1.00 promil üzeri mahkeme kararları?

Arkadaşlar merhaba alkollü araç kullanırken 2.13 promil ile ehliyetimi 6 ay süre ile kaptırdım ve 1339 TL ceza ödedim. 1.00 promil üzerine kamu davası açılıyormuş sanırım süreç nasıl işliyor bilgisi olan var mı? Herkese açılıyor mu istisnasız daha önce başına gelen?
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç yakalanıp da mahkemeye çıkmayan yok mu? Kamu personeliyim beni biraz uğraştırır😔
Güncellemeler
+1 yıl
Yargı dağıtmayın lütfen cevap bile vermiyorum engelliyorum direk
1.00 promil üzeri mahkeme kararları?
Cevapla