Öğretmenim, bugün 12 yaşındaki öğrencim “sizin maaşını ben veriyorum” dedi?

Merhaba, özel bir okulda Matematik öğretmeniyim. Biliyorsunuzdur belki yaz öğretimlerimiz devam ediyor bizim. Bugün girdim sınıfa çocuklar çok konuşuyor. Bi kaç kere uyardım susmadılar. En sonunda x sesini duymak istemiyorum yeter ya diye bağırdım oda her zaman olağan sohbetler klasik hocam hep beni görüyorsunuz vb. Bende dedim sus cevap verme en çok senin sesin geliyor çünkü dedim. Bir anda hocam siz bana bağıramazsınız “maaşınızı” ben veriyorum dedi. Allahtan duygularını belli etmeyen bir yapım var. Çabuk müdürün odasına dedim. Çıktı gitti. He özür felan da yok. Geldi normal oturdu. Ailesi ile konuşmaya karar verdim. Farkında mısınız bilmiyorum ama biz eskiden hocalarımızla zıtlaşmaya korkardık. Şimdi ki öğrenciler küçükler, gençler bu cesareti nereden buluyorlar? Bizim zamanımızdan bu yana ne değişti? Acaba suç bizlerde, ailelerde mi?
Öğretmenim, bugün 12 yaşındaki öğrencim “sizin maaşını ben veriyorum” dedi?
Cevapla