Bazı insanlar nasıl böyle olabiliyor sizce?

Tabiri caizse cin gibi denen tipler. Ben çok masum, iyi niyetli, heyecanlı, saygılı, panik biriyim. Böyle olmak türkiyedeki insanlar için tuhaf kaçıyor çünkü çoğu kaba, bencil, üç kağıtçı, gözü açık tipler. Ve brn bu tip insanlarla OS hayatında karşılaşmaktan yoruldum, hiç hoşlanmıyorum.
Bazı insanlar nasıl böyle olabiliyor sizce?
Cevapla