Insanin arkadasinin olmamasi kötü birsey mi sizce?

Liseden mezun oldum olali hic kafa dengi arkim olmadı lisedeki tek gulmekten agladigim insan bana kazik atti ondan sonra hic dostum olmadı...
Insanin arkadasinin olmamasi kötü birsey mi sizce?
Cevapla