Patronların şerefsizliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

ş. r. fsizlik diyorum çünkü bu gerçekten öyle. ya sen hangi hakla bir insana eften püften sebepler yüzünden bağırıp çağırıp hakaretedip azarlayabilirsin ki? insanca bilmiyor musun? hatasını düzgünce anlatamaz mısın? patronu olmanın seni üstün yaptıı düşünecek kadar sığ mısın ki? beğenmiyosan kov ne bu tavırlar? hayır kendisinin de çocuğu var. insanda biraz analık babalık içgüdüsü olur da başkasının evladını durduk yere üzmez a'mk. küfürler için pardon. :(
Patronların şerefsizliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla