Ben C şıkkı diyorum.
ABD - KANADA - İNGİLTERE -
ESTONYA - LETONYA - LİTVANYA -
İSVEÇ- NORVEÇ - FİNLANDİYA -
İSVİÇRE -DANİMARKA -İRLANDA -
BİR. ARAP EMİR - KATAR - KUVEYT -
TÜRKİYE -KAZAKİSTAN - AZERBAYCAN -
İTALYA -İSPANYA -İZLANDA -
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
İskandinav ülkelerinde gözüm kalmadı değil ama İngiltere, Kanada, ABD grubunu tercih ederdim. Çalışma koşulları, yaşam standartları, sosyal olanaklar vs. düşünerek. :D
C şıkkı diyorum.
İnsana ve yaşama en çok değer veren 3 ülke.
Şıkların birbirine uyumu süper.
Kadın olarak hakkettiğim gibi yaşayabileceğim ülkeler olarak görüyorum.
https://voca.ro/1wiXeO32cK1b
Almanya'ya gidiyorum 3 ay sonra ABD dahil tüm AB üyesi ülkelerde bulundum zaten Almanya'da doğdum ve benim tercihim ABD yani Los Angeles tek geçerim
İtalya-İspanya-İzlanda sanırım.. Bir yanımda İsveç-Norveç-Finlandiya diyor Kuzey Işıkları aklımı çeliyor çünkü
United States (ABD) / İtalya 😍
Ama şu an yaşadığım yer Hollanda😂..
Elin gavurunun ülkesinde yaşayacağıma Müslüman bir ülkede yaşamak isterdim
Türkiye şıkını seçmenlerin ben beyinlerini sik1eyim
Kuzey Avrupa ülkeleri her zaman ilgimi çekmiştir. Bunun yanı sıra İrlanda'yı da merak ediyorum
Fransa Hollanda Almanya koymayıp qatar kazakistan kuveyt koyan OP ye beyin nakli diliyorum
Afganistan ı göremediğim için bi şık söylemeyeceğim
Katar kuveyt secen kim ya ahah
Türkiye de yaşamak istiyorum şu an
isveç norveç finlandiya
Tabi ki İskandinav ülkeleri
Ülkem dışında yaşamak hevesim yok.
Suriyeye gidin
Türkiye dışında hepsi olur
abd kanada ve ingilter bu ülkelede yaşamak isterim
İSVEÇ- NORVEÇ - FİNLANDİYA
Hayalim norvecte yaşamak
neden norvec :)
İnsanları ve doğası harika bir yer
evet dogasi harika gez gez bitmez :)
kuzey isiklari ni izlemek ama insanlarini bilmiyorum
İskindinav herhangi bir ülke olabilie 😄
İnsan bir şıkka da Benelüks'ü koyar ya. 🤣🤣🤣
İsviçreyi alayım karadeniz gibi her yer
italya, ispanya, izlanda
Almanya niye yok 😡😡😡😡
Baltık ülkeleri direkt
C şıkkı gelen varsa yazdırsın ismini
c dedim
Kazakistan
A ŞIKKI AMA GEREK YOK
Bende C o olmazsa A
Suriye ırak iran
C şıkkı
ispanya :)
bn E
Tabi ki B
Burası gayet güzel
Özellikle İsveç
A şıkkı
C ve ya D şıkkı.
isviçre net
ABD Kanada İngiltere
Sadece İzlanda için.
e-f haric hepsi
Kuveyt tabiki
a şıkkı..
Almanya görmedim
Kanada 🥺