İdeal abi-kız kardeş ilişkisi nasıl olmalı?

Kardeşim 25 ben 33 yaşındayım, arkadaşlarımız olan abi-kız kardeş var ve onlar da hemen hemen yaşıtımız gibi. Sorun şu ki , kız kardeşime bebişim vs. diye hitap ettiğim zaman o da bana bazen laf arasında aşko, canım diye hitap ediyor (abicim şuraya gidicem tamam mı aşko gibi) ama ismimle de hitap etmez genelde abicim der, bu anlamda saygısızlık etmez. Arkadaşlarımız olan abi-kız kardeşe bakıyorum kız, abisinin yanında hareket etmeye korkuyor. Acaba o mu fazla sıkı yoksa ben mi fazla rahatım. Sizce ideal abi-kız kardeş ilişkisi nasıl olmalı, ciddi anlamda merak ediyorum.
İdeal abi-kız kardeş ilişkisi nasıl olmalı?
Cevapla