'kardeşim' dediğin insan sevgilisi için satılır mı ?

Benim 3 senelik bir arkadaşım vardı. Kardeşimden, canımdan öteydi. Bunun bir de sevgili vardı tanıştığımız zaman çıkmaya başlamışlardı. çok yakınkende dikkatimi çekiyordu ama aramız soğudukça farketmeye başladım. bu sevgilisi buna tekmeyi basınca ben bitanesi oluyordum bunlar barışınca unutuluyordum . birde ben bu çocuğu sevmezdim hiç hep bunların olamayacağnı sylerdim benimle knuşmayı tamamen keserdi. ben bununlla bütün bağlarımı kopardım cnkku sonuçta kardeşm diyosam kardeş gibi olmalıdır sizce yanlış mı yapmışım.
'kardeşim' dediğin insan sevgilisi için satılır mı ?
Cevapla