Bekaret kurdelesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bekaret kurdelesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bekaret kurdelesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Konuyla ilgili görüşünüzü merak ediyorum. Sizce hala bu kullanılmalı mı? Kadını aşağılayan mal gibi, erkeğe sunulan bir obje gibi gösteren bir şey olduğunu düşünmüyor musunuz? Hediye paketi gibi hiç kullanılmamış dercesine. Bunu insanlar neden diğer insanlara duyurmaya çalışıyorlar anlamıyorum.
Bekaret kurdelesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla