Şişe çevirmece yüzünden iğrenç şeylere izin verdim?

Arkadaşlarımızla toplandık dün içmek için. Şişe çevirmece oynayalım dedik. Başta sıkıntı yoktu ama doğruluk diyince iğrenç şeyler soruyorlardı o yüzden cesaret dedim hep. Erkek bir arkadaşımın kalçama ellemesine izin verdim ve başkasının kucağına oturdum. Biliyorum iğrenç bir şey ama hepimizin kafası güzeldi o kadar içtik ki. Sonraki gün kimse bir şey demedi ama aşırı utanıyorum. Ne yapmam gerekiyor eskisi gibi devam mı etmeliyim arkadaşlığıma? Çok çok pişmanım şu an cidden utançtan ağladım saatlerce.
Şişe çevirmece yüzünden iğrenç şeylere izin verdim?
Cevapla