Bizim toplumumuzda kadınlar genelde uzun erkek severler. En azından ben hep öyle gördüm. Peki kadınlar gerçekten uzun erkek mi seviyor? Uzunluktan kasıt nedir? Kaç cm üzeri erkek size göre uzundur? Kadınlar için ideal erkek boyu nedir? Erkekler de kendi boylarını yazsın bakalım 😊
Sadece bizim toplumumuzda değil dünyanın her yerinde uzun boy erkekte tutuyor heightcel akımı batıda çıktı mesela. Konuya gelirsek ideal boy diye bir şey yok fakat upuzun iri erkeklerin çoğu kadını cezbettiği bir gerçek
Sonrada karakter önemli derler, karakteri istedikleri vücutlar da arıyorlar istemedikleri gibiyse karakterini bile merak etmezler (her iki cinstede var bu tür insanlar)
Uzun erkekle sevgili, eş olunca sanırım daha çok güvende hissediyoruz içgüdüsel olarak. 180-190 arası güzel ğwmdğsöfğf. İlla ki öyle olsun demiyorum. Eğer birisini seversem ve benden bile kısa olursa hiç sorun değil. Ama mantıken birisini arıyorsam eş olarak, uzun boylu ve orta tipli birisini seçerim.
Benim şahsi fikrim olarak bir erkeğin ortalama boyu 170 ve üstü olması gerekir çünkü kadınlarında ortalama uyu 160 ile bir 74 santim kadar ve bu yüzden bir erkeğin bir 75 ve üstü olması aslında ideal olabilir
Ooo mevzu derin boy çok onmli 170 adamın yanında 160 kadın aynı boyda gibi oluyo min 23 cm fark lazım çünkü topuklu giyemezsin pelus mont giyemezsin kabarık faln bişiler giysen yanında duba gibi durursun erkeğin bi tık iri durması lazım hatta 2 tık olmaz boy çok onmli
1.50 1.60 boyla 1.80 den aşağısı olmaz diyenler ciddi mi 😂😂 166 boyum var 150 arkadaşlarım benim yanımda bile minik kalırken 180 birinin yanında düşünemiyorum birde en az 180 😂😂😂
Yani aynı soruları sora sora öı fenomen oluyorsunuz anlamıyorum biraz üretici olun ya
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Beden boyu değilde beyin boyu önemli benim için 1.50 bile olabilir farketmez. Eşimin benden kısa olduğu gibi. Takılmam fiziğe bacakları da olmayabilir. Zeki anlayışlı merhametli saygılı olmalı