Annemin gece yarısı (arkadaşıyla) buluşması evinde kalması, Nasıl bir tepki vermeliyim bilmiyorum 🤦🏻‍♀️ ?

Bugün Annem işten gelirken arkadaşımla buluşcam gibi imalarda bulunuyodu
bunda bir sorun yok tabii
ama güya (arkadaşı) akşam 9 aradı ve kadın sesi değilde erkek sesiydi.(normal değil)
bana 1 saat sahilde gezceğimizi söyleyip evden çıktı o anda şüphelenmiştim zaten erkekle buluşması normal değil çünkü buna ilk defa şahit oluyorum.
neyse akşam 11 de bana sesli mesaj attı arkadaşı evde tekmiş evine gitcekmiş turşunları varmış bozulurmuymuş turşu yapcaz yanlız kalmasını istemiyorum gibisinden zırvaladı uydurma olduğu belliydi ne dediğini kendide bilmiyodu.
sorun şu ki benim neyden şüphelendiğimi anladınız siz bence
Ama ben annem tekrar eve geldiğinde tepkisiz hiçbirşey olmamış gibi mi davranmalıyım ne yapmalıyım tüylerim diken diken (babam 2 sene önce vefat etti aldatmalık bir durum yok ama çocuğu var sonuçta yapmaması lazım)
Annemin gece yarısı (arkadaşıyla) buluşması evinde kalması, Nasıl bir tepki vermeliyim bilmiyorum 🤦🏻‍♀️ ?
Cevapla