Yas 20 . 2018 de liseyi bitirdim. Bitirdim bitireli yaz kış köydeyim. Üniversite yi de kazanamadım kazandım da istediğim bölüm olmadı dedim istediğim olmazssa gitmem bende açıktan yazıldım bu yıl. Gitsem Akdeniz Ege çevresi hayalimdi hemde sosyal ve özgüven açısından beni çok gelistirirdi.
Ne yapalim olmadı. Hem çok da para gidiyor iş bulmamis okumam zor benim için. Rize de yaşıyorum yazın full çay işleri ile uğraşıyorum diğer zamanlarda da zaten köyün işi bitmez bişey kesime çıkar. Sosyal hayat , aktivite sıfır nerdeyse. Tek yaptığım vücut geliştirme yapıp kitap okumak falan filan. Bir iş bulup çalışmak istiyorum ama mesafe sıkıntısı var. Paranın yarısı yola gider zamanının çoğu da. Gitmek istiyorum farklı bir yere artık bunaldım.
Ne yapalim olmadı. Hem çok da para gidiyor iş bulmamis okumam zor benim için. Rize de yaşıyorum yazın full çay işleri ile uğraşıyorum diğer zamanlarda da zaten köyün işi bitmez bişey kesime çıkar. Sosyal hayat , aktivite sıfır nerdeyse. Tek yaptığım vücut geliştirme yapıp kitap okumak falan filan. Bir iş bulup çalışmak istiyorum ama mesafe sıkıntısı var. Paranın yarısı yola gider zamanının çoğu da. Gitmek istiyorum farklı bir yere artık bunaldım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şehre git iş bul eve çık üniversite istiyorsan çalış hayat senin ne kadar çabalarsan allah da ona göre verir.
Yani cayiniz varsa paranizda vardir kazan git bence işte bulursun gittikten sonra
Kim dedi onu 😃
Para var evet iyi kazanıyorsun da para çabuk gidiyor. Temel geçim kaynağı evin cay
Haklisin valla findikta yok mu para
Findik yok bizim çay çok
Anladim
Köy hayatı çok sıkıcı ya.
Bende yaşadım köyde ve şehirr hayatı bin kat daha iyi.
Yakışıklı karizma vücutlu da adamım en çok da bu güzel güçlü zamanlarımin gittiğine üzülüyorum. Bir kız olsa kızda yine iyi
Dostum ne yap ne et kaç kurtar kendini diyorum.
Biraz zorlanırsın belki ama mutlaka düzlüğe çıkar yaşantını devam ettirirsin.
Başkan kalacağım güzel bir iş lazım bana
İşkur kaydın var ise oradan arama filtrelerini kullanarak var olan ilanları bul ve firmalarla iletişime geç diyeceğim ama, onlarda cv gönderin diyecektir.
Bulursan şans işi.
Ha peki hiç birikmişin var mı şöyle 5 10bin felan
Başkan birikmiş 300-500 öyle.
Birde normal desen ki lokanta vs yere çalışsam ya da birinin yanına bildiğin öldürür seni adam akıllı da para vermez. Diğer türlü torpilin alasi var felaket torpil var istersen 100 tane cv ver ise almaz seni tek referans a bakar