Dini inancım gittikçe zayıflıyor ne yapıcam?

müslümanlığa göre hz ademle havva gökyüzünden bir anda yere indirilmiş ve ikiside dünyanın diğer ucundaymış milyonlarca yıl boyunca birbirlerini aramışlar dünyada ve kavuşmuşlar bana çok saçma geldi milyonlarca kilometre öteden yüruyerek birbirlerini nasil buldular milyonlarca yıl boyunca hiçmi bir avcı tarafından avlanmadılar ya da milyonlarca yıl boyunca nasıl sürekli yemek ve su bulabildiler çok saçma geldi evrim teorosi daha mantıklı bence herkes tek hücreli canlıdan evrimleşti tek hücreli canlıdan çok hücreli canlı oldu ve milyonlarca yıl boyunca beslenme ve üreme koşullarına göre bu evrim devam etti bu bana daha mantıklı geliyor birde savaşta ebabil kuşları dusmanlara havadan taş atmış ondan sonra çölde fillerle gitmişler falan filan koca çölde o kuraklıkta o fil nasıl hayatta kalsın hz muhammet mağaraya gitmiş mağarada bir melek ona arapça yazılı olan bir kitap yani kuranı vermiş sonra o kişi ben herkese ben peygamberim demiş o zamanda kimsenin okuma yazmasi bile yoktu ki arapça bir kitap verilmesini saymıyorum bile aşırı derecede mantık hatası var koyu müslümanlara soruyorum kuranı okudun mu diye onlarda hepsini okudum diyor ama hepsini arapça okumuş yani hiçbişey anlamadan direk okumuş bişey de anlamamışlar eskiden müslümandım ama gittikçe inancım zayıflıyor tabiki bukadar şey kendi kendine olmaz o evrimin sürecini yaratan planlayan allah zaten ama o dinler falan iki insanın lap diye dünyaya düşmesi bana çok saçma geliyor
Dini inancım gittikçe zayıflıyor ne yapıcam?
Cevapla