36Cevap
Gidebilirim 🙄 ama yinede evimi bırakmak istemem 😄
giderim bazen gidiyorum sabah okula beraber hazırlanıyoruz
Evde erkek yoksa abi, baba, eş vs. gibi evet giderim. Üstelik çok da keyifli oluyo gece muhabbetleri. Ama kızım gitmek istese göndermem : ))
Evet giderim ara ara fakat gittiğim arkadaşım annesiyle yaşıyor. Aksi olsaydı rahat edemezdim sanırım.
"Home Sweet Home" 🏠
Ne kadar samimi olursak olalım kendi evim gibi rahat edemeyeceğimi bildiğimden gitmemeyi tercih ederdim.
Evet giderim ara sıra ama herkesin evinde de kalmam
Giderim hatta beraber ps oynayıp film izlerdik ne günlerdi la :D
Tek yalnız yaşayan ben olduğum için bana geliyolar hep 🤣
Anam izin vermez. En son 7 yaşında izin istemiştim gerçi, muhtemelen şu an bir şey demez. Ki gerçekten gitmek istiyorsam o izni alırım. İstemiyorsam 'anam izin vermiyor' der kapatırım zaten konuyu.
hayır gitmem..
evimden başka yerde rahat edemyorum ben..
Bir arkadaşımın evine giderim tek onun evini de kendi evim gibi görüyorum onun dışında No
Arkadaşa değilde ailem kuzenlerime izin veriyor.. hüküm süren baba ve mükemmeliyetçi anne olduktan sonra ben bir yerlere gidemem malesef..
Sadece annesi veya kız kardeşi ablası ile olsaydı giderdim de öyle arkadaşım yok hepsinin birer abisi kardeşi filan var
Duruma ve evde kimin olduğuna bağlı, bana da gelebiliyorlar zaman zaman kalmaya, keyifli olabiliyor yani.. Mutlu günler..
Ayten e giderim ama ailesi ile yaşasaydı gitmezdim..
Çünkü rahatsız olur, rahatsızlık vermek istemem.
Giderim de sen evli misin cidden 🙄
Aaa sen küçük değil miydin ya ben seni küçük genç kız saniyodum🙄
Kıpır kıpır ablalardansin sen o zaman ☺iyi mutluluklar abla❤ çocuğum da var deme🙄
Saka gibi cidden yaa ne güzel ☺çocuklara öpücük benden 😘😘
Maşallah ☺yaa cok oldum da yaşına da söylesen abla bari coj merak ettimyy😬☺
Arkadaşlarımın evi yok
"Sokakta yaşıyorlar" diye bir şey söylemedim, Anne ve babaları ile yaşıyorlar.
Evet ama hepsije değil. Birine devamlı gidiyorum diğerleri bazen hatta sadece gerekli durumlarda.
O konuda rahatım, ben onlarda onlar bende kalabilir.
Ben onlara giderim onlar bize gelir çoğu arkadaşım aynı ailem gibidir.
Eskiden kalmışlığım var ama simdi kimseye o kadar güvenmiyorum
Çoook nadir. uzakta oturuyor olması lazım yatıya kalmam için
Gitmemeyi tercih ederim. Pek rahat edemiyorum çünkü başkasının evinde.
Hiç gitmedim, zaruri olsa gider miydim, son seçenek olarak belki. O da davet edilmişsem.
Pijama partisi
Korku filmleri gecesi
gibi şeyler için giderim sanırım 😂
Üniversite zamanında mecburiyetten gitmişliğim var.. cok sevmem açıkçası uyuyamam da
ailesiyle yaşadığı eve gidemem ama kendi evidir bekardır o zaman giderim tabi :)
Evde sevgilinle yagmurlu havada beraber yatakta olmak aklima geldi şimdi 😊
Gitmeyi çok isterdim evli arkadaşın evine.. Hayatları renklenirdi..
Hiç arkadaşım dostum yok ki zaten hiçbir yere de gitmiyorum
Sevdiğim ve güvendiğim bir arkadaşımsa neden olmasın
Kendi evimden başka yerde uyuyamam ben.
Okadar yakın arkadaşım yok.
Kimsenin evinde öyle rahat kalamıyorum.
Ünide gidiyorduk sürekli
gitmem yatağımdan başka bir yerde rahat edemiyorum
Hayir yatagimindan baska yerde uyuyamam
Neden olmasın giderim tabi
Çay içerek sapitan genclerdik biz sizi seviyorum kankslarim 😂😂
Yatıya gidecek kadar kimseyle samimiyet kurmadım😂😂🤦🏻♀️
Samimi bir arkadaşımsa evet
Üniversite yıllarında giderdik
Çok çok yakın olduğuma
Hiç gitmedim hatta evlerine bile gitmedim
evet giderim onlar da gelir
keyifli oluyor evet giderim
Gitmem onlar bana gelir
keyfı gıtmem .
wc yatak takıntım var .
Cok nadir de olsa giderim
Giderim
Genelde giderim 🙂
tehlikeli olabilir ama giderim
Giderim
Cıkmiyorum ki evinden snnsjsj
Yok gelir
gençken çok giderdik
Gitmem, rahat edemem
Gitmem
Gitmiyorum
Kesinlikle gitmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?