Kasiyerlik yapmak ayıplanacak, aşağılanacak bir şey mi?

Ülkede dönen torpiller yüzünden mezun olduğum bölümle ilgili bir iş yapamadığım ve daha fazla belirsizliğe, bekleyişe tahammül edemediğim için işe girdim, biraz birikim yapmak istiyorum. Kasiyer olduğumu duyan bazı insanlar acıyarak veya küçümsercesine bakıyor bana. Kimsenin hakkını yemeden, torpilsizce paramı kazanıyorum, asıl ayıplanması gereken torpil yapanlarken, ben torpil yapıp bir yerlere girmediğim için eleştiriliyorum. Ülkedeki insanlar ne kadar tuhaf ve ahlaksız
Kasiyerlik yapmak ayıplanacak, aşağılanacak bir şey mi?
Cevapla