Aşure yapıp komşularıma dağıttım. Evimde ikram etmediğim için arkamdan konuşmaya başlamışlar. Davet etmek zorunda mıyım anlamadım?

Sonuçta korona vakaları hala sürmeye devam ediyor çağırmak zorunda değilim ki. Haksız mıyım sizce anlamadım, akıl verin lütfen?
Aşure yapıp komşularıma dağıttım. Evimde ikram etmediğim için arkamdan konuşmaya başlamışlar. Davet etmek zorunda mıyım anlamadım?
Aşure yapıp komşularıma dağıttım. Evimde ikram etmediğim için arkamdan konuşmaya başlamışlar. Davet etmek zorunda mıyım anlamadım?
Cevapla