Merhaba. Var, elbette, ancak oldukça nadir. Bir kadın arkadaşımın kayınvalidesi öyle mesela. Çok seven, sevdiğini belli eden türden. İyi kalpli, açgözlü olmayan insanlar. Arkadaşımı hem iş sahibi, hem de bir kız evlat sahibi olduk, zihniyetinde güzel insanlar. Arkadaşım da öyle, anne ve babası olmayan güçlü duruşu olan bir kadın. Hoş tesadüfler var yaşam da. Yalnız pek az rastlanır bu türevler ne yazik ki...
.
.
.#Neşeliadam '' Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''
Neden zor olsun.. Bir çok kaynana tanıyorum, gelinini, öz kızından ayırmayan, çok seven.. "Kaynana" kelimesini kötü gösteren bence aileler.. O şekilde yetişiyor ve kötü olduğu algısı oluşturuluyor.. Evlendikten sonra da "Kaynana karşı altta kalma, her dediğini yapma" gibi tembihler de veriliyor kimilerince.. Bilemeyiz, belki zamanın eski kadınları çok çekti kaynanalarından, o yüzden kızım da aynı duruma düşmesin diye kollayıp, iyi niyetle yapıyor, kim bilir.. Bu tarz yaklaşımlar oldukça yanlış gereksiz..
Ne ekerse insan, onu biçer.. Sevgi veren, sevgi alır.. Sevgi gösteren birine ise kimsenin katı bir tavır sergileyeceğini düşünmüyorum.
Her şey böyle başlar... Düğün sonrası gece adettendir diyerek kaynanasıyla beraber yaşayacak bir kız arkadaşımın evindeydik, kaynana bizim kızı canım kızım ağlamaaa, sen de artık benim kızımsııın, benim yalnızlığım artık seninle bittiiiiğğ diye sarılıp beraber ağlıyorlardı.6 ay sonra haber geldi evleri ayırmışlar :))
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hahaha herhalde tekrar yalnız kalmak daha cazip geldi.
Yani bence bazen ne ekersen onu biçersin durumu yaşansa da genel olarak ekmeden de biçebilmek hakim 😂😂 Yani çevreme bakıyorum kayınvalidesini seven aynı şekilde kayınvalidesinin de kendisini sevdiği gelin milyonda bir görülmekte. Bence müzelikler yani ahshsh 😂😂 O yüzden haydi güzelim şeker ezelim bu sene de bekar gezeliiiiimm 😂😂 ahah Keyifli günler..
Gelin ıyı olursa kaynana hem sever hem över. halam gelin aldı dunya masraf etti gelinin görmeyeceği kdar gelinn yıne memnun değil bir bardak cay vermez halama hala met eder över onu annemde takılr hala bir senin gelini ıyı başka iyi gelin duymadım dıye
Evet bunlardan biri benim annem. İlk gelini olacak 3 erkek kardeşiz hatunu bunla taniştirmaya getirdiğimden bu yana hep 2. Plandayim anasini satayim utanmasalar beni bırakıp ikisi evlenecek 😂
Benim kızın ailesiyle arası çok iyi değil annemde ona öz kızıymış gibi davraniyor artik kıskanmaya başladım bende valla en son ikisinide başbaşa bırakip kaçicam 😂
Nasip kısmet öyle muhteşem kayınvalide... Hem sevsin, hem övgüler yağdırsın, hem tarafımızı tutsun, hem hayır dualarını esirgemesin:)) İkimiz adına amin diyorum 🙂🙂
Nerdee… ablamin kaynanasi herkesin yaninda ablami degil Bizim gelini över durur. Buda Cok zoruna gidiyor hem , kendi gelinleri hizmet eder durur Ama o yapmayanalri över. Ne demisler insana sey Eden yarar Öyle Neyazikki
Annem hem sever hem arada laf sokar ama çoğunlukla över 🤣🤣🤣 geçinip gidiyorlar işte
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim annem.. Ne kadar farklı olsak da severdi kızı gibi. Ancak o annemden resmen nefret ederdi. Olmadı da zaten nişanı bozdu.. Allah herkese annem gibi bir kaynana nasip etsin😊