Aile & Toplum Ampül dayılara cebimden çıkartıp saldırıcam teşekkürler. ? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor İnsta var mı bunda yeğenim Güncellemeler+1 yıl @Helinmiyyy burdan takip edin telefonu almak isteyen varsa iban atarım Aşwçsğisğsşsaüqisşşs ekmek ekmektir teşekkürler. Ampül dayılara cebimden çıkartıp saldırıcam teşekkürler. ? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Daha ne istiyon telefonun var, suyunda varsa tamamdır bitti gitti yiieenim 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Dişim var yeğenim zenginim çok şkrr şkrr Yorumla
PainterPANDA Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Başkanım vergimi ödüyorum sus Yorumla Ynsbz06 +1 yıl @soran özelden inst yazarmısın Yorumla Ynsbz06 +1 yıl ? Yorumla
u Alfoo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 844 cevap paylaştı. Pençe saldırısı yap niye uğraşıyorsun fljşk 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Olmaz onlar özenle büyütüldü ahhakapsşspaş Yorumla u Alfoo +1 yıl Hığğğrr yap korkar dayılarl kjasşda Yorumla Soran +1 yıl Anca miyawlarım, beni özel kılan şey tuşlu telefonum. Yorumla
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Mutlu oldugumuz zamanlardi 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Abi 3310 var mı sende Yorumla muratby +1 yıl Abimde vardi mercedes forsu vardi ilk ciktiginda 😀😀 Yorumla Soran +1 yıl Yılan oyunu bile yok yahu Yorumla muratby +1 yıl İlk telefonun 5110 du gazeteden almistim deli gibi yilan oynardim😀😀 Yorumla
HandeBjk1903_ Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Hahaha geçiniyorum amcacım diye de ekle 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Beyinlerine vurayım da ampülleri patlasın ışıksız kalsınlar Yorumla HandeBjk1903_ +1 yıl Ellerine kollarına sağlık Yorumla
Soulempatt_ Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl güzel taktik uzun zamandır böyle yapıyorum :) 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Taksitle aldım ben bunu çok zor oldu Yorumla Soulempatt_ +1 yıl aynen bende 2 taksit yapmıştım :( Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl telefona gerek yokru tırnaklasan yeter dayıyı ahajsjs 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Onlar benim yavrularım Yorumla
UluGökKurt Takip Et Master Yaş: 31 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Dayılara bi tırnak darbesi atsan ölürler zaten. 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Onlara wolf team katliamı yapçam Yorumla UluGökKurt +1 yıl Gazan mübarek olsun yiğidim. 3. sayfa haberlerine bakıyorum senin için. Yorumla Soran +1 yıl Yardım etmek istersen bekliyorum Yorumla UluGökKurt +1 yıl O tırnakların olduğu yerde bana gerek yok. Kaza kurşunu, dost ateşiyle ben de vurulurum, Allah korusun. Yorumla Soran +1 yıl Benim silahım nokia 3310, tırnaklarımı riske atamam hedef nokia 3310… Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Önce tırnağını kes çok pslk🙁 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Tırnağımı emiyorum şu an Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bendeki etli şeyi em tadı var bari deli kız Yorumla
ThunderCloud Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl O değil de Tırnaklar efsane 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler alnından öpücem Yorumla ThunderCloud +1 yıl Sağol. Nezaket gereği bir teşekkür yetti Yorumla
M-B-B Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 95% +1 yıl Eller güzelmiş. 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim seninkine de bakim Yorumla M-B-B +1 yıl Ben gölgelerdeyim. Yorumla Soran +1 yıl Bende ampülün altındayım şu an… Yorumla M-B-B +1 yıl Töbe töbe yanlış anlamalara mahal bırakma 😂 Yorumla Soran +1 yıl Laaaaannnn o anlamda değildi çağaisğsşqppsd Yorumla M-B-B +1 yıl Ne bu insta mı? Jiç gönderin yok sahte hesap mı? Yorumla M-B-B +1 yıl Bu saattlerde insanın aklı fesata çalışıyor masum biri olsamda. Yorumla
hittmeup Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl o tirnaklsr ne bayan 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Onlar benim caaanlarım Yorumla hittmeup +1 yıl guzel duruyolar da temizler mi Yorumla Soran +1 yıl Tabi canım her gün temizliğini yaparım çok temizler bakmak ister misin sösşwşs Yorumla hittmeup +1 yıl olur tabii djndxjxnxjd Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. Yok canım ya 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Daha ne istiyon telefonun var, suyunda varsa tamamdır bitti gitti yiieenim
Dişim var yeğenim zenginim çok şkrr şkrr
Başkanım vergimi ödüyorum sus
@soran özelden inst yazarmısın
?
Pençe saldırısı yap niye uğraşıyorsun fljşk
Olmaz onlar özenle büyütüldü ahhakapsşspaş
Hığğğrr yap korkar dayılarl kjasşda
Anca miyawlarım, beni özel kılan şey tuşlu telefonum.
Mutlu oldugumuz zamanlardi
Abi 3310 var mı sende
Abimde vardi mercedes forsu vardi ilk ciktiginda 😀😀
Yılan oyunu bile yok yahu
İlk telefonun 5110 du gazeteden almistim deli gibi yilan oynardim😀😀
Hahaha geçiniyorum amcacım diye de ekle
Beyinlerine vurayım da ampülleri patlasın ışıksız kalsınlar
Ellerine kollarına sağlık
güzel taktik uzun zamandır böyle yapıyorum :)
Taksitle aldım ben bunu çok zor oldu
aynen bende 2 taksit yapmıştım :(
telefona gerek yokru tırnaklasan yeter dayıyı ahajsjs
Onlar benim yavrularım
Dayılara bi tırnak darbesi atsan ölürler zaten.
Onlara wolf team katliamı yapçam
Gazan mübarek olsun yiğidim. 3. sayfa haberlerine bakıyorum senin için.
Yardım etmek istersen bekliyorum
O tırnakların olduğu yerde bana gerek yok. Kaza kurşunu, dost ateşiyle ben de vurulurum, Allah korusun.
Benim silahım nokia 3310, tırnaklarımı riske atamam hedef nokia 3310…
Önce tırnağını kes çok pslk🙁
Tırnağımı emiyorum şu an
Bendeki etli şeyi em tadı var bari deli kız
O değil de Tırnaklar efsane
Teşekkürler alnından öpücem
Sağol. Nezaket gereği bir teşekkür yetti
Eller güzelmiş.
Teşekkür ederim seninkine de bakim
Ben gölgelerdeyim.
Bende ampülün altındayım şu an…
Töbe töbe yanlış anlamalara mahal bırakma 😂
Laaaaannnn o anlamda değildi çağaisğsşqppsd
Ne bu insta mı? Jiç gönderin yok sahte hesap mı?
Bu saattlerde insanın aklı fesata çalışıyor masum biri olsamda.
o tirnaklsr ne bayan
Onlar benim caaanlarım
guzel duruyolar da temizler mi
Tabi canım her gün temizliğini yaparım çok temizler bakmak ister misin sösşwşs
olur tabii djndxjxnxjd
Yok canım ya