Arkadaşlarım çok ezik ve ezikti bende onlara benzedim ne yapabilirim?

Şimdi ben ortaokuldan mezun olunca liseye geçince çok ezik arkadaşlar edindim sonra ünide de çok ezik arkadaşlar edindim sanırım onlara benzedim o kadar sıkıcılar ki ölüyorum aşırı sıkılıyorum onlarla bunalıyorum böyle istemiyorum arkadaş olmayı ama sırf arkadaşsız kalırım diye arkadaş oluyorum onlardan da utanıyorum yanımda gezdirmeye biliyorum eleştireceksiniz ama bazı şeyler aykırı olmamalıdır hani böyle yanıma yakışmıyorlar ve çok sıkıcılar ama arkadaşsız da kalmak istemiyorum ama çoğuyla görüşmüyorum utanıyorum yaaa
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada lisedeki arkadaşlarım ezikti sonra ortam yaptılar götleri kalktı hiçbiriyle görüşmüyorum çünkü hala sinsi ve ezikler benim için ve bana da kötülük yaptılar birde bu ezikler daha kötü oluyor var ya daha sinsi dedikoducu oluyor
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlarının hiçbirinden zevk alamamak ne demek bilir misiniz mutlu olamıyorum nefret ediyorum hepsinden kendimden de sırf arkadaşsız kalmamak için onlarla arkadaş olduğum için de kendimden nefret ediyorum gerekirse arkadaşsız kalıp kütüphaneye gideyim daha iyidir bu ne ya millet de arkadaşı yok diyip küçümsesin zaten hiçbiriyle görüşmediğim için millet beni arkadaşı yok diyip de küçümsüyor sevmiyorum abi bu kadar eziklerle arkadaş olmayı sevmiyorum iyi olsunlar kötü olsunlar sevmiyorum
Arkadaşlarım çok ezik ve ezikti bende onlara benzedim ne yapabilirim?
Cevapla