
Afganların da gelmesiyle beraber sizce Türkiye'nin Son durumu ne olacak?

Mesele sadece iş olarak kalsaydı keşke. İlerde toplumun demografik yapısı da çok bozulacak. Kontrolsüz bir göç var çünkü. Nerede? Nasıl yaşayacaklar? Karınlarını doyurmak için pis islere bulasacaklar , hırsızlık yapacaklar. Muhtemelen bize toplumsal sorunlar olarak geri dönecek bu yapılan saçma göçmen kabulü 🤷♀️
Böyle bir soruya cevap vermiyor o kadar ihtiyacım vardı ki inanın bana Türkiye artık türk'ten başka her şey ile doldu kesinlikle savaşta olan insanların burada yaşamasına karşıt bir şeyim yoktu Turkey afganlar Türkmenler Suriyeliler onlar bunlar türkiye'mizi işgal edene kadar İstanbul'da yaşayanlar bilir özellikle de Avrupa Yakası'nda Fatih Zeytinburnu Esenler gibi yerlerde türk'ten başka herkes yaşıyor çok mutlu ödevim çünkü benim ülkemde bana ahkam kesebilen insanlar var benden öncelik alan insanlar var bundan çok muzdaribim umarım bir an önce herkes kendi memleketine geri döner
Afgan erkekleri tam bir oros*pu çocuğu zaten Suriyeliler ülkenin içine sçtı birde afkanı kaldı Atatürk olsaydı böyle olmazdı güzelim ülkemi bozuyorlar
Ankara Altındağ'da halk bir süre ayaklandı bir kısmını Ankara 'dan birkaç ailede Türkiye'den gönderdiler ama bu yetmez. Bence halk olarak dışarı çıkıp kendimiz kovmalıyız. Dış minnaklar bile ülkeye bu kadar zarar vermez. Vatanını seven bu hükümete oy da vermez yargılanmasını da ister.
Cevap
16Cevap
Vallahi iş güc kestim insanlar geçinemiyor ve nasıl geçindikleri hakkında hic bir fikrim yok 1096 lira elektrik faturasi gelmış ve ben 15 gün evde yoktum. Vallahi daha iyi gecinebilecegim bir yere göc edebilirim
15 gün evde olsan ne kadar gelecekti acaba.
İtiraz etseydin ya kimden ne koparırlarsa artık valla yazık.
Kimi kime itiraz edeceksinki herkes ayni seyden sikayetci onumuzdeki ay ofise gecicem bakalim o zaman nasil gelecek. Karsi komsum sabah gidip aksam geliyor 2 binde ona gelmiş haram zikkım olsun
Sanki biz çok farklıyız bugun avrupa kapılara açsa 1 tane türk genci kalmaz ülkede, kimse vatanseverlik ayağı yapmasın, bizden daha kötü durumdakiler burayı kurtuluş yolu bilirken bizlerde avrupayı amerikayı kurtuluş yolu olarak görüyoruz. Ben dünya vatandaşıyım abi yıllarca dinden sömürdüler milliyetcilik duygularından sömürdüler sömürüyorlar
göc aldigi memleketin anasini si**n devletlerle o insanlarin topraklarini isgal etmekten vazgecerse neden göc alsın...
her seyin rovansi var... buna ilahi adalet diyoruz...
simdi onlar sehirlerimize gelip erkeklerin işlerini daha ucuza elinden alip cafe bistro avm ler de gezen kizlarimizi kazandiklari parayla orlarda ezerken duzecekler...
herkes ettigini buluyor 🙂
Gidebilen Avrupa'ya ABD'ye gocsun. Ben Türkiye'de de savaş cikacgaini düşünüyorum. Cahil kitle çok fazla ve çoğu kişi azimsiyor bunu.
11 yaşındaki kız çocuğu bile daha bu yaşta yurt dışında yasamak istiyorum diyosa sözün bittiği yerdeyiz.
Bakabi sana şunu söyliyim ki bunlar da vatandaşlık istiycek ki alanlar var zaten daha çok alıcaklar sonrasını görün bakalım noluyo
Dış güçler mülteci sorunu üzerinden bir iç savaşın çıkabileceğini iyi biliyor. Bunu kullanacaklar gibi.
Umarım yıkılırda herkesin aklı başına gelir önemli olan halkı koyunluktan çıkarmak
Göçmenistan Değil, Mültecistan.
Göçmen Ve Mültecinin Farkının Ayırt Edilmesi Gerekiyor.
Bulgar (pomak) , arnavut , boşnak , çerkes , gürcü , rum (girit göçmenleri ve trabzonda köylerde yaşayanlar) , suriyeli arap , ıraklı arap , Afganlar (peştun) göçmenler var zaten göçmenistan burası :D
Haa türkiye hada herhangi bir fenomenin dm'si aynı. Her gelmek isteyeni kabul ediyorlar. 🙄
Bilmiyorum ama Batmakistan olmak üzere.
Turkiye göç yolunda büyük bir köprü
artık türklerde başka ülkelere göç eder
Çok mu kömük
Bunlar parti de kurcak gibi
Göçmenistan 😅
mültecistan
Umarım ilerlemiyordur
Evet
Hahsjajska güzeldi bu
koşar adım gidiyor..
Yani evet
evet
Aynen be hanımefendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?