Sosyal deney yapmak için dilenci kılığına giren gençler kazandıkları paraları görünce okulu bırakıp dilenci olmaya karar vermiş.
Sizce de dilencilik güzel bir kazanç kapısı değil mi?
#Cassie
Sizce de dilencilik güzel bir kazanç kapısı değil mi?


Daha önce buna benzer bir haber okumuştum gizli görevde olan bir polis dilenci kılığında bir yeri gözetliyormuş kazandığı para karşısında şaşkına dönmüş polisliği bırakıp dilenci olmuştu
Haha😄
Bizdemi sosyal deney denesek 😅
Evet maalesef doğru..
Daireler hatta apartman sahibi olanlar bile var.
Güzel insanımızın güzel duygularıyla oynuyor alçaklar..
Şahsen ben çok uzun yıllar dilenciye para vermem..
Küçük rakam da olsa hayır kurumlarına yardım yapmayı tercih ediyorum..
Bu artık meslek yani. Bence bunun için bir bölüm bile açılması lazım.
Sosyal medya dilenciliği
Din üzerinden dilencilik
Suriyelisi
Afganı yolda.
Say say bitmez yani
Okul şart. En azından diplomalı olurlar.
Sosyal medya dilenciliği hiç yabancı gelmedi iyimiş😄
Bir de kadın kılığına giren erkek dilenciler var 😂😂😂
Var oğlu var yani
Bizim buranin dilencisi Antalya'nın zenginlerindendir 😂
Haha 😄
Yaşlı bir dede hatta denize sıfır bilinen 4 evi ve bankada paraları var
Maşallah
🌺
🌸
Cevap
17Cevap
Ahaha koptum şu an. Bende bunu meslek haline getirdiklerini ve bunu yapanların iyi para kazandıklarını duymuştum.
😄😄
Günlük 300-500 tl arası yevmiyesi var, bu rakamı fabrikada müdürler almıyor...
Güzel para
Paranın her hali güzeldir
:D ahsha yani kızamıyoruz kimseye artık sadece gülüyorum.. Keyifli geceler..
Gül hayatım gül sana da keyifli geceler 😄
Okul zamanı sosyal deney yaptı kızlar cöpun yanına oturup copten ekmeklerı önude koydular bunları yıcez diye 100 lira bile veren olmuş sat 2den 6 ya kdar 330 lıra para toplamışlardı
olmazmi turkiyenin nüfusu 80 milyon İstanbul'da 15 milyon insan yasiyor bunun 1 milyonundan gunde 1 tl alsan edermis sana günlük 1 Milyon yevmiye😂😂😂
lise zamanında bizde yaptk, eğlenmek için..
zabıta gelmişti :)
İyi kazanabildiniz mi bari
biz biraz işin şovundaydık yerde paralar araba anahtarları ev anahtarları falan vardı, vermediler :)
Anladım 😊
Bizim insanımızı merhametli kazanmışlardır oldukça çok para
Evet
İnanırım bedava yemek bedava giyim birde üstüne para kazanılan hangi iş var. Her öğün restorantta yiyorlar. 😂
Türkiye’de değil de Dubai’de dilenci olmak, Türkiye’de beyaz yakalı olmaktan daha iyi.
Para gelsin diye beklemem. Zamanım daha kıymetli benim
Oturduğun yerden para kazanmak bu herhalde 😅😅🤭
Vallaha ne güzel iş 😄
Öyleymiş 😅
Zaten dünyanin en kalıcı mesleği bir hayat kadını modern ismi eskortluk iki dilencilik
Muhtemelen iyi para var. Yoksa neden silencilik yapsın ki insanlar
Neyyyy şaka yapıyosun herhalde
Gepgerçek
iyiymiş bizde başlasak :D
Deneyelim 😄
#BirYerdenBaşlamakLazım
#BirYerdenBaşlamalı başlayalım :D
Benim etiket yanlıs olmuş 😄
😄😄
ne kadar kazanmışlar acaba😄
Okumaktan vazgectiklerine göre iyi kazanılmış 😄
El açıp tanrıdan snei dilendim:)
Derken çarpılmışsın gibi
İçmeden sarhoş ediyorsun beni, çarpılıyorum galiba:)
Çok kişi var öyle mesleğini bırakıp dilenci olan.
Trilyon para kazanıyorlar 1 yılda diye duymuştum
Dilenmek kötü bir şey.
Dilencilere para vermiyorum
Görseldeki arkadaşlar doğru karar vermişler😄
İhtiyacın yokken böyle birşey yapmak gevşekliktir
Zaytung haber gibi 😅
bazen dilenci olmayı düşünüyorum ya.
Dene gör
Kolay para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?