Tamam özür dilerim. Konuya tekrar dönüyorum. Ben şimdi ırk olarak çoğunlukla türk sayilmsz miyim? Yani annemin dedesi kanımda çok küçük bir parça değil mi?
Olabilir tabi sonuçta annen kurt ama yine türk sayılıyorsun sen bir yere gittiğim de veya nerelisin diye sorduklarin da kütüğüne bakıldığında babadan geçer türk sayılıyorsun yani
Türküm anladım. Zaten hesaplarıma göre ırk olarak da %90 türküm. Aslında ben babanın kimden geldiğini önemsemiyorum, kanımda ne ırkı var önemli olan o.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Karışık ama baba tarafı ağır basar fakat aslıda inkar edemeyiz dostum.
Neyi inkar edemeyiz?
Aslımızı.
Benim aslim ne oluyor şimdi mk?
Hem Kürt hem Türk mk
Annemin babasının babası Kürt, bende kürdüm desem sıkıntı yok herhaldd
Yok sıkıntı onlarda parçamız.
Sen nereden Kürtsüm mesela?
Ankara kanka, oğuz türküyüm ben. 100 senelik türklerden değilim 🥳 sksk
Salak deden kürt sen baban da kürt canım kürtsün türkler uyma asimile olma
Djdjddjdj ya olum annemin babasının babası Kürt , geri kalan komple türk, ama ben kürtlüge sevdalandım.
Sen kürtsün kürtleri her zaman destekle Türklere karşı
Yani anlamışsındır heralde ne demek istediğimi
Ama %90 türküm ırk olarak. Kürtlere sempatim vsr ama ırkım el vermiyor.
Sen boşver la Türk diye bir ırk yok bir kere gerçek bu sonradan çıkarılan bir ırk
🤔 kürdüm doğruyum çalışkanım, eyvalah kanka
Baba nereliyse oralısın
Babam türk
Tamam oralısın
Ama annemin babasının babası Kürt
Babadan kütük geçiyor
Annem kürt sayılır mı sizce? Annemin dedesi Kürt?
Annenin de babasının annesi mi Kürt babası mı
Annemin babasının babası Kürt, sulalemizdeki tek Kürt o zaten dhshsh
O zaman deden sayılıyor annen de sayılır
Çok Eril birisin. Feminist değil misin , sen? Erkek egemen toplum falan , kafa zik azıcık eglenek :))
Ne alaka abicim ya nerden nereye geldin
Boş yapma kardeşim konudan da çıkma
Tamam özür dilerim. Konuya tekrar dönüyorum. Ben şimdi ırk olarak çoğunlukla türk sayilmsz miyim? Yani annemin dedesi kanımda çok küçük bir parça değil mi?
Olabilir tabi sonuçta annen kurt ama yine türk sayılıyorsun sen bir yere gittiğim de veya nerelisin diye sorduklarin da kütüğüne bakıldığında babadan geçer türk sayılıyorsun yani
Türküm anladım. Zaten hesaplarıma göre ırk olarak da %90 türküm. Aslında ben babanın kimden geldiğini önemsemiyorum, kanımda ne ırkı var önemli olan o.
Oku bakıyım Türküm doğruyum çalışkanım
Ben kürdüm lan 😂
Türksün artık vaftiz ettim seni, bozkurt Attilanın torunu olmak varken sen bilin
Anne tarafından dedem yarı Kürt. Aslımı inkar edemem 😎
Ne alaka lan babana bakcan hıyar
Kürtlügü inkar mı ediyim
Gen babadan gelir
Annem Kürt mu sayılır. Sadece annemin dedesi Kürt?
Evet annen kürt ne var bunda kötü bir şey mi bu
Yok ya öyle bir şey mi dedim? Babadan gelir mantığı saçma bence, annemin sadece dedesi Kürt geri kalan Türk? Yani babadan geliyor diye de kürt olmaz.
Kürt olmak kötü bir şey olduğu için demedim ki.
Sende türksun
Türksün