Size hakaret, taciz içerikli mesajlara karşı dava açıyor musunuz?

Ben şimdiye kadar 20 olmuştur dava açtım bana cinsel içerikli mesajlar videolar hakaret taciz gibi gelen mesajlara karşı hiç acımıyorum çoğu kişide mahkeme önünde özür diliyor bazıları ağlıyor hiç acımıyorum sanıyorlar ki beni bulamazlar sorun değil vallaha siber suçlarla mücadele şubesi 2 dakikada buluyor.

Hatta bir anımı anlatayım bir adam 40 yaşında falan bana gece mesajlar videolar atıyor 20'ye yakın mesaj attı ben polisi aradım sabah 5 gibi adamı evinden aldılar 2.5 yıl ceza yedi ama acımıyorum

Herkesin kız kardeşi var sizin kardeşinize yapılsa sizin hoşunuza gider mi?
Size hakaret, taciz içerikli mesajlara karşı dava açıyor musunuz?
Cevapla