Kız anacım bu nedir bizim yola harcadığımız saatte insanlar şehir değiştiriyor. Tipim şaftım her yerim kaydı 


Yoldayken regl olduğunu düşün çook kötü iyiki İstanbul'da değilim
Oldum ahahahah ve açık kot pantolon giyimiştim
Hiii üzülürüm.. ben regl olunca evden bile çıkmıyorjm inşllah o günün üzülmeden gwçmiştir
Yeni adet olduğum zamanlardı pek anlamıyordum
Cevap
34Cevap
Bundan 5 sene önceki metrobüs yolculukları der susarım. 1 metre alana 15 kişi , havasızlık , kim kime dum duma
Abartma seviyem
Maalesef bazen yoruyor.. 😒
İşime yakın bir yer bulmalıyım.. Artık yaya olarak gidip-gelmek istiyorum.. 🤗
İstanbul lanet bir yer ya valla iyiki Eskişehirde yaşıyorum küçük ama her yer yakin 😊 Trafik Sıkıntısı Yaşamiyorum
harika selfei olmuş..
sabahın we akşamın en değerli waktiyolda geçiyor..
Yormaz olur mu, ulan bi' de bugün İETT arızalandı. Ekstra 4 lira 3 kuruş fazladan para verdim.
Ya sinir oldum bugün haliçten Eminönü ne 2 saatte geldim bu ne trafik ya
benim okula giderken harcadığım saatlerle ben sakaryaya gidiyom
Biz İzmir'de bir saate uzak derken 80km den bahsediyoruz size cidden açıyorum😂
Bir yerde alışıyorsun İstanbul'da da yollardan şikayet etmeyen yoktur ama yaşam tarzı
Ara ara İstanbul'a gittiğimde, çıldırıyorum. Gerçekten o trafik çekilmez.
Lanet olsun trafigi ayrı dert toplu taşıma desen tecübeli olman lazim yoksa binemezsin deneme cesaretim yok
Yorar tabi, asyadan avrupaya gitmek mesele, köprü trafiği
10 gündür İstanbul'dayım. Yormak ne kelime. Cacığını çıkarıyor insanın
Valla İstanbul'da yasamiyorum ama uzaktan beni bile yoruyo 😂
Gündüz yaşamadığım için, gece yorucu değil..
Garfield misin
İstanbul mu Allah korusun 🙄
Metrobüs iş çıkış saati tatlılığı
Yol insanı yorar hele birde İstanbul varsa
Yavrrrrrrummmmm benim çok güzelsin
Aklı olan İstanbul'da yaşamaz
Çok yoruyor bu yüzden sevmem
Durum o kadar mı vahim yaaa? 🤔🙊🙊
İst en büyük derdi trafik
fotoğraf yordu şu an beni
Yorar tabii
Yormaz mı be 🥺
her zaman İstanbul yordu beni :D
süper soru mu olmuş
Yormuyor gebertiyor
İstanbul zor yer
Bu yorulmak değil başka bir şey
Çok kaprislisin şikayet işin gücün…
Sen harikasın ama yazilmior
Evet maalesef
Yoruyor maalesef
Yormuyor
öyle be kuzum
Hem de nasıl 😕
E burası İstanbul
Taş gibisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar