Niye millet umursamaz davranınca birşey olmuyor da ben umursamaz davranınca küsmek konu oluyor?

Hangi arkadaşıma şimdiye kadar değer verdiysem sonradan hep umursanmadim unutuldum çoğu tarafından. Geçenlerde bir arkadaşım (!) Beni oyunda konuşmaya aldı 2 saniye sonrada takımdan atıldım konuşmadım diye. Mesaj attım, kulaklık almaya gittim müsait değildim konuşmak için dedim cevap yok, kendileri muhabbet ettiler, grupça oyuna girdiler. Bayramda bana sesli mesaj atmış bayramın mübarek olsun kanki nasılsın napıyosun diye bende bu sefer cevap vermedim. Bir-kac kerede benle konuşmaya çalıştı çok muhattap olmadım konuşmak istemiyon benle belli dedi. Bugünde herkese toplu mesaj attım, otomatik olarak herkesi seçince o arkadaşıma da davet kodunun yazdığı toplu mesaj gitti. Bana söyle şeyler atma kanka zaten konusmuyon benle mesaj atiyoz bakmiyon cevap vermiyon yazmış. Hayır anlamıyorum, millet hep umursamaz davranınca birşey olmuyor da, ben umursamaz davranınca millet niye küsüyor?
Niye millet umursamaz davranınca birşey olmuyor da ben umursamaz davranınca küsmek konu oluyor?
Cevapla