Güncellemeler
+1 yıl
Çok durgunlaşmış be bu site. Eski zamanları ne güzeldi. Neyse umarım düzelir. Bunun için bir sürü fikir de önermiştim zamanında da kabul etmediler neyse 😂
Güncellemeler
+1 yıl
@Matmazellz aşkım bak özellikle buna
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Uyku uğramıyor hacım. 28 saat oldu gelmiyor, küstü mü ne yaptı anlamadım ki.
Hey maşallah yani ne diyeyim bilemedim 😂 kahveyi falan mı abartıyorsun?
Yok yahu kahve falan içmedim. İşin garibi gün içerisinde gittim sıcağın anlında banka işleri ile uğraştım eve geldim 3 saat spor yaptım, yemek yaptım yoruldum yani ona rağmen gelmiyor. Aşının Cyborg etkisi falan mı var acaba?
Hahaha 😂 iyiymiş vallaha kıskandım aslında. O zaman uyumayı dene yani zorla istersen daha iyi olur
Gelmiyor ya. Uyku bile kıymetimizi bilmiyor kimseyi beklemedim ben be onu beklediğim kadar.
Vay Bee ne desem bilemedim. Papatya çayı falan iç olmadı. ya da kalk spor yap iyice gelir o uyku
He gece gece alam ağırlığı sonra komşu polisi arasın gece gece inşaat çalışması yapıyorlar diye. :D
Yok bee öyle değil işte kalk 100-150 tane falan şınav çek işte mesela 😂
Cyborg dedik yahu terminatör değil... :/
Yaa tamam işte ben tek seferde bile çekerim de neyse işte çek kaç seferde oluyorsa işte uyku gelir. ya da ılık bir duş al
Uyumazsam düşüncelerde boğuluyorum üzüldüğüm zaman uyumam lazım.
Kim üzüyor be ablamı
Insanlar
Karaktersizler hakketen ama takma be ablam değmez
Ona değmez buna değmez peki sence kime değer çoğu hayatımın büyük bir zaman dilimini kapsıyordu
Yani evet kapsıyordu demek iyi güzel de. Gerçek yüzünü görmüş oldun ki buda bir şey. Yani yoksa böyle biri olduğunu bilmeyecektin ama gördün. İnsanlar maalesef hemde şu devirde genelinin amacı çıkar olmuş. Herkes ondan daha çok ne koparırım derdinde. O yüzden doğru insan veya insanları seçmek lazım ama işte hiç kolay değil. O yüzden üzme dedim ya abla. Değmeyecek biri için kendini üzmene değmez işte
Uğraşıyorum artık herkese herşeyi yapar gözüyle bakıyorum insanoğlu çiğ süt emmiş
Aynen öyle en iyisini yapıyosun. Kesinlikle haklısın ama insanoğlu maalesef çok kötü ve bencil yaratıklar. O yüzden kendini düşün sende boşver yani takılma
Sivri sinek uyutmadı, pusuda bekliyorum şu an ama bugün inat etti bir türlü göstermiyo kendini 😔
Sivri sinek mi off nefret ederim. Yani neyse umarım tez zamanda uyuyabilirsin rahat bir şekilde
Onu öldürmeden uyuyamam. 👍☺️
Hahaha peki sana kalmış işte o kısım tamamen 😂. Neyse o zaman umarım onu öldürür de uyursun diyeyim o zaman
kahve bağımlısı olmanın dezavantajı olarak bu saatte ayaktayım
Kız bende kahve bağımlısıyım hemde üst düzey 😂ama bana etki etmiyor be artık
Uykum yokk
Hmm evet bu mantıklı bir sebep hakketen
(; x
Uykum yok
Geçerli bir sebep olarak kabul ediyoruz bunu jdjdkskd
😂😂😂
Kanka şimdi uyusam te öğlen kalkcam. O yüzden bu geceyi akşam etmek lazım. Uyku düzenimi yerine oturtmalıyım sksjkskeke
Ovv için zor 😂. Neyse vallaha kolay gelsin 😂
Sağolasın 🙂
Keyfim öyle istiyor
Demek keyfin öyle istiyor okk saygı duyarım tabi bende gececiyim anlıyorum
Sen sooor diyee
Gerçekten mi e sordum tamam artık uyuyabilirsin o zaman. Hadi iyi geceler iyi uykular o zaman
Moralim bozuk
Ne oldu abim neden moralin bozuk
Dünya çok anlamsız geliyor
Hmm şu aralar bende buna yakınım da neyse. Neden öyle geliyor ki sana?
Yani her gün bir önceki günün tekrarı.
Haa anladım. O zaman hayatına farklılık kat yani. Bu tamamen senin elinde. Rutin olunca insan ister istemez sıkılıyor
Açım uyutmuyo