Bazı durumlarda idam bir seçenek olmalı mıdır? Neden?

Evet soru gayet açık KS can!
İdamın şart olduğu olaylar var diye düşünüyorum fakat ; o kadar adaletsizlik var ki bunun aynı zamanda iyi bir çözüm olmayacağını hatta daha çok karmaşa yaratacağını da düşünüyorum. Şu yönden bakıyorum; iftira da atılabilir (Örneğin)
Senin düşüncen nedir bu konuda?
Bazı durumlarda idam bir seçenek olmalı mıdır? Neden?
Cevapla